p0420 – Sprawność Katalizatora
Strona 1 z 1
Witajcie od jakiegoś czasu problem z powyższym błędem. Kontrolka zapala mi się tylko i wyłącznie podczas jazdy w trasie. Mogę jeździć po mieście rok i nic...wyjadę w trasę, szybsza stała prędkość i cyk kontrolka....żadnych innych objawów. Próbował ktoś z emulatorem drugiej sondy ?
- Od: 3 gru 2012, 13:08
- Posty: 22
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 3 2.0 150KM 2007 r.
Mazda 6 2.0 147KM 2008r.
Z emulatorem drugiej sondy błąd powinien zniknąć ale w takim przypadku i tak warto zajrzeć do katalizatora.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Witam!
U mnie ten sam problem- zmiana sondy nie pomogła, do tego pojawia się komunikat o zwiększeniu dawki paliwa. Całość skutkuje zwiększeniem spalania i brzydką pracą silnika (drgawki). Błąd wraca po około 50-100 km. I tu pytanie do Was- jeśli płukanie nie pomoże, może się okazać, że będę musiał wymienić katalizator- jaki dobrać, tak, żeby nie było problemu? ASO mnie średnio ratuje (kosmiczna cena), a w internecie nie mogę nic znaleźć
U mnie ten sam problem- zmiana sondy nie pomogła, do tego pojawia się komunikat o zwiększeniu dawki paliwa. Całość skutkuje zwiększeniem spalania i brzydką pracą silnika (drgawki). Błąd wraca po około 50-100 km. I tu pytanie do Was- jeśli płukanie nie pomoże, może się okazać, że będę musiał wymienić katalizator- jaki dobrać, tak, żeby nie było problemu? ASO mnie średnio ratuje (kosmiczna cena), a w internecie nie mogę nic znaleźć
Ja mam katalizator euro 4 z firmy magnaflow. Zrobilem na nim dobre 75 tysięcy km i jest ok. Cena w granicy 350zł ale jest wyraźnie mniejszy i trzeba to dobrze zespawać.
Chyba to ten ale głowy nie dam: https://allegro.pl/oferta/katalizator-m ... e=facebook
Chyba to ten ale głowy nie dam: https://allegro.pl/oferta/katalizator-m ... e=facebook
- Od: 29 lip 2020, 21:17
- Posty: 2
- Auto: Mazda 6, 2.0 bena, 2006 rok
https://allegro.pl/oferta/365-emulator- ... 6871155322
i nic więcej nie potrzeba, po co tak kombinować? jeśli macie kata to otwór 4mm jeśli bez kata to otwór 2mm i problem rozwiązany, druga sonda nie ma nic do spalania i mieszanki paliwowo-powietrznej
i nic więcej nie potrzeba, po co tak kombinować? jeśli macie kata to otwór 4mm jeśli bez kata to otwór 2mm i problem rozwiązany, druga sonda nie ma nic do spalania i mieszanki paliwowo-powietrznej
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6