Mazda6 GG L3 '02 Top Sport 2.3 166KM
Do tego może jeszcze dojść wymiana odbłyśników. Widzę że auto 2002r więc chyba czas na nie. W temacie mojej GY są zdjęcia z pod xenona a po wymianie światła rewelacja.
Wymiana odbłyśników – tak. Ale nie szedł bym tak daleko. Ile masz przebiegu? Jeździsz cały czas na ksenonach?
Kup nowe żarniki, sprawdz czy jest ok. Jeśli nie to zamiana miejsami przetwornic. Jeśli nadal nie jest ok to rozbieranie lampy i wymiana zapłonnika
Kup nowe żarniki, sprawdz czy jest ok. Jeśli nie to zamiana miejsami przetwornic. Jeśli nadal nie jest ok to rozbieranie lampy i wymiana zapłonnika
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Zmien żarniki i zobacz.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Jeszcze jedno pytanie, kojarzycie firmę Bosma? Produkują żarniki właśnie i zastanawiam się nad ich zakupem, ponieważ mają atrakcyjną cenę. Ktoś ma albo miał albo zna kogoś kto miał i ma opinie o nich?
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Polecam zapytać w tym temacie: viewtopic.php?f=409&t=34895 lub tu: viewtopic.php?f=97&t=60092 lub nawet tu: viewtopic.php?f=103&t=15045
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mam je też w GY 2 lata 6000K i po wymianie odbłyśników i wyczyszczeniu wszystkiego co było możliwe zapachniało nowością przed autem w nocy.Także polecam. Zrobiłem 60kkm od momentu założenia ich z czego 80% jazda w nocy.
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, mam nadzieję, że któreś z podanych rozwiązań się sprawdzi (te najmniej kosztowne )
Mr_Bartek poczytałem te tematy i potwierdza się to co pisaliście, sprawdzić pierw żarniki później przetwornice i zapłonniki – tak zrobię.
MIRAS M6 właśnie taką samą barwę będę kupować, poszukałem trochę na innych forach i również są pochlebne opinie o tej firmie.
Mr_Bartek poczytałem te tematy i potwierdza się to co pisaliście, sprawdzić pierw żarniki później przetwornice i zapłonniki – tak zrobię.
MIRAS M6 właśnie taką samą barwę będę kupować, poszukałem trochę na innych forach i również są pochlebne opinie o tej firmie.
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Jedno jest pewne że przetwornice najbardziej dostają w przy uruchamianiu silnika z włączonymi xenonami (zwłaszcza w zimie) oraz pozycja "AUTO" przy wyposażeniu auta w sensor zmierzchu. Jeżeli ktoś właśnie w ten sposób eksploatował przetwornice to nie obwiniajmy nowych nieoryginalnych zarników za wypalenie przetwornic. Winę za to ponosi sam właściciel auta.Jeśli chodzi zaś o barwę 6000K daje ona 100% białe światło a 4300K lekko daje poświatę żółtego.Sprawdzone osobiście przez 4mln km różnym sprzętem osobowym i ciężarowym. W tym drugim przypadku lepiej można to dostrzec patrząc na drogę z wysokości 3m przez 8h jazdy w ciemnościach.
Miras, a nie masz wrażenia, że 4300K daje lepsze oświetlenie przy opadach deszczu oraz w takim niepełnym zmroku? Jestem bardzo ciekaw Twojego zdania na ten temat, bo widzę, że masz w tym spore doświadczenie. Ja jak na prywatną osobówkę robię całkiem spore przebiegi (55 kkm/rok) i właśnie takie wrażenie mam, że jak jest pogodnie, to na 6000K widoczność jest super, ale jak popada, to jest czasami tzw. lipa.
- Od: 7 lip 2016, 16:37
- Posty: 629 (6/20)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
Powiem szczerze że jak zaczynałem 26 lat temu to była epoka H-4 i za niedługo weszły xenony 4300K.Na tamte czasy była to rewolucja w oświetleniu samochodów. W niedługim czasie po wejściu xenona montowanego seryjnie debiut miały 6000K które z moich obserwacji z wysokości 3m(bo tym sprzętem robię więcej mln km)wydaje mi się że białe światło nie ginie tak na mokrej nawierzchni. Takiej pewności nabrałem też po wymianie w GY z 4300K na 6000K.Jedno co jest pewne to w zamiennikach nie zawsze 6000K odpowiada rzeczywistości ale w przypadku omawianych tutaj żarników te akurat świetnie dają radę na mokrym. Chciałbym tylko nadmienić że w GY mam nowe odblysniki które poprawiły jasność przed autem o dobre 40%.
Zakupie te 6000k i zobaczymy czy problem z migającym reflektorem zniknie
U kogoś w temacie czytałem, że oddał lampy do regeneracji. Oni wtedy wymieniają odbłyśniki czy tylko polerują lampe?
Wysłane z mojego SM-A510F
U kogoś w temacie czytałem, że oddał lampy do regeneracji. Oni wtedy wymieniają odbłyśniki czy tylko polerują lampe?
Wysłane z mojego SM-A510F
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
W cenie powyżej 500 zł powinna być zawarta usługa wymiany odbłyśników w obydwu reflektorach.Na Śląsku jest firma która robi to profesjonalnie ale jak nie masz reflektorów na zapasie to na ponad tydzień masz uziemione auto. Ten termin był nie do przyjęcia w moim przypadku i z innego źródła zamówiłem same odblysniki do wymiany we własnym zakresie. Ale Ty na początek spróbuj zadziałać według wskazówek od xRafalx.
Hejka, która strona miga? Lewy był chyba wymieniany. Rozklejana była również lampa, wymieniony został zapłonnik, czyszczony odbłyśnik oraz soczewka.
Jeśli chcesz zająć się lampami, to w Krakowie zrobisz to tutaj (chyba 500 zł / sztuka):
http://www.reflektory.autogamma.pl/
Czyszczą soczewkę, nanoszą nową powłokę na odbłyśnik jeśli trzeba i polerują klosz.
Natomiast możesz się tym zająć sam – do rozklejenia lampy potrzebujesz opalarki albo mocnej suszarki i odrobiny cierpliwości. Możesz wszystko wyczyścić delikatną szmatką i złożyć na tym samym kleju.
Wymienić przetwornicę również możesz spokojnie sam – przetwornice są przykręcone od dołu lampy. W przypadku tego auta za miganie z lewej strony był odpowiedzialny zapłonnik, dlatego został wymieniony. Wymiana zapłonnika wymaga rozklejenia lampy.
Jeśli chodzi o dobry serwis i oryginalne części w przystępnych cenach, zajrzyj tutaj. Można nawet do nich wysłać lampę do zrobienia, a pan przez telefon też jest bardzo pomocny i miły:
http://www.xenonserwis.com/
Niestety ksenony w maździe bywają problemowe (francuska produkcja). W moim obecnym aucie chwilę migał prawy, ale potem się sam uspokoił.
Jeśli chcesz zająć się lampami, to w Krakowie zrobisz to tutaj (chyba 500 zł / sztuka):
http://www.reflektory.autogamma.pl/
Czyszczą soczewkę, nanoszą nową powłokę na odbłyśnik jeśli trzeba i polerują klosz.
Natomiast możesz się tym zająć sam – do rozklejenia lampy potrzebujesz opalarki albo mocnej suszarki i odrobiny cierpliwości. Możesz wszystko wyczyścić delikatną szmatką i złożyć na tym samym kleju.
Wymienić przetwornicę również możesz spokojnie sam – przetwornice są przykręcone od dołu lampy. W przypadku tego auta za miganie z lewej strony był odpowiedzialny zapłonnik, dlatego został wymieniony. Wymiana zapłonnika wymaga rozklejenia lampy.
Jeśli chodzi o dobry serwis i oryginalne części w przystępnych cenach, zajrzyj tutaj. Można nawet do nich wysłać lampę do zrobienia, a pan przez telefon też jest bardzo pomocny i miły:
http://www.xenonserwis.com/
Niestety ksenony w maździe bywają problemowe (francuska produkcja). W moim obecnym aucie chwilę migał prawy, ale potem się sam uspokoił.
To tu https://www.facebook.com/VikerAutoStyling/ robią za 500 zł regeneracje za 2 sztuki czyszczenie soczewek, malowanie środków, polerowanie kloszy z nałożeniem kwarcu + 100 zł dodatkowo za odbłyśnikZeroCool_m1 napisał(a):Jeśli chcesz zająć się lampami, to w Krakowie zrobisz to tutaj (chyba 500 zł / sztuka)
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Kurde nie przyszły mi powiadomienia na maila, że ktoś tu coś napisał a tu takie rzeczy piszecie.
Od strony kierowcy migał ale przestał. Patrzyłem na autogamma bo jako pierwsza mi wyskoczyła w wyszukiwaniach w Krakowie.
Muszę znaleźć jakiś wolny dzień i wymienić takie pierdółki bo jak narazie to praca-dom i tak w kółko.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Od strony kierowcy migał ale przestał. Patrzyłem na autogamma bo jako pierwsza mi wyskoczyła w wyszukiwaniach w Krakowie.
Muszę znaleźć jakiś wolny dzień i wymienić takie pierdółki bo jak narazie to praca-dom i tak w kółko.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
- Od: 27 wrz 2013, 16:26
- Posty: 130 (2/3)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6, 2.3l. benz., 166KM/122KW, 2002r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości