Mazda6 GG MPS L3-VDT '07 2.3 MZR DiSi Turbo
Żegnam się z moją 323F 2.5 V6 KL a witam z:
Auto: Mazda 6 MPS
Silnik: 2.3 MZR DiSi Turbo
Rok produkcji: 2007
Kolor: 30S (Moist Silver)
Skrzynia biegów: manualna 6 biegowa
Napęd: AWD
Wyposażenie:
– skórzana czarna tapicerka
– grzane przednie siedzenia
– fotel kierowcy elektrycznie ustawiany z pamięcią ustawień dla 3 kierowców
– ksenon
– 8x poduszka powietrzna
– klimatronik
– 4x el. szyby
– el. ustawiane i podgrzewane lusterka
– centralny zamek z alarmem i pilotem
– zamykanie i otwieranie szyb z pilota
– nagłośnienie Bose i radio ze zmieniarką na 6 CD
– tempomat
– multifunkcyjna kierownica
– spryskiwacze reflektorów
– światła przeciwmgłowe przednie
Modyfikacje przed zakupem:
– jakieś niebieskie sprężyny obniżające, prawdopodobnie Eibach
– short shifter
– blow off Pro Perfekt
– pomalowany grill i loga mazdy
– cyfrowa zmieniarka Yatour
– dodatkowy wzmacniacz i subwoofer
– felga 18 cali 5zigen
Modyfikacje po zakupie:
Wkład HPFP VIS Motorsport stage 1
Zdjęcia z ogłoszenia (07.2019r.):
Auto: Mazda 6 MPS
Silnik: 2.3 MZR DiSi Turbo
Rok produkcji: 2007
Kolor: 30S (Moist Silver)
Skrzynia biegów: manualna 6 biegowa
Napęd: AWD
Wyposażenie:
– skórzana czarna tapicerka
– grzane przednie siedzenia
– fotel kierowcy elektrycznie ustawiany z pamięcią ustawień dla 3 kierowców
– ksenon
– 8x poduszka powietrzna
– klimatronik
– 4x el. szyby
– el. ustawiane i podgrzewane lusterka
– centralny zamek z alarmem i pilotem
– zamykanie i otwieranie szyb z pilota
– nagłośnienie Bose i radio ze zmieniarką na 6 CD
– tempomat
– multifunkcyjna kierownica
– spryskiwacze reflektorów
– światła przeciwmgłowe przednie
Modyfikacje przed zakupem:
– jakieś niebieskie sprężyny obniżające, prawdopodobnie Eibach
– short shifter
– blow off Pro Perfekt
– pomalowany grill i loga mazdy
– cyfrowa zmieniarka Yatour
– dodatkowy wzmacniacz i subwoofer
– felga 18 cali 5zigen
Modyfikacje po zakupie:
Wkład HPFP VIS Motorsport stage 1
Zdjęcia z ogłoszenia (07.2019r.):
Ostatnio edytowano 17 paź 2019, 20:34 przez czarek1991, łącznie edytowano 6 razy
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Mpsik piękny, powodzenia i wytrwałości bo niestety silniki delikatne i kosztowne w naprawach.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Przyzwyczaiłem się do delikatnych silników Jeździłem KLem wcześniej
Dopisano 19 lip 2019, 15:00:
Nie wiem czy będzie widać różnicę na fotkach ale ściągnąłem "karbonową" folię z paneli deski rozdzielczej i tunelu środkowego. Wg mnie ładniej. Na zdjęciu wydaje się, że obudowa wokół radia jest ciemniejsza niż obudowa wokół ręcznego ale ma identyczny kolor tak myślę, żeby środkową konsolę wokół radia albo zrobić na czarno albo kupić od Mazdaspeed6 gdzie jest już czarna fabrycznie.
Dopisano 19 lip 2019, 15:00:
Nie wiem czy będzie widać różnicę na fotkach ale ściągnąłem "karbonową" folię z paneli deski rozdzielczej i tunelu środkowego. Wg mnie ładniej. Na zdjęciu wydaje się, że obudowa wokół radia jest ciemniejsza niż obudowa wokół ręcznego ale ma identyczny kolor tak myślę, żeby środkową konsolę wokół radia albo zrobić na czarno albo kupić od Mazdaspeed6 gdzie jest już czarna fabrycznie.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
W MS6 nie jest fabrycznie czarna jednak jak chcesz to poszukaj z Mazd 6 GG/GY z ostatniego wypustu (rok 2007) – np. Tamura z UK. Tam była ładna czarna z lekkim wzorem.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
A myślałem, że to właśnie w MS6 była czarna ta obudowa OK, dzięki za podpowiedź gdzie można znaleźć ori czarną tą obudowę radia
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Dzięki ale to tylko 100 koni więcej a MPS sporo cięższy jest
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
spokojnie, plany są ale zanim cokolwiek zacznę robić to się właśnie upewnię czy jest sens ten konkretny egzemplarz modzić aczkolwiek stan ogólny wygląda bardzo dobrze a przebieg potwierdza nawet ASO Mazda bo był serwisowany zarówno za granicą jak i w PL w ASO
-- 5 sie 2019, o 19:52 --
No to pierwsza awaria, która unieruchomiła mi auto już za mną Auto zaczęło mulić i w ciągu kilku sekund zgasło. Na desce nawywalało różnych kontrolek a rozrusznik nie reagował na przekręcenie kluczyka. Podłączyłem interfejs i w myślach już miałem, że ECU uwalone, że wiązki gdzieś przetarte:
Błędy spowodowane były spalonym bezpiecznikiem od zasilania ECU ale co włożyłem nowy bezpiecznik to przepalało go po każdym przekręceniu kluczyka. A winna okazała się cewka zapłonowa, która robiła zwarcie Kupiłem nową i wymieniłem...
... i to był błąd, że kupiłem tylko jedną bo auto odpaliło i pochodziło 5min i znowu to samo. Padła kolejna cewka. Także jak wymieniać to tylko w komplecie, tym bardziej, że miałem jeszcze cewki OE zakładane w fabryce. Tak samo jak świece, które przy okazji też wymieniłem i dobrze zrobiłem bo stare również OE już miały dość Wpadły te same NGK co szły na pierwszy montaż tylko bez loga mazdy
Błędy pokasowane i znowu hula aż miło
A no i nabyłem mocowanie na rejestracje w zderzak żeby dało radę założyć blachę normalnych rozmiarów jak wreszcie przerejestruję auto
-- 5 sie 2019, o 19:52 --
No to pierwsza awaria, która unieruchomiła mi auto już za mną Auto zaczęło mulić i w ciągu kilku sekund zgasło. Na desce nawywalało różnych kontrolek a rozrusznik nie reagował na przekręcenie kluczyka. Podłączyłem interfejs i w myślach już miałem, że ECU uwalone, że wiązki gdzieś przetarte:
Błędy spowodowane były spalonym bezpiecznikiem od zasilania ECU ale co włożyłem nowy bezpiecznik to przepalało go po każdym przekręceniu kluczyka. A winna okazała się cewka zapłonowa, która robiła zwarcie Kupiłem nową i wymieniłem...
... i to był błąd, że kupiłem tylko jedną bo auto odpaliło i pochodziło 5min i znowu to samo. Padła kolejna cewka. Także jak wymieniać to tylko w komplecie, tym bardziej, że miałem jeszcze cewki OE zakładane w fabryce. Tak samo jak świece, które przy okazji też wymieniłem i dobrze zrobiłem bo stare również OE już miały dość Wpadły te same NGK co szły na pierwszy montaż tylko bez loga mazdy
Błędy pokasowane i znowu hula aż miło
A no i nabyłem mocowanie na rejestracje w zderzak żeby dało radę założyć blachę normalnych rozmiarów jak wreszcie przerejestruję auto
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Wolny dzień wykorzystałem na jeżdżenie bez celu, w tym trochę po bezdrożach
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
czarek1991 napisał(a):Wolny dzień wykorzystałem na jeżdżenie bez celu, w tym trochę po bezdrożach
I słusznie – czworonoga też należy w teren wyprowadzić, tylko nie sprawdzaj głębokości brodzenia
Fajne auto, musi być sporo radochy z każdym kilometrem
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
ładny Mps-ik
Planujesz podniesienie mocy ? Czy zostajesz przy serii ?
Planujesz podniesienie mocy ? Czy zostajesz przy serii ?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Plany jakieś są ale na razie pojeżdżę serią Felgi też mi się nie podobają, tak samo jak to, że tył stoi wyżej niż przód, pewnie ktoś wsadził sprężyny nie od MPSa tylko zwykłej szóstki.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Felgi to ja bym zostawił, mi się osobiście bardzo podobają. Jedynie bym ją obniżył
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Danmazda napisał(a):Felgi to ja bym zostawił, mi się osobiście bardzo podobają. Jedynie bym ją obniżył
Gdyby była chociaż o cal większa i nie byłoby takiego balona to może i tak, ale mimo wszystko ... Oczywiście, wszystko rzeczą gustu
Wkurzała mnie rozpadająca się gałka, kupiłem tani zamiennik, wiadomo co ori to ori ale jakość nienajgorsza:
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Ładny egzemplarz. Cieszą potwierdzenia z ASO.
Swoją drogą ciekawe przejście z 323F. Z prześledzenia poprzedniego wątku zakładam, że auto trafiło w dobre ręce
Bezawaryjności!
Swoją drogą ciekawe przejście z 323F. Z prześledzenia poprzedniego wątku zakładam, że auto trafiło w dobre ręce
Bezawaryjności!
- Od: 20 lip 2018, 10:48
- Posty: 184
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 3 BK Hatchback Z6 1.6 105KM 2005
Jesień przyszła do mnie dopiero w ten weekend więc na konkurs nie zdążyłem
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości