Mazda6 GG L3-VDT MPS '06 by Protoculture A-SPEC

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez xRafalx » 7 mar 2015, 01:10

W dziale Mazda 6 GG/GY Nadwozie, ktoś pisał, że założył chińczyki to teraz naprawa go kosztuje około 1000zł :D Także wybij sobie to z głowy :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Protoculture » 21 mar 2015, 10:36

Założyłem te żarniki, powiem że w porównaniu do starych wypalonych Philipsów świecą o niebo lepiej idealnym białym światłem. Co do montażu brak słów, mogę podziękować jedynie żonie, że mam takie gibkie palce <czarodziej> powiedzcie czy w zwykłych m6 też jest taki "serwisowy" dostęp? Jak się ściemni postaram się zrobić jakąś fotkę.

http://allegro.pl/osram-d2s-xenon-cool- ... 77935.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2014, 09:44
Posty: 173
Skąd: Żary
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo

Postprzez matthies » 21 mar 2015, 13:45

tak, szczególnie lampa po stronie kierowcy to mordęga, chociaz przeczuwam, że u ciebie może być jeszcze gorzej bo pod maską masz dopakowane to i owo.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Protoculture » 21 mar 2015, 23:24

Tylko takie zdjęcie mi się udało zrobić telefonem, jutro jak znajdę czas wrzucę z 2 strony ale jak mówiłem świecą 10x lepiej od starych philipsów...
Załączniki
IMG_20150321_202744.jpg
Osram D2S Xenon Cool Blue Intense 5000K
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2014, 09:44
Posty: 173
Skąd: Żary
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo

Postprzez MIRAS M6 » 22 mar 2015, 00:18

I-liga <spoko> Ja u mnie pieprzyłem się z dwoma ponad 1h. matthies też widzę to potwierdza. Nikt nie mówił że będzie lekko ale jest to wykonalne bez ściągania lamp – a servis podaje że wymiana palników możliwa tylko po demontażu lamp <glupek2> hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez Mr_Bartek » 22 mar 2015, 00:19

Jeszcze tylko LEDy byś dobrał pod kolor. :)
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez MIRAS M6 » 22 mar 2015, 00:21

Mr_Bartek napisał(a):Jeszcze tylko LEDy byś dobrał pod kolor. :)

To już jest spore wyzwanie ale na pewno nie jest niewykonalne.Długa droga do dopasowania idealnego odcienia białości który tak naprawdę można dopiero porównać w całkowitej ciemności .
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez makmarc » 22 mar 2015, 00:37

Ja u siebie od strony kierowcy zawsze wyciągam puchę z filtrem powietrza, kilkanaście sekund roboty, a zawsze to ciut więcej miejsca do manewrowania. Oby te żarniki poświeciły długo, wyglądają ładnie i tak jak koledzy piszą, dobrać odpowiednie ledy.
makmarc
 

Postprzez Mr_Bartek » 22 mar 2015, 00:53

Bym Ci polecił Osramy, ale 4000k może być zbyt ciepły, a 6000k zbyt zimny. :(
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez mmarcis4 » 22 mar 2015, 01:02

Ja mam dość fajnie dopasowane ledy do hidów.Hidy to 5000k i ledy (postojówki) też są 5000k (bynajmniej sprzedawca tak twierdzi).Żarówki ładnie świecą białym światłem to może będą pasować.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez Protoculture » 22 mar 2015, 01:03

Szczerze niebieskie mi się podobają widziałem nawet czarne mpsy z czerwonymi ciekawe czy policja by sie doczepiła :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2014, 09:44
Posty: 173
Skąd: Żary
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo

Postprzez MIRAS M6 » 22 mar 2015, 01:07

Protoculture napisał(a):widziałem nawet czarne mpsy z czerwonymi ciekawe czy policja by sie doczepiła :D

Dowód rejestracyjny leci z marszu albo jak da Ci policjant/ka chwilę na demontaż na miejscu to może go odzyskasz .
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez Protoculture » 22 mar 2015, 01:20

a w domu pilotem można zmienić kolor :D
Załączniki
10603753_893175790694239_3638287646524476784_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2014, 09:44
Posty: 173
Skąd: Żary
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo

Postprzez MIRAS M6 » 22 mar 2015, 01:31

Najlepiej byłoby mieć właśnie rozwiązanie na pilota i w trakcie kontroli pyknąć pilota na biały kolor i wmówić policji że muszą iść do okulisty hahaha hahaha hahaha Przecież są białe !!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez Protoculture » 22 mar 2015, 01:38

Dokładnie tak jak mówisz myślę że nie było by z tym dużo roboty wystarczy wymyślić kolorowe ledy z wyjściem W5W na pilota <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2014, 09:44
Posty: 173
Skąd: Żary
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo

Postprzez em_dzej » 22 mar 2015, 11:21

Protoculture napisał(a):nie było by z tym dużo roboty


Chwila pracy tylko trzeba mieć modół sterowany na pilota , lutownicę i trochę fantazji <spoko>

Dopisano 22 mar 2015, 11:24:

MIRAS M6 napisał(a):Najlepiej byłoby mieć właśnie rozwiązanie na pilota


Wystarczy że włożysz białe i czerwone ledy i w razie kontroli wyłączysz czerwone i barwa zniknie <jupi>
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Protoculture » 28 mar 2015, 23:18

Dzisiaj założyłem koła na lato. Serwis stwierdził, że jest mało oleju bo bagnet jest suchy to kazałem im dolać do stanu... 1l nic 2 nic po 3 dopiero coś się pokazało do stanu dolali 4 l :| czary nie widziałem żadnych wycieków ostatnia wymiana 10k temu brak siwego dymu za autem. Fachowcy niech się wypowiedzą, a ich tutaj nie brakuje jaka jest przyczyna, że silnik 2.3 turbo wciągnął 4l oleju na 10. 000 km bez mojej wiedzy :(

Dopisano 28 mar 2015, 23:23:

Aha i dzisiaj padła druga przetwornica od ksenonu <głaszcze> i w poniedziałek zostawiam auto do malowania tylnego zderzaka po obcierkach debili na parkingach w zimie <głaszcze> rok zaczął się do pupy ale jestem pełen nadziei :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2014, 09:44
Posty: 173
Skąd: Żary
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo

Postprzez makmarc » 29 mar 2015, 03:16

Możesz mieć suchutko, dymić też niekoniecznie będzie lub dymi delikatnie i nie zobaczyłeś, a prawdopodobnie masz poprzypiekane pierśionki :( a to oznaczałoby ich wymianę, ściąganie głowicy to i plantowanie, uszczelki pod pokrywą, pod głowicą i przy misie.
makmarc
 

Postprzez Socyopatic » 29 mar 2015, 09:35

niezależnie od przyczyny polecałbym na przyszłość zerkanie na miernik conajmniej raz na 1000 km a nie 10000 :P jestem ciekawy jak ten silnik przezył jazde bez oleju (bo brak 4 litrow tak juz mozna w zasadzie nazwac..) jeszcze przy turbo <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez WisniaUs » 29 mar 2015, 09:38

Jakzalalem castrola to zjadla mi 2 litry oleju na 1200 km.Wrocilem na mobil 1 i na 10000 dolewam jeden litr.Jesli mocno pociskasz to ten silńik tak wciaga olej.Ja jezdzac w miejscu nie dolewam nic ale jakbym wyskoczyl na autostrade w trase np do poznania ibede pociskał czesto do czerwonego pola to 0.5 litra musze dolac na 1000 km.Ten typ tak ma pilnuj oleum.Sa silniki ktore potrzebuja oleju nawet 1 litr na 1000 km.Wiec 4 litry u Ciebie na 10000 z turbem jeszcze to jest norma.Sprawdzaj czesto olej i spij spokojnie <spoko>
WisniaUs
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy