Wątek dyskusyjny – MegaZlot Tor Poznań 2016
Wynik roznil sie o kilka koni czyli nie zawyzal, zanizal zatem? Przez miesiac nie powinno byc raczej jakiejkolwiek roznicy na wykresie, a o tym, ze ta hamownia jest "optymistyczna" tez slyszalem, ale nie potrafilem tego zweryfikowac w zaden sposob
Ostatnio edytowano 19 sty 2016, 23:22 przez Mieczyslaw, łącznie edytowano 1 raz
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Mieciu są inne czynniki, które powodują różnicę kilku koni choćby temperatura (wynik był zawyżony) ale różnica około 2%
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Kumam, skoro Wy sprawdziliscie to na sobie i jest dobrze to chyba jest dobrze. Mi ta hamownia pokazala w Czaplinku 5KM wiecej niz fabryka i tego sie w takim razie trzymam
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
ja robiłem u nich 1 maja 2014, a później 10 maja 2015 i różnica wyniosła 3 konie, tak więc jest raczej wiarygodna
Niektórym optymistycznie niektórym pesymistycznie jest punkt odniesienia
A jak ludzie coś przy autach robią to nawet lepiej jak będzie taką sama hamownia bo można porównać wyniki
Porównywanie wyników z różnych rolek mija się z celem
Więc moim zdaniem dobrze jak zawsze jest ta sama hamownia bo wtedy widać efekty prac nad autem
A jak ludzie coś przy autach robią to nawet lepiej jak będzie taką sama hamownia bo można porównać wyniki
Porównywanie wyników z różnych rolek mija się z celem
Więc moim zdaniem dobrze jak zawsze jest ta sama hamownia bo wtedy widać efekty prac nad autem
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
pomyłka do 100KM to zwykły błąd pomiarowy, a Wy tu o 5 źrebaków się szczypiecie ,
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
szkodnik_byd napisał(a):
Porównywanie wyników z różnych rolek mija się z celem
Więc moim zdaniem dobrze jak zawsze jest ta sama hamownia bo wtedy widać efekty prac nad autem
I tutaj sie zgadzam w 100%
tekkenfan napisał(a):pomyłka do 100KM to zwykły błąd pomiarowy, a Wy tu o 5 źrebaków się szczypiecie ,
Ej mi przy fabrycznych 88 jak wyplulo 93 to uroslem tak, ze ledwo do auta wsidlem
Ostatnio edytowano 19 sty 2016, 23:31 przez Mieczyslaw, łącznie edytowano 1 raz
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
U mnie był większy optymizm ;–)
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Zazdro
-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Do mnie słuchy doszły że zaniża ta hamownia Ale większość z tymi co rozmawiałem mówili że jest w miarę wiarygodna +-3 konie to na każdej innej stacjonarnej mogą być takie takie różnice.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Piotr_ napisał(a):Co do auta przywiezionego na lawecie – nie ma problemu...jeżeli auto które będzie jeździć po torze, jest zarejestrowane ma ważny przegląd i oc.
Właśnie na racingforum toczy się wątek o dokumentach na torach i rozmawiają też o TPTD czyli Poznaniu.
Padają takie stwierdzenia:
"TPTD nie wnika w to. Musisz spełniać normę hałasu i dobrze by było mieć światła. OC, przegląd, rejestracja – nie wnikają. "
"Na TPTD, Slovakiaringu, Brnie i Hungaroringu nikt nie chcial ode mnie dow. rej. czy OC a tylko na hungaro jest to teoretycznie wymagane. W regulaminie pozostalych nie bylo/ nie ma o tym mowy co jest zreszta oczywiste bo torowki czesto sa niezarejstrowane co nie wyklucza posiadania ubezpieczenia."
"Pierwszy z brzegu TPTD na Torze Poznań regulamin, nie ma słowa o ubezpieczeniu OC czy dow. rej. na pozostałych podobnie. "
Ja niżej podpisany(a) oświadczam, że w dniach zaznaczonych w niniejszym formularzu biorę udział w szkoleniu oraz szybkich przejazdach po Torze Poznań w ramach Akademii Sportowej Jazdy Porsche / Tor Poznań Track Day / Tor Poznań Track Day Profi na własną odpowiedzialność i tym samym zrzekam się wszelkich roszczeń wobec Organizatora. Zobowiązuję się do bezpiecznej jazdy ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa innych osób znajdujących się na terenie prób i toru wyścigowego. Odpowiadam również za szkody umyślnie i nieumyślnie wyrządzone tym osobom lub ich mieniu powstałe w wyniku mojej obecności na torze. Zobowiązuję się w szczególności do pokrycia kosztów naprawy uszkodzeń infrastruktury toru, które powstaną z mojej winy.
Powyższe oświadczenie podpisuję świadomy niebezpieczeństwa utraty zdrowia lub życia podczas przejazdów na terenie prób sportowych i Toru Poznań.
Oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych związanych z organizacją imprezy oraz na publikowanie zdjęć i wyników na stronach internetowych organizatora. Przyjmuję do wiadomości, że mam prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania, jak też prawo do żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych. Przyjmuję do wiadomości, iż żądanie zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych jest jednoznaczne z moją rezygnacją z udziału w imprezie.
Zobowiązuję się do:
a) nie wyprzedzania na zakrętach,
b) nie zmieniania toru jazdy podczas wyprzedzania mnie przez samochody jadące szybciej,
c) umożliwienia wyprzedzania na prostej kierowcom jadącym szybciej,
d) opuszczenia toru na żądanie wyznaczonej osoby lub wg. ustaleń podczas odprawy
e) ustąpienia pierwszeństwa samochodom znajdującym się na torze przy wyjeździe z depo na tor
f) nieprzekraczania prędkości w DEPOT 30 km/h oraz nieprzekraczania białej linii wyjazdu z Depot
g) respektowania wszystkich zasad bezpieczeństwa obowiązujących na torze wyścigowym
Oświadczam również, że:
a) mam sprawny technicznie samochód, który jest wyposażony w gaśnicę,
b) jestem trzeźwy i w ciągu 48 godzin przed konkurencjami nie spożywałem alkoholu pod żadną postacią jak również nie przyjmowałem leków i substancji upośledzających moją zdolność prowadzenia pojazdów mechanicznych,
c) nie stwierdzono u mnie zaburzeń psychicznych i fizycznych uniemożliwiających kierowanie pojazdami mechanicznymi,
d) będę miał włączone światła mijania podczas przejazdów,
e) będę sygnalizował awarię światłami awaryjnymi,
f) usunę w miarę możliwości samochód z toru w przypadku jego awarii lub wypadku,
g) będę wykonywał polecenia osób porządkowych jeśli takie osoby będą się znajdowały na torze.
h) zobowiązuję się do uiszczenia opłaty dodatkowej w wysokości 500 zł za nieprzestrzeganie zasad bezpieczeństwa,
i) zobowiązuję się do uiszczenia opłaty dodatkowej w wysokości 1000 zł za wyprzedzanie w zakrętach,
j) jestem odpowiedzialny za pasażerów, którzy są obecni samochodzie w czasie jazdy na torze.
UWAGA! Kaski dla kierowcy i ew. pasażera OBOWIĄZKOWE
UWAGA! Do treningów na Torze zostaną dopuszczone jedyne samochody, które generują w warunkach pomiarowych (aktualnie! 2/3 maksymalnych obrotów nie mniej niż 3800 obrotów silnika, 1/2 m od wylotu wydechu lub pomiar dynamiczny samochodu poruszającego się) hałas NIE większy niż 96 db!!! – Pomiar sonometrem będzie dokonywany przed rozpoczęciem jazd oraz w ich trakcie (pomiar dynamiczny). Samochody niespełniające powyższego wymogu nie zostaną dopuszczone do jazd.
UWAGA! Wszystkie pojazdy wyjeżdżające na tor muszą posiadać zainstalowane uchwyty holownicze!
To jak w końcu jest i będzie?
A moja w Rykach wypluła 159,1 zamiast 136 ale to by mi pasowało bo na 136KM to za szybko się zbiera. Wychodzi mi na to że ktoś jej podał w DE szczepionkę na przyrost.
Ktoś może mnie w 100% upewnić jak wyglądać będzie sprawa "głośnych wydechów" na naszym zlocie? Obowiązuje 96dB czy też nie?
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość