Mazda6 GY L3-VE '06
Hamulce przede wszystkim już jakoś sensowniej wyglądają przy 17" obręczy. Przy miejskim "kulaniu" różnicy nie odczuwam żadnej (ale moje ex hamulce pracowały jak należy i był tam też porządny klocek i tarcza). Ale za to przy agresywnej jeździe zdecydowanie lepiej "łapie" przy nagłym energicznym użyciu pedału hamulca i na pewno tam poprawa jest. Niekiedy zatrzymanie się 20-30cm wcześniej ratuje wszystko, więc przy niskim nakładzie finansowym można trochę spokojniej jeździć
Co do gleby – na moich HR-ach auto poszło 5cm w dół. Twardość ok nawet jak na daily. Dla mnie bomba, jedyne co zrobiłem to o 2 cm podniosłem tył dając wyższe niż seryjne podkłady pod sprężynę. I teraz jest tak jak chciałem.
Co do gleby – na moich HR-ach auto poszło 5cm w dół. Twardość ok nawet jak na daily. Dla mnie bomba, jedyne co zrobiłem to o 2 cm podniosłem tył dając wyższe niż seryjne podkłady pod sprężynę. I teraz jest tak jak chciałem.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Jak -50 to juz można powiedzieć, że gleba. Czekam na foto. Nie doczytałem czy zmieniałeś amortyzatory? Skoro piszesz, że dalej jest miękko to wnioskuje, że nie. Musisz wtedy uważać na dziury, bo jak wpadniesz przy -50mm to amortyzator chyba Ci przez maskę wyskoczy. Raz tak miałem i od razu tłumienie swoich ustawiłem na Maks sztywno.
Natomiast z hamulcami to tak jak napisałeś. Doceni sie dopiero przy awaryjnym heblowaniu jak się zatrzymasz 10cm od przeszkody. No i wygląd zdecydowanie na plus będzie. Żałuję że u siebie nie swapilem hebli z GH
Natomiast z hamulcami to tak jak napisałeś. Doceni sie dopiero przy awaryjnym heblowaniu jak się zatrzymasz 10cm od przeszkody. No i wygląd zdecydowanie na plus będzie. Żałuję że u siebie nie swapilem hebli z GH
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Są i fotki. Mam nadzieję, że przelotny śnieg ustąpi w przeciągu tygodnia i w 2 tyg. marca będę mógł już założyć letnie koła.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Siedzi fajnie. Przód sporo niżej od tyłu – zupełnie jak nie GY, ale w tą stronę wygląda to dobrze.
Podkłady pod sprężyny zrobiłeś customowe czy z jakiegoś innego auta dobrane?
Podkłady pod sprężyny zrobiłeś customowe czy z jakiegoś innego auta dobrane?
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Podkładki custom`owe. Wczoraj zakładane po południu więc jeszcze powinno z tyłu trochę się ułożyć i zejść w dół. Na foto trochę złudzenie że przód dużo niżej. Na żywo próg z tyłu jest 1cm wyżej tylko(puste auto, rezerwa LPG i 15l paliwa).
W najbliższym czasie mechaniczna polerka i woski. Wleci koło to zrobię foto w lepszym plenerze i kadrze.
Silnik nadal oliwy nie lubi
W najbliższym czasie mechaniczna polerka i woski. Wleci koło to zrobię foto w lepszym plenerze i kadrze.
Silnik nadal oliwy nie lubi
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Wymieniałem oba tłumiki końcowe na nowe więc cały wydech wyleciał. Ale tłumiki są na ori wysokości, odcięta tylko końcowa rura w połowie i dospawane końcówki oraz wyszlifowany zderzak pod owale. Końcówki to jakieś WM Sprt, ale nie znam modelu. Zastanawiałem się jeszcze na okrągłymi fi90 ale zderzak GY mocno utrudniałby ładne wkomponowanie ich. Wymiar owali jest 100x80.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Bardzo fajnie teraz wygląda.Jak jeszcze wpadnie letnie koło to będzie bomba
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Czyli końcówki masz proste a nie zaginane? Mocno piłowałes zderzak? Bo jak patrzę u siebie to jesli chce prostą to muszę szlifować i to nawet sporo. Okrągłe końcówki będą źle wyglądały.
takie banalne pytanie. jak sprawują się u Ciebie tylne chlapacze? po takiej deszczowej jeździe masz mocno zabrudzony tył? ja u siebie nie mam w ogóle i tył się strasznie brudzi. Te które masz oryginalne są bardzo krótkie dlatego pytam. A zakładanie gumowych wycinanych pod wymiar nie wiem czy się wizualnie sprawdzi.
piszczek napisał(a):jak sprawują się u Ciebie tylne chlapacze?
Też jestem ciekawy, bo u siebie chciałem założyć, a na allegro te które są to nie wyglądają dobrze
Zderzak piłowany koło 4-5cm. Nie jeździłem bez chlapaczy, ale u mnie tył też się brudzi, bez wycieraczki byłaby lipa. Ale myślę, że jednak te chlapacze jednak sporo pomagają.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Nowe chlapacze 200 zł a używki które trzeba lakierować 80 zł. Zastanawiam się czy nie lepiej kupić zwykłe gumowe proste i je dopasować. Tylko czy nie będzie wizualnej lipy.
Co do końcówek. Pewnie nie da się założyć prostych końcówek bez szlifowania zderzaka. Chyba że opuszczę tłumiki na innych wieszakach. U siebie masz zeszlifowane na styk, końcówki dotykają zderzaka czy masz luz i Ci się nie obijają?
Co do końcówek. Pewnie nie da się założyć prostych końcówek bez szlifowania zderzaka. Chyba że opuszczę tłumiki na innych wieszakach. U siebie masz zeszlifowane na styk, końcówki dotykają zderzaka czy masz luz i Ci się nie obijają?
Mam luz kilka mm i ani razu mi nie uderzyły jeszcze:P Wycięli mi tak zderzak, że praktycznie wygląda jak fabryczna wycinka.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Wygląda rewelacyjnie i najlepiej spośród wszystkich kombi które widziałem z takim wydechem.
Pewnie masz taką prawda? http://allegro.pl/koncowka-tlumika-owal ... 40608.html
Ultera końcówki są za drogie bo ponad 150zł za sensowną końcówkę.
Nie chce głowy zawracać ale byłoby super jakbyś pstryknął fotkę końcówki z bliska od spodu żeby zobaczyć połączenie z fabrycznym tłumikiem i sam zderzak jak został wycięty żebym ja tego u siebie nie spartolił.
Pewnie masz taką prawda? http://allegro.pl/koncowka-tlumika-owal ... 40608.html
Ultera końcówki są za drogie bo ponad 150zł za sensowną końcówkę.
Nie chce głowy zawracać ale byłoby super jakbyś pstryknął fotkę końcówki z bliska od spodu żeby zobaczyć połączenie z fabrycznym tłumikiem i sam zderzak jak został wycięty żebym ja tego u siebie nie spartolił.
Piszczek – jutro Ci zrobię foto bo zapomniałem
Założyłem letnie koła. Przy okazji okazało się że prawe łożysko koła jest już zużyte. Na dniach wlecą nowe łożyska na osi przedniej NTN.
Założyłem letnie koła. Przy okazji okazało się że prawe łożysko koła jest już zużyte. Na dniach wlecą nowe łożyska na osi przedniej NTN.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
wyglada fajnie, co to za kolo
Dopisano 15 mar 2016, 21:46:
wyglada fajnie, co to za kolo
Dopisano 15 mar 2016, 21:46:
wyglada fajnie, co to za kolo
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości