Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez malutka » 24 kwi 2010, 23:07

25.04.2010 – w ten dzień wszystko się zaczęło :)
Hehe dziś w to piękne popołudnie, dzięki pomocy przyjaciół, zakupiłam MX-6 w bardzo dobrym stanie :D Dotychczas użytkował ją Ikswonarab i jak widać dbał o nią. Na razie wrzucam zrobione na postoju fotki ;) Później będzie coś więcej.

Mazda MX-6 '92 2,0

Wyposażenie

– wspomaganie kierownicy
– ABS
– el. szyby
– el. podgrzewane lusterka
– el. szyberdach
– el. regulowane światła
– centralny zamek
– halogeny
– JVC + tuba i wzmacniacz nie wiem jakie :P

Modyfikacje i Naprawy
– końcowy tłumik Remus (założony przez poprzedniego właściciela)
– alu '16 oryginalne z Mazdy3 (thx Kubutek :*)
– wymiana zaworka pompy oleju

W dniu zakupu – kwiecień 2010
Obrazek

Obrazek

29.01.2011
Przejechało się 20tys to i Madzia się upomniała o opiekę – wymienione:
– olej + filtr oleju + filtr powietrza + filtr paliwa
– świece (V-line)
– wahacze przód (HerthBuss)
– łączniki stabilizatora przód (555)
– wahacze wzdłużne (OE Mazda)
– rura kolektorowa ze złączką elastyczną


19.02.2011:
– przeguby zewnętrzne NKN
– tarcze TRW + klocki FERODO x4
– przy okazji wyszła regeneracja zacisków tył
– nowe linki ręcznego
– wymiana płynu hamulcowego i przekładniowego
– ustawienie geometrii zawieszenia

Wielkie podziękowania dla JMJ Logistics i onyx'a ;)


23.03.2011
– wymiana stabilizatora na 16mm
Obrazek
Obrazek
Dla ciekawskich więcej szczegółów tutaj


04.06.2011
Wymienione:
– sprzęgło na Exedy
Obrazek
– uszczelniacz wału
– czujnik ciśnienia oleju i nowa miska

Nie wiem co za gówno było włożone wcześniej – zamiast sprężyn miało gumki....


25.07.2011
malutka napisał(a):Hehe dziś w to piękne popołudnie, dzięki pomocy przyjaciół, zakupiłam MX-6 w bardzo dobrym stanie :D Dotychczas użytkował ją Ikswonarab i jak widać dbał o nią.

Na obecną chwilę, muszę stwierdzić że prawdziwe jest tylko stwierdzenie iż było piękne popołudnie i pojechałam z przyjaciółmi. To, że auto było na szybko i byle jak malowane mogłam stwierdzić gołym okiem, ale nie miało to znaczenia biorąc pod uwagę resztę. A to co wyszło teraz woła o pomstę do nieba. Nie cierpię druciarstwa i niechlujstwa. Żal <dupa> ściska jak się patrzy na niektóre "rozwiązania techniczne". Jak się nie umie bądź nie ma kasy, to lepiej nic nie robić, niż tak krzywdzić auto :|

Na szczęście madzia już wygląda zupełnie inaczej :D Premiera w Rykach, potem będą zdjęcia i opis.

Teraz już została wymiana amorków i sprężyn, oraz założenie zacisków od 6, które już czekają :D Ale to plan na przyszły rok ;)

01.08.2011
Premiera była to mogę pisać co zrobione ;)
1) wymiana wydechu na kwasówkę
PRZED:
Obrazek
tłumik VW/Audi z jednym wyjściem a przyspawane dwie końcówki hahaha
Obrazek
kawałek hydraulicznej rury (na końcach było jeszcze gwint widać ;) )
Obrazek
PO:
przelot 2,25" na dwóch tłumikach M-TECH
Obrazek
lustereczko powiedz przecie... :P
Obrazek
nowe końcówki OEM LOOK :D
Obrazek

2) poprawki blacharskie
PRZED:
Obrazek
brak progów
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
maska
Obrazek
wymieniany przez poprzedniego właściciela prawy błotnik :|
Obrazek
oryginalny lewy...
Obrazek
Obrazek
W TRAKCIE:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
docieranie aż do pierwszej krwi ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
nakładki na progi :D
Obrazek
wstępna przymiarka
Obrazek
nowe kółka Kosei 16"
Obrazek
PO:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Więcej zdjęć jak tylko zrobimy sesję ;) MX dojechał na zlot o 4 rano świeżo po poskładaniu ;)


19.09.2011
Małe poprawki kosmetyczne na łonie natury :) Wymiana belki pod zderzakiem.
Obrazek


23.09.2011
Wymienione:
– rozrząd kompletny
Obrazek
Obrazek
– końcówki drążków kierowniczych
– górne mocowania amortyzatorów + łożyska
Obrazek
– odboje i osłony amortyzatorów
– amortyzatory – Kayaba ExcelG
Obrazek
– ciecz chłodząca
– olej + filtr

Podziękowania dla CARSPEED :D


15.10.2011
Wymiana zegarka na poręczny cup holder :D
Obrazek
więcej szczegółów na stronie 9


18.11.2011
Mały foto update z ostatnich modyfikacji :P

Downpipe z kwasa :D
Obrazek

Nowa sonda.
Obrazek

Bardzo estetyczny i praktyczny, domowej roboty wieszak na schnące zaciski <lol>
Obrazek

Tłoczki z prowadnicami.
Obrazek

Puzzle złożone :P Zaciski od M6
Obrazek

Przewody z piekła rodem <diabełek>
Obrazek

Tarcze, klocki, płyn...
Obrazek

Obrazek

Heh...z "letnimi" felgami będzie wyglądało miodzio :P
Obrazek

Obrazek

Obrazek


10.12.2011
Wkrótce zmiana pokrywy na:
Obrazek
Obrazek


18.12.2011
Wjechało trzecie światło stopu:
Obrazek
Obrazek
więcej zdjęć tutaj


17.04.2012
Przyszła wiosna, więc zgodnie z obietnicą czas uchylić rąbka tajemnicy ;)
Na zlot wiosenny nie udało się niestety dotrzeć i zrobić niespodzianki.
Po długiej zimie, która nie chciała odpuścić, wzmógł się mocno głód... mały głód na moc :D

Spec zostanie wzbogacony o:

– kompresor Eaton M62 – nowy :D
– stożek Fujita w Airboxie
– intercooler (CHRL)
– wtryski 440cc
– pompa paliwa Walbro 255

Monitoring wskazań (czyli tak lubiane "gajgery"):

– Boost (STACK)
– AFR (Innovate MTX-L)

Nad wszystkim będzie czuwać EcuMaster DET3 (w trybie fuel implant). Plan na moc nie jest ściśle określony – z seryjnego kółka powinno wyjść ok 0,5 bara doładowania. Jak będzie mało, wykona się większe na wał :P Dodatkowo będzie sterownie sprzęgłem kompresora i 2 mapy w "świni" – mapa full i eco (rozpięte sprzęgło kompresora) – choć mam wrażenie, że rzadko będzie się z tej opcji korzystać <diabełek>

Oficjalnie chyba będzie to pierwszy FS-DE SC w Polsce :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dyskusja na temat przyszłych zmian od strony 11


12.05.2012 – najnowszy tjuning :) – zmiana nazwiska właścicielki :)
Obrazek
Obrazek


24.05.2012 – icek on board :)
Obrazek
Obrazek


30.05.2012 – Myszka Mickey gotowa :)
Obrazek


20.06.2012 – montaż kolektorów
Obrazek

Obrazek


05.07.2012 – kolejny foto update
Obrazek

Obrazek


12.07.2012 – operacja Supercharger zakończona pomyślnie :D
Madzia została wystrojona dopiero wczoraj. Dlaczego nie w niedzielę? Otóż Pan Bóg nas pokarał za pracę w dzień wolny <lol> i za jego przyczyną:
– pinout jaki posiadaliśmy zawierał opis ECU z 3 kostkami – u nas siedzi z 2 (cała sobota spędzona na poszukiwaniu odpowiednich pinów i ogólnej diagnostyce auta)
– spaliła się cewka w elektrosprzęgle (wada ukryta/przypadek losowy)
– okazało się że moja przepływka nigdy nie działała prawidłowo i nie chce współpracować z EcuMasterem... Raz miała dobre wskazania, a za chwilę działy się cuda.

Po burzliwych naradach doszliśmy do wniosku, że mamy gdzieś to sprzęgło, bo przecież i tak będę cały czas jeździć na kompresorze :) Więc mimo iż facet od którego kupowaliśmy kompresor, zobowiązał się go wymienić na drugi nowy, darowaliśmy sobie ten temat.

Spalona cewka została usunięta, przepływka wymieniona na MAF z nissana, która na stage 1 jeździła w almerze.

Na wczorajszym strojeniu wszystko poszło dobrze. Miałam okazję w nocy pośmigać i czuuuuć różnicę :D

Nie pisaliśmy nic bo wyszła mała rzecz. Kółko kompresora jest za duże i dmucha ok 0,3 bara. Zarwaliśmy nockę aby zdemontować kompresor i wyliczyć odpowiednie kółko... Ale niestety tokarze się zbuntowali i nie zrobią nowego koła w tym tygodniu... Tak więc dziś będzie składana spowrotem, a dalsze modyfikacje odbędą się po Rykach :D


30.08.2012
1) Kółko kompresora zostało zmienione na mniejsze :D
Obrazek
Obrazek
2) Falujące wolne obroty ... już nie falują :P AFR przestał szaleć i pokazuje sobie spokojnie ok 14.
3) Odbyło się kolejne strojenie.

Dziś grana była hamownia i oto efekty:
Obrazek

Szczególne podziękowania dla Chestera – najbardziej wyrozumiałego stroiciela :) Oraz dla Daniela i Watsona – ludzi z pasją, którzy w trakcie inwentaryzacji warsztatu mogą spokojnie dopisać mojego męża jako element stały wyposażenia :)


28.11.2012
Wjechały:
– nowa kierowniczka od MX-5 z pilotem do radia
– gałka zmiany biegów i mieszek
– dźwignia ręcznego
a wszystko to pięknie obszyte nową skórą :D

Obrazek


19.03.2013 z pamiętnika mechanika :)
onyx napisał(a):Co jak co, FS w MX'ie już był leciwy. Hydraulika głowicy od czasu do czasu dawała o sobie znać głośniejszą pracą, że już pierwszej młodości nie jest. Rozpoczął się etap poszukiwań potencjalnego dawcy na zbudowanie świeżej jednostki.
Pewnego jesiennego weekendu wybraliśmy się po małą okazję do Koszalina. Czekał tam na nas FS, ze śmiesznym przebiegiem 40 tys. km – tak wiem, zbyt piękne by mogło być prawdziwe. Na miejscu dość sceptycznie obejrzałem motorownię, która już od jakiegoś czasu przebywała poza budą – po odkręceniu korka oleju już wiedziałem, że go zabieram :P Czyste sreberko, po prostu zero nalotu po oleju, wałki aż się błyszczały. Na misce olejowej nie było śladów jakiejkolwiek korozji, blok czyściutki ale nie myty. Widać było, że silnika nikt nie otwierał wcześniej. Do kompletu zabrałem też skrzynię – posiadała jeszcze fabryczne naklejki z nr części i serii :)

Obrazek

Obrazek

Cała operacja swapa zajęła 1 dzień, po czym silnik dostał nowy rozrząd i płyny ustrojowe – odpalił od dotknięcia. Postanowiłem go nie otwierać w celu remontu bo wyglądał świetnie i równie dobrze pracował. Wszystko wskazywało na to, że operacja się udała. Następnego dnia pojechałem na przejażdżkę do warsztatu, żeby zająć się innymi detalami. W momencie zjazdu z głównej ulicy motor przestał trzymać wolne obroty... Od tego momentu zaczęła się diagnoza... Trwała kilka dni podczas, których sprawdzone zostały wszystkie czujniki, Ecumaster, Ecu, przepływka i reszta elementów, które mogłyby mieć wpływ. Niestety nic nie znalazłem... Ostatnia do sprawdzenia pozostała kompresja. Tu z pomocą przybył Siw-y i użyczył aparatury :P
Brak kompresji na 2 i 3 garze tłumaczył wszystko. Próba olejowa potwierdziła, że przyczyną jest głowica a raczej niedomknięte zawory – można było zaobserwować olej w dolocie, czyli były przedmuchy. Pokrywa została zrzucona i 4 szklanki na 2 cylindrach (2 i 3) stały na „dębowo”, zawory były podparte i stąd te przedmuchy i brak kompresji.
Nowe popychacze zostały zakupione. Chcąc jednak zrobić wszystko super, głowica została zdjęta i powędrowała na wymianę uszczelniaczy, sprawdzenie prowadnic, dotarcie zaworów oraz sprawdzenie szczelności. Zabielony łeb czekał na montaż.
Ciekawość, spowodowała że obróciłem wałem w celu sprawdzenia powierzchni gładzi. Podobnie na 2 i 3 garze były podłużne rysy, które w przyszłości mogłyby powodować branie oliwy.
Po tygodniu poszukiwań tłoków nad wymiarowych, dałem za wygraną. Były albo badziewne zamienniki, których bym nie założył do kosiarki, albo alternatywa w postaci ASO – posiadali tylko 1 tłok nad wymiarowy w całej Polsce (gratuluję takiej gospodarki magazynowej) :)
Po konsultacji w zakładzie obróbki, wybór padł na zabieg tulejowania bloku. Tłoki były w bdb stanie i aż żal by było je postawić sobie na półce. Osadzono tuleje KS (Kolben Schmidt) i każdy tłok został indywidualnie spasowany zgodnie z service manualem i przeprowadzono zabieg honowania. Wskoczyły nowe pierścienie, panewki i motor został poskładany :) Mimo, że śruby głowicy wyglądały jak nowe, zostały zastąpione nowymi. Tak oto przedstawia się ta krótka historia. Wielkie podziękowania się należą przede wszystkim naszemu przyjacielowi Watsonowi, który włożył bardzo dużo pracy, służył nieocenionym doświadczeniem i w chwilach zwątpienia podniósł na duchu :) Nie można zapomnieć również o wkładzie Daniela i Danio ;)

Chcieliśmy mieć motorownię – cukiereczek i wynik został osiągnięty. Co prawda trochę pracy zostało włożone i cała operacja wyjechała poza założone ramy – ale było warto :) Tak cichego FS'a chodzącego na wolnych obr. to jeszcze nie dane mi było słuchać.


A tutaj trochę fotek z przebiegu składania silnika.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kolejnym krokiem w tym sezonie będzie odrestaurowanie (piaskowanie i lakierowanie proszkowe) belki tylnego zawiasu pozyskanej od Fasoli (podziękowania dla Kac-Mar). Podobnie zostaną potraktowane wszystkie wahacze. Całość zostanie uzbrojona w „polibusze” (włącznie ze stabilizatorem) z Olkusza by Deuter, które od jakiegoś czasu czekają grzecznie w szafie ;)
Obrazek


21.04.2013
onyx napisał(a):Z nastaniem wiosny zaszły drobne zmiany co do setupu hamulcowego. Wjechały na przód zaciski od 6 GH po full regeneracji. Zestaw oparty na tarczach EBC Ultimax + EBC Greenstuff. Większego zestawu już na pewno nie będzie – to maks co wejdzie w felgę 16". Zdecydowana poprawa w hamowaniu w porównaniu z zaciskami z GG :)
Niebawem kolejne zmiany, których w tym roku jeszcze klika będzie – mam nadzieję :P

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
od strony 31


30.04.2013
malutka napisał(a):Od jakiegoś czasu leżały sobie grzecznie i czekały na chwilę wolnego czasu. Cały set oświetlenia z J-Spec'a :) Reflektory i halogeny zostały rozebrane i wyczyszczone. Odbłyśniki były w stanie praktycznie idealnym i nie była konieczna regeneracja. Same reflektory zostały dostosowane do pieszczot prawostronnego. Tylna lampa od "angola" oczywiście nie mogła zostać pominięta – bedzie symetrycznie. Mocowania halogenów po piaskowaniu polakierowane zostały proszkowo, a wszystkie śrubki zastąpione nowymi. Po złożeniu bałaganu do kupy, skorzystaliśmy z pomocy naszego klubowego kolegi – Don Corleonehttp://www.zmiloscidoaut.pl/ i zaopatrzeni w kosmetyki Meguaiar's (Headlight Restoration Kit, Plast-X) przystąpiliśmy do odświeżenia już przecież nie najnowszych kloszy. Oto wyniki zabawy i małe pokazanie działania preparatów:

Po lewej po operacji renowacja – po prawej nadgryziony zębem czasu.
Obrazek
Obrazek
Przed:
Obrazek
Po:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czekając na wiosnę udało się skompletować całą tylną zawieszkę (wahacze + belka) oraz zestaw poliuretanowych poduch na całe auto. Podziękowania dla Carspeed – za ekspresową wysyłkę i Kac-Mar (belka). Przy okazji na przodzie wymienione zostały sworznie i końcówki drążków kierowniczych (555). Belka poszła w piach i proszek :) Podczas demontażu poległy śruby spinające wahacze ze zwrotnicami – zastąpione zostały customowymi ze stali kwasoodpornej. Podkładki poduszek również zastąpione zostały nieseryjnymi odpowiednikami.
Za całość prac przy aucie największe podziękowania należą się naszemu wspaniałemu przyjacielowi Robertowi i Danielowi, którzy dzielnie walczyli od 8 rano w sobotę do 1 w nocy praktycznie bez przerwy <spoko> To się nazywa pasja i chęć pomocy <jupi> Bez was chłopaki, by się to nie udało po prostu <czarodziej>
Pozostało tylko zrobienie geometrii.

Obrazek
Obrazek

Przed:
Obrazek

Po:
Obrazek
od strony 32


14.07.2013
malutka napisał(a):Czas na mały foto-update :)
Komora silnika została odświeżona i pomalowana.
Doszła rozpórka firmy Wiechers.
Wreszcie też zostały zamontowane jdm'owe halogeny. Reflektory muszą jeszcze chwilkę poczekać na zaślepki żarówek :P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
od strony 33


21.08.2013
onyx napisał(a):Przed zlotem zaszło kilka zmian...

Tłoki: 8,5:1 Wossner
Korby: K1 (Wiseco)
Panewki: ACL Duraglide
Szpilki głowicy: ARP
Uszczelka pod łeb: Cometic

Dodatkowo kółko kompresora zostało zmienione na jeszcze mniejsze, które w pełni wykorzystuje możliwości kompresora.

Niestety za mało czasu było by ogarnąć auto w pełni i znaleźć wszystkie jego słabe punkty przed zlotem. Mam tu na myśli głównie sprzęgło, które w przejażdżkach po mieście nie dawało oznak zmęczenia. Natomiast na lotnisku wystarczyły 2 strzały ze sprzęgła, by móc przekonać się na własnej skórze, iż na 1 i 2 biegu sprzęgło strasznie się uślizguje <płacze> w planach jest zestaw ACT, który wjedzie już w przyszłym sezonie i wtedy zobaczymy na co stać ten setup <lol>

Przy okazji chciałbym podziękować mojej żonie, za cierpliwość i wyrozumiałość :* , Robertowi (Watson) oraz Damianowi, którzy mocno nam pomogli w realizacji całego przedsięwzięcia, poświęcając mnóstwo czasu i energii oraz służąc wiedzą i zapleczem warsztatowym. Jednocześnie Rafałowi za ogarnięcie bloku i Chesterowi za strojenie. Nie mogę zapomnieć o Kubie (Bikus), za zorganizowanie wybranych przez mnie części – szczerze polecam <spoko> Wielkie podziękowania z naszej strony Panowie <piwo>

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
od strony 34


25.10.2013
malutka napisał(a):Wreszcie znalazło się trochę czasu na hamownię :P
Po ostatnich zabiegach kuniów może dużo nie przybyło ale za to niutki są :)
Szerszy opis ostatnich modyfikacji zrobimy jak będzie więcej wolnego czasu :)

Obrazek

Wielkie podziękowania dla Chestera EcuTune :)


02.01.2014
onyx napisał(a):Przepraszam za post pod postem ;) W związku, że modyfikacje mechaniczne są zakończone zajmujemy się powoli wnętrzem :)

Seryjne wskaźniki w MX-6 nigdy mi się specjalnie nie podobały, Magdzie również. Zwłaszcza to zielone podświetlenie z blado-pomarańczowymi wskazówkami :| Tym bardziej, okraszane tymi a'la chromowanymi ramkami – taka elegancja w aucie sportowym nie grała dobrze. Jakiś czas temu zakupiłem drugie wskaźniki do testów. Wyjęcie poprawne wskazówki obrotomierza, tak aby nie uszkodzić ustroju pomiarowego, nie należało do prostych czynności. Po złożeniu nie działały poprawnie. Dopiero na 3 komplecie się udało <lol> Mając już to opanowane, trzeba było usunąć zielony filtr. Po jego usunięciu nie byłem zadowolony z efektu, światło było nierówno rozpraszane. Mówi się trudno i trzeba zrobić swoje tarcze :D Zająłem się projektowaniem nowego wzoru tarcz – żadne z komercyjnych motywów mi nie odpowiadały. Chciałem również żeby wzór był jedyny i niepowtarzalny. Mozolna robota z tym była, ale cel został osiągnięty. Plik z projektem został wysłany do produkcji i pozostało czekanie. Po kilku tygodniach oczekiwania, tarcze miałem w ręku. W międzyczasie przemyślałem sprawę podświetlenia, okleiłem czarnym alu tzw. "bezel", przygotowałem wskazówki i chromowane ringi pomalowałem czarnym proszkiem z połyskiem. I tak zabawa z zegarami zajęła ponad rok, z dużymi przerwami, gdzie w wolnych chwilach starałem się do tego wracać. W przyszłości może pojawi się dodatkowe punktowe doświetlenie wskazówek.
W sprawach merytorycznych, elektrycznych jak i zakupowych (odp. komponentów) wspierał mnie Gadula, za co serdecznie bardzo dziękuję <spoko>
Podziękowania należą się również Bimbakowi, który bez strachu, udostępnił auto w celu rozebrania połowy kokpitu i przetestowania zegarów :D

A ostatecznie wyszło to tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek
od strony 37


09.02.2014
onyx napisał(a):Przyszła motywacja i trochę wolnego czasu. Zegary poprawiłem, a właściwie dorobiłem samo podświetlenie wskazówek – wcześniej świeciły tylko światłem zebranym przez plastikowy ekran pod tarczą :P Zdjęcia nie oddają w pełni efetku – żarzą się jak węgielki <lol> Wskoczyły również przednie lampy JDM, które jakiś czas temu zostały doprowadzone do porządku i tym samym wygląda teraz to spójnie z halogenami i całym bodykitem.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




03.05.2014
malutka napisał(a):Czas na aktualizację.
W zeszłym roku postanowiliśmy, że MX nie będzie jeździł w sezonie zimowym, bo niestety mimo wszelkich zabezpieczeń sól i wilgoć robi swoje. Dzięki temu mieliśmy czas na wykonanie wszelkich prac, które uniemożliwiało codzienne użytkowanie – czyli w ruch poszło przede wszystkim wnętrze.

O zegarach już pisaliśmy. Onyx zrobił własny projekt tarcz oraz przerobił oświetlenie na zimne białe + czerwone również na konsoli nawiewów.
Obrazek

Podsufitka, lusterko i słoneczniki zostały wyflockowane w ciemno-szarym kolorze.
Obrazek

Siedzenia zostały przetapicerowane.
Początkowo miała być skóra na bokach i alcantara w środku...ale doszłam do wniosku, że skóra jakoś nigdy mi się nie podobała :P Na dodatek nie chciałam czarnej, a szara jest po prostu brzydka...no cóż babskie fanaberie :) Finalnie wybraliśmy materiał technicznie i wizualnie podobny do alcantary, ale nieco grubszy i o wyższym stopniu ścieralności. Do tej pory stosowany w meblarstwie – jak widać w aucie też dobrze wygląda, choć przez swoją grubość jest trudniejszy w układaniu.
Obrazek

Obrazek

Tylne siedzenia zostały lekko przerobione – doszła gąbka na bokach, co umożliwiło połączenie dwóch kolorów oraz poprawiło wizualny odbiór tych siedzeń oraz komfort – choć w przypadku dłuższej jazdy MXem na tylnym siedzeniu trudno mówić o komforcie :P
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przed zmianą tapicerki onyx położył nowe okablowanie pod Car Audio, zmienił głośniki oraz wykonał całkiem gustowną zabudowę bagażnika dzięki czemu wszystko ma swoje miejsce, a bagażnik nie stracił pojemności i funkcjonalności. Starania te zostały docenione i nagrodzone pierwszym miejscem CA na wiosennym zlocie w Czaplinku <serduszka>
Obrazek

Z rzeczy technicznych zostało wymienione sprzęgło na ACT HD-SS.
Obrazek

Specjalne podziękowania dla:
Watsona za nieocenioną pomoc i wsparcie duchowo – techniczne :)
Pana Piotra Żarneckiego, który cierpliwie wysłuchał wszystkich próśb i w ekspresowym tempie przetapicerował całe wnętrze,
http://www.bitmat.pl/ za bardzo duży wybór wszelkich mat wygłuszających i miłą obsługę,
http://flokowanie.com.pl/ podziękowanie dla Rasty za doradztwo oraz profesjonalne i szybkie poflockowanie podsufitki
Pit'a za szybką wysyłkę elementów wnętrza, które były w lepszym stanie od naszych :)
Ostatnio edytowano 13 mar 2015, 21:12 przez malutka, łącznie edytowano 32 razy
Obrazek
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
bad girl ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2006, 11:20
Posty: 5076 (301/156)
Skąd: Warszawa
Auto: マツダ MX-6 2.0 FS '92

Postprzez Rafał_ » 25 kwi 2010, 00:30

Gratki :) . Bardzo ładny mx, spoko kolorek, fajna felga, miodzio <spoko> .
Kaizen Sushi Rally Team Polub nasz FP :)
http://www.kaizensushi.pl sushi wilanów
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 00:19
Posty: 3757 (210/235)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez faraon » 25 kwi 2010, 06:40

Gratuluje zakupu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2007, 17:45
Posty: 3080 (1/2)
Auto: Mazdolot Gh RF
Mitowisi Carisma

Postprzez Speed » 25 kwi 2010, 07:49

Gratulujemy zakupu :) bardzo dobrze pasuje do Ciebie mx :)
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 22:05
Posty: 1749 (18/26)
Skąd: Warszawa
Auto: i-VTEC CL7 oraz V6 TA KL AT

Postprzez Pit » 25 kwi 2010, 08:35

Maleństwo szczere gratulacje. Zakochasz się w tym aucie. Dopasuj tylko idealnie maskę do zderzaka (bolączka wszystkich MX-6). Oby Ci się przyjemnie pływało po polskich ścieżkach :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 05:56
Posty: 6410 (0/2)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez malutka » 25 kwi 2010, 08:36

Pit – już jestem zakochana...wczoraj nie chciało mi się wysiadać hahaha
Obrazek
good girls go to heaven bad girls go everywhere...
bad girl ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2006, 11:20
Posty: 5076 (301/156)
Skąd: Warszawa
Auto: マツダ MX-6 2.0 FS '92

Postprzez bigoneo » 25 kwi 2010, 08:57

Ja również gratuluję i życzę bezawaryjności :)
1/4 Piotrków Trybunalski`10- 16,54
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 21:20
Posty: 422
Skąd: Namysłów / Opolskie
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez THOR » 25 kwi 2010, 09:25

malutka moje gratulacje z powodu kupna autka, które i mnie się bardzo podoba ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 2 sie 2008, 12:14
Posty: 2681 (0/6)
Skąd: Płock
Auto: To już przeszłość -->> Mazda 323C BA 1,5 16V DOHC '96

Teraz Mazda 3 BK 2,0 150 KM '03

Postprzez KyRy » 25 kwi 2010, 10:16

gratulacje :) niech się dobrze chowa ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 14:02
Posty: 2292 (0/2)
Skąd: Święcko - Kotlina Kłodzka
Auto: MAZDA:)
jest M5 GTA 2.0 2005'
jest Mx-5 1,8 97'
była Mx-5 1,6 96'
była Mx-5 1,6 94'
była Mx-3 1,6 95'
była Mx-3 1,8 v6 92'
był Xedos 6 2,5 V6 95'

Postprzez Blade » 25 kwi 2010, 11:07

Gratuluję zakupu, oby dobrze się sprawowała :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 16:00
Posty: 2834 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: MX-5 NBFl BP '01

Postprzez Siw-y » 25 kwi 2010, 22:14

Gratuluję i ja...nie pamiętam już który raz :P
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 12:36
Posty: 9624 (2/55)
Skąd: Warszawa
Auto: Jest:
GE6 FS
P11.144 SR20DE

Było:
CA KF
GE6 KL
GV FE
EC K8

Postprzez buczos » 25 kwi 2010, 23:52

Szerokości, przyczepności i bezawaryjności życzę <spoko>
PS. Ładny MX :) Wrzuć więcej fotek , wnętrza itp :)
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 15:20
Posty: 3449 (31/44)
Skąd: Rzeszów
Auto: Laguna 3 GT
Peugeot 107
Było: Mazda 3 Sedan BK Top Sport
Protege5, 323F BA

Postprzez Gib » 26 kwi 2010, 07:16

Nareszcie jakiś męski silnik ;)
Gratulacje.!
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8827 (185/238)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Don Corleone » 26 kwi 2010, 08:26

No super :D

Największe i najszczersze gratulacje.
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 10:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: NB BP Miracle

Postprzez krzychsolt » 26 kwi 2010, 09:21

Gratki, jednak co MX-6 to MX-6 :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2010, 00:57
Posty: 805 (1/5)
Skąd: Izbica Kujawska
Auto: MX-6 GE

Postprzez People_Hate_Me » 26 kwi 2010, 11:50

gratulacje :) kolejny MX w naszych szeregach :D oj jak pojeździsz nim dłużej to juz wogole nie bedziesz chciała z niej wychodzić wiem coś na ten temat :P
Psssssssssssssst
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 14:26
Posty: 6438 (6/21)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez siewi » 26 kwi 2010, 19:49

Gratulacje! Niech się dobrze sprawuje i mam nadzieję że autko porządnie "oblane" ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2007, 23:35
Posty: 266
Skąd: Lidzbark
Auto: 626 GW 2001
2.0 B+G

Postprzez Gib » 26 kwi 2010, 21:01

Malutka – Ty też weź jutro pół litra.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 17:09
Posty: 8827 (185/238)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Mako » 26 kwi 2010, 21:02

Wielkie gratki malutka :)
szkoda ze nie moglem o tej godzinie podjechac do Lubonia jak byliscie ogladac samochod :(
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 31 paź 2007, 21:54
Posty: 2304 (3/16)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Rafał » 26 kwi 2010, 22:00

Ładne autko i ten kolorek :D
Czekam na profi sesję.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 06:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy