Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau III miejsce na 1/4 mili Ryki`15
U nas sypie śnieg i mocno wieje także setup zimowy pozostaje
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
setup letni, bo na drogach sucho, słońce świeci i +9
To nie słońce to Orlen
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
raczej nie po tej stronie
Ha ale miałem fajny poranek, w tym najbardziej zakorkowanym mieście na świecie (2 miejsce) http://www.tomtom.com/pl_pl/trafficindex/#/list trzeba wybrać w zakładce wszystkie miasta a nie tylko te największe. Udało mi się pokonać trasę w 15 minut, a w korkach może zejść nawet 40 minut a jechałem na 8:00, może przez atak zimy lub święta ludzie powyjeżdżali już? Używam też fajnej nawigacji Naviexpert polecam (płatna) ale lepsza niż Yanosik a działa na tej samej zasadzie.
A jeszcze fajniejsza sprawa czekał na mnie na parkingu, gdy wkładałem kartę abonamentową za osłonę przeciwsłoneczną, wyskoczyła karteczka taką jaką trzyma się zazwyczaj w przedziale silnikowym o zmianie oleju. Potwierdza ona jednoznacznie, że w 2014 samochód miał przejechane 61.000 km po 8 latach użytkowania (ale musiał beczeć ten Niemiec jak ją sprzedawał). Jedno mnie tylko zastanawia bo zalewany był olej shell helix 10w40 a ja zalałem dexalie 10w30 jest jakaś różnica w tym? Oleju nie zauważyłem aby coś znikało.
A jeszcze fajniejsza sprawa czekał na mnie na parkingu, gdy wkładałem kartę abonamentową za osłonę przeciwsłoneczną, wyskoczyła karteczka taką jaką trzyma się zazwyczaj w przedziale silnikowym o zmianie oleju. Potwierdza ona jednoznacznie, że w 2014 samochód miał przejechane 61.000 km po 8 latach użytkowania (ale musiał beczeć ten Niemiec jak ją sprzedawał). Jedno mnie tylko zastanawia bo zalewany był olej shell helix 10w40 a ja zalałem dexalie 10w30 jest jakaś różnica w tym? Oleju nie zauważyłem aby coś znikało.
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Trochę dziwne półsyntetyk przy takim przebiegu?
Sent from my Nexus 4 using Forum Fiend v1.3.1.
Sent from my Nexus 4 using Forum Fiend v1.3.1.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3196 (146/241)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Yoki napisał(a):dexalie 10w30
chyba 5w30 nie przejmuj się tym jeśli nic niedobrego się nie dzieje lej 5w30 i tyle
Tak 5W30 na szybko i z głowy to tak jest.
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
może niemiec myślał że im więcej tym lepiej poza tym w instrukcji z tego co pamiętam chyba jest że 5w30/10w40
Nie ma co lać Dexelii i przepłacać, tak naprawdę to Elf Evolution 900 SXR tylko z logiem Mazdy.
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 115 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
ma rację
Taki drobny modzik od święta
Mam pytanie jak zmierzyć przed i po założeniu sprężyn obniżających jak siadło auto: do ziemi czy do "czoła" opony?
Mam pytanie jak zmierzyć przed i po założeniu sprężyn obniżających jak siadło auto: do ziemi czy do "czoła" opony?
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Ja mierzyłem do środka felgi.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Od podłoża do rantu błotnika/nadkola
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Dziś miałem dzień wolny... No i wpadły sprężyny Vogtland z przodu z amortyzatorami o krótszym skoku tej samej firmy. Auto siadło 4 cm z przodu i 3 cm z tyłu ale jeszcze pewnie przód się obniży.
Do tego zaciski z GH wraz z tarczami Rotinger. Zaciski udało mi się wyrwać nówka blaszka a w gratisie klocki oryginalne Mazdy na jeszcze 20 tysięcy spokojnie starczą.
Najpierw wrażenia, jestem na 16 zimowych przez atak zimy więc mam porównanie do 18 RX8 i jest podobne wrażenie ciekawe będzie jak połączę te 2 rzeczy, oby dało się jeszcze tym jeździć.
Hamulce, no mam wrażenie, że jest gorzej niż było, jakoś tak miękko hamuje (hamulce odpowietrzone nawet pojechałem 2 raz na sprawdzenie) ale musi się dotrzeć więc na razie opinii nie wydaje. Problem jest taki, że tarcze mam większe ale klocki są węższe od GH (ale dłuższe) przez co na tarczy mamy pasek, który pewnie kiedyś będzie rdzawił.
Pojechałem też na sprawdzenie geometrii i nie zrobiłem do wymiany wahacz (ten prosty) a z tyłu 2 tulejki i tulejka od amortyzatora z tyłu. Pytanie jaki sklep polecacie do takich zakupów?
Zdjęcia:
Do tego zaciski z GH wraz z tarczami Rotinger. Zaciski udało mi się wyrwać nówka blaszka a w gratisie klocki oryginalne Mazdy na jeszcze 20 tysięcy spokojnie starczą.
Najpierw wrażenia, jestem na 16 zimowych przez atak zimy więc mam porównanie do 18 RX8 i jest podobne wrażenie ciekawe będzie jak połączę te 2 rzeczy, oby dało się jeszcze tym jeździć.
Hamulce, no mam wrażenie, że jest gorzej niż było, jakoś tak miękko hamuje (hamulce odpowietrzone nawet pojechałem 2 raz na sprawdzenie) ale musi się dotrzeć więc na razie opinii nie wydaje. Problem jest taki, że tarcze mam większe ale klocki są węższe od GH (ale dłuższe) przez co na tarczy mamy pasek, który pewnie kiedyś będzie rdzawił.
Pojechałem też na sprawdzenie geometrii i nie zrobiłem do wymiany wahacz (ten prosty) a z tyłu 2 tulejki i tulejka od amortyzatora z tyłu. Pytanie jaki sklep polecacie do takich zakupów?
Zdjęcia:
Ostatnio edytowano 9 kwi 2015, 21:05 przez Yoki, łącznie edytowano 3 razy
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
ładnie siedzi i zacne hebelki
Tarcze Rotinger, dla chętnych nawet jakaś zniżka na Allegro będzie bo byłem u sprzedawcy pod Częstochową osobiście, to się zapytałem czy da dla mazdaspeed.pl i powiedział, że da. Nie pisałem wcześniej o tym bo muszę mieć pewność co do nich. A 18 czekają tylko aby je założyć ale muszę w końcu pomalować zaciski a to plan na sobotę rano.
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
em_dzej napisał(a):Co to za marka tych tarczy
Tarcze Rotinger made in polandia.Pamietam ze robili je niedaleko Tarnowa,kolo Dębicy a co tam jak tam teraz to nie wiem.Sklep kolo mnie który rok temu je jeszcze miall na zamowienie juz ich nie sprzedaje.Powodu nie znam.Ale wiem z jednego zródła ze TE tu w linku poniżej są spoko i ponoc lepsze
http://www.bozarto.pl
-
WisniaUs
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości