Mazda6 GG L3 '04 2.3 (166km) benzyna US
Witam,
Od wczoraj jestem posiadaczem Mazdy 6. Wersja amerykańska, ponieważ blacha jest o wiele lepsza niż w europejskiej. Szukałem 2.0, lecz wszystkie oglądane auta miały robione [jakie?] progi lub były w opłakanym stanie:( Mam jedno zdjęcie na razie, ale wstawię więcej. Trzeba umyć:) pogoda jest jaka jest:) Silnik 2.3 ładnie się zwija, lecz słyszałem, że trzeba pilnować oleju.
Auto w 2006r. eksportowano do Niemiec, gdzie przez 8 lat był jeden właściciel. Sprowadzone do Polski w tamtym tygodniu. Co możecie mi powiedzieć o wersji z USA? na co uważać? ewentualnie plusy ?
W środku kremowa skóra i kremowe dywaniki( nie nadają się, już są brudne:D ) brakuje chyba tylko komputera pokładowego albo nie umiem właczyć:)
Auto ma jeszcze ładniejsze alu na letnich oponach.
Przebieg: 160tys. mil około 250tys. km
Naprawy:
-wymiana oleju i filtra
-wymiana świec
Do naprawy:
-tarcze przednie
Przepraszam za mało informacji. Stopniowo info będzie coraz więcej.
Pozdrawiam
Od wczoraj jestem posiadaczem Mazdy 6. Wersja amerykańska, ponieważ blacha jest o wiele lepsza niż w europejskiej. Szukałem 2.0, lecz wszystkie oglądane auta miały robione [jakie?] progi lub były w opłakanym stanie:( Mam jedno zdjęcie na razie, ale wstawię więcej. Trzeba umyć:) pogoda jest jaka jest:) Silnik 2.3 ładnie się zwija, lecz słyszałem, że trzeba pilnować oleju.
Auto w 2006r. eksportowano do Niemiec, gdzie przez 8 lat był jeden właściciel. Sprowadzone do Polski w tamtym tygodniu. Co możecie mi powiedzieć o wersji z USA? na co uważać? ewentualnie plusy ?
W środku kremowa skóra i kremowe dywaniki( nie nadają się, już są brudne:D ) brakuje chyba tylko komputera pokładowego albo nie umiem właczyć:)
Auto ma jeszcze ładniejsze alu na letnich oponach.
Przebieg: 160tys. mil około 250tys. km
Naprawy:
-wymiana oleju i filtra
-wymiana świec
Do naprawy:
-tarcze przednie
Przepraszam za mało informacji. Stopniowo info będzie coraz więcej.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 25 lut 2015, 22:13 przez Zatorek77, łącznie edytowano 5 razy
Bardzo ładne auto, pasowały by tylko większe felgi a do tego ciemne lampy przednie
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
xRafalx napisał(a):Bardzo ładne auto, pasowały by tylko większe felgi a do tego ciemne lampy przednie
Dzięki,
Felgi na zimówkach, są jeszcze drugie na letnich ładniejsze. Tyle, że jeszcze za wcześnie żeby zakładać:) Zrobię zdjęcia felgi może samej jak odbiorę od gościa:)
A nad lampami się zastanawiam tylko czy będą pasowały do tego koloru?
Czarne lampy jak najbardziej będą pasowały. Mazda bardzo ładna i te czerwone lampy z tyłu. Szerokości.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Jeśli to zimówki, a letnie są wieksze to zwracam honor
A wyglądać to będzie mniej więcej tak, bo to podobny kolor: Celin zapożyczyłem zdjęcie dla przykładu
A wyglądać to będzie mniej więcej tak, bo to podobny kolor: Celin zapożyczyłem zdjęcie dla przykładu
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Mr_Bartek napisał(a):Czarne lampy jak najbardziej będą pasowały. Mazda bardzo ładna i te czerwone lampy z tyłu. Szerokości.
To trzeba ogarnąć ten temat, a lampy z tyłu też mi się podobają:)
Dopisano 23 lut 2015, 21:33:
xRafalx napisał(a):Jeśli to zimówki, a letnie są wieksze to zwracam honor
A wyglądać to będzie mniej więcej tak, bo to podobny kolor: Celin zapożyczyłem zdjęcie dla przykładu
Jaki koszt takiej przeróbki?:)
Witaj
Ja mam takową, imo po liftingu. Największy plus za US to blachy i kilka drobnych detali. Na co uważać? Na to co wszyscy. Nasze M nie są podatne na RUDĄ tak jak wersje EU. Ale warto zakonserwować spód. Co do samego silnika, ile ludzi, tyle opinii. Moja jak do tej pory jeździ na full syntetyku i nie żywi się olejem, ale mam ją od nowości. Motor jest spoko, fajnie, że manualna skrzynia, kolorystyka wnętrza też dość ciekawa, aczkolwiek z tego co widzę sporo kosmetyki przed Tobą. Felgi to na zimę mogą być ewentualnie, ale na lato stanowcze NIE lampy przednie w kreta, dowiesz się co to jest czytając forum jakby co pytaj powodzenia
Ja mam takową, imo po liftingu. Największy plus za US to blachy i kilka drobnych detali. Na co uważać? Na to co wszyscy. Nasze M nie są podatne na RUDĄ tak jak wersje EU. Ale warto zakonserwować spód. Co do samego silnika, ile ludzi, tyle opinii. Moja jak do tej pory jeździ na full syntetyku i nie żywi się olejem, ale mam ją od nowości. Motor jest spoko, fajnie, że manualna skrzynia, kolorystyka wnętrza też dość ciekawa, aczkolwiek z tego co widzę sporo kosmetyki przed Tobą. Felgi to na zimę mogą być ewentualnie, ale na lato stanowcze NIE lampy przednie w kreta, dowiesz się co to jest czytając forum jakby co pytaj powodzenia
-
makmarc
3 godziny spokojnej roboty, i pudełko kreta- tak ten do czyszczenia zapchanych rur
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
makmarc napisał(a):Witaj
Ja mam takową, imo po liftingu. Największy plus za US to blachy i kilka drobnych detali. Na co uważać? Na to co wszyscy. Nasze M nie są podatne na RUDĄ tak jak wersje EU. Ale warto zakonserwować spód. Co do samego silnika, ile ludzi, tyle opinii. Moja jak do tej pory jeździ na full syntetyku i nie żywi się olejem, ale mam ją od nowości. Motor jest spoko, fajnie, że manualna skrzynia, kolorystyka wnętrza też dość ciekawa, aczkolwiek z tego co widzę sporo kosmetyki przed Tobą. Felgi to na zimę mogą być ewentualnie, ale na lato stanowcze NIE lampy przednie w kreta, dowiesz się co to jest czytając forum jakby co pytaj powodzenia
Spód od razu konserwuje, bo szkoda żeby rdza wyszła. Jak wyjdzie raz to już koniec:/ A co polecasz z tej kosmetyki?:)
Mialem taka wczesniej z 2004 roku a teraz mam nowsza z 2007. Pod zadnym pozorem nie wlewaj Castrola.Ja od nowosci latam na Mobil 1 5w30. Zerkaj 2 razy w miesiacu na bagnet to bedziesz mial ok autko.Generalnie lubi wciagac olej przy duzych predkosciach i dlugich trasach.Ja na 10 000 km dolewam ok 300ml.Ale jak wlalem raz Castrola i polecialem nad morze z tarnowa i spowrotem ok 1500 km to sie ostro wystraszylem bo bagnet ńawet sie nie zamoczyl.Po powrocie na Mobil 1 temat oleju u mnie nie istnieje.Pozatym zero problemów,tylko jezdzic.Dwaj sobie czesto nawiew na szyby przynajmniej raz w miesiacu na ok 15-30 min ( pomijam tu lato bo wiadomo heh) bo wtedy z automatu załącza sie kompresor klimy lub poprostu klime wlacz .Unikniesz zatarcia kompresora,kolega tak sobie zrobil bo przez zimne miesiace oszczedzal paliwko nie zalaczajac kompresora.
-
WisniaUs
WisniaUs napisał(a):Mialem taka wczesniej z 2004 roku a teraz mam nowsza z 2007. Pod zadnym pozorem nie wlewaj Castrola.Ja od nowosci latam na Mobil 1 5w30. Zerkaj 2 razy w miesiacu na bagnet to bedziesz mial ok autko.Generalnie lubi wciagac olej przy duzych predkosciach i dlugich trasach.Ja na 10 000 km dolewam ok 300ml.Ale jak wlalem raz Castrola i polecialem nad morze z tarnowa i spowrotem ok 1500 km to sie ostro wystraszylem bo bagnet ńawet sie nie zamoczyl.Po powrocie na Mobil 1 temat oleju u mnie nie istnieje.Pozatym zero problemów,tylko jezdzic.Dwaj sobie czesto nawiew na szyby przynajmniej raz w miesiacu na ok 15-30 min ( pomijam tu lato bo wiadomo heh) bo wtedy z automatu załącza sie kompresor klimy lub poprostu klime wlacz .Unikniesz zatarcia kompresora,kolega tak sobie zrobil bo przez zimne miesiace oszczedzal paliwko nie zalaczajac kompresora.
To się pośpieszyłem, bo przy kupnie polecili Castrola 10w40:/ podzielę się wrażeniami czy też mi tak olej wywaliło.
Nawiew na szybę mam cały czas prawie, bo tak się przyzwyczaiłem:) Dzięki za info:)
Oj bracie zerkaj na bagnet bo castrol syf i woda ,dobry do wieswagena 1.9 tdi z 1995 roku
-
WisniaUs
Elegancka Ta wersja jest Podoba mi się jasne wnętrze. Szerokości i bezawaryjności
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Piekna furmanka kolor sliczny .Ale napewno większe fele na początek bo co do modów to masz takie pole do popisu ze hoho bezawaryjności życzę.
Nightfallówna
Nightfall napisał(a): do modów to masz takie pole do popisu ze hoho
Oj to prawda Na pierwszy ogień felgi i gleba
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
bardzo ładna no i standardowo – lampy, gleba*, felga szerokości
*coby niektórzy się nie czepiali
*coby niektórzy się nie czepiali
Nightfall napisał(a):Piekna furmanka kolor sliczny .Ale napewno większe fele na początek bo co do modów to masz takie pole do popisu ze hoho bezawaryjności życzę.
Dzięki.
Fele są na letniej oponie tylko jeszcze nie czas żeby założyć:)
Mody czyli co najlepiej proponujesz?:)
Dopisano 23 lut 2015, 22:08:
danmazda napisał(a):Elegancka Ta wersja jest Podoba mi się jasne wnętrze. Szerokości i bezawaryjności
Chciałem ciemne, ale o dziwo te mi się podoba, dobrze skomponowane z fotelami i dywanikami(które są za jasne i trzeba wymienić niestety)
Przednie lampy w kreta a tył na a – spec. Ja tak planuje.no i może troszkę niżej grill elegancki lampy tył tez.celin ma fajnie bo nie ma tablicy wiec wyglądałoby u ciebie tez bajecznie
Nightfallówna
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości