Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau III miejsce na 1/4 mili Ryki`15

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez xRafalx » 2 kwi 2015, 17:41

U nas sypie śnieg i mocno wieje także setup zimowy pozostaje :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez rafałmazda » 2 kwi 2015, 17:49

setup letni, bo na drogach sucho, słońce świeci i +9 <jupi>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Yoki » 2 kwi 2015, 18:18

To nie słońce to Orlen
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez rafałmazda » 2 kwi 2015, 18:22

hahaha raczej nie po tej stronie :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Yoki » 3 kwi 2015, 10:24

Ha ale miałem fajny poranek, w tym najbardziej zakorkowanym mieście na świecie (2 miejsce) http://www.tomtom.com/pl_pl/trafficindex/#/list trzeba wybrać w zakładce wszystkie miasta a nie tylko te największe. Udało mi się pokonać trasę w 15 minut, a w korkach może zejść nawet 40 minut a jechałem na 8:00, może przez atak zimy lub święta ludzie powyjeżdżali już? Używam też fajnej nawigacji Naviexpert polecam (płatna) ale lepsza niż Yanosik a działa na tej samej zasadzie.

A jeszcze fajniejsza sprawa czekał na mnie na parkingu, gdy wkładałem kartę abonamentową za osłonę przeciwsłoneczną, wyskoczyła karteczka taką jaką trzyma się zazwyczaj w przedziale silnikowym o zmianie oleju. Potwierdza ona jednoznacznie, że w 2014 samochód miał przejechane 61.000 km po 8 latach użytkowania (ale musiał beczeć <płacze> ten Niemiec jak ją sprzedawał). Jedno mnie tylko zastanawia bo zalewany był olej shell helix 10w40 a ja zalałem dexalie 10w30 jest jakaś różnica w tym? Oleju nie zauważyłem aby coś znikało.
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez zemoj » 3 kwi 2015, 10:44

Trochę dziwne półsyntetyk przy takim przebiegu?

Sent from my Nexus 4 using Forum Fiend v1.3.1.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3196 (146/241)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez rafałmazda » 3 kwi 2015, 13:43

Yoki napisał(a):dexalie 10w30

chyba 5w30 <oczko> nie przejmuj się tym :) jeśli nic niedobrego się nie dzieje lej 5w30 i tyle <oczko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Yoki » 3 kwi 2015, 13:45

Tak 5W30 na szybko i z głowy to tak jest.
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez rafałmazda » 3 kwi 2015, 13:48

może niemiec myślał że im więcej tym lepiej :P poza tym w instrukcji z tego co pamiętam chyba jest że 5w30/10w40 <oczko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Qropatfa » 3 kwi 2015, 13:51

Nie ma co lać Dexelii i przepłacać, tak naprawdę to Elf Evolution 900 SXR tylko z logiem Mazdy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2014, 20:08
Posty: 115 (0/1)
Skąd: RPZ
Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

Postprzez rafałmazda » 3 kwi 2015, 14:10

ma rację <ok> <spoko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Yoki » 4 kwi 2015, 21:59

Taki drobny modzik od święta :)

Mam pytanie jak zmierzyć przed i po założeniu sprężyn obniżających jak siadło auto: do ziemi czy do "czoła" opony?
Załączniki
20150404_133359.jpg
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Mr_Bartek » 4 kwi 2015, 22:05

Ja mierzyłem do środka felgi.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Eklerek323f » 4 kwi 2015, 22:41

Od podłoża do rantu błotnika/nadkola <spoko>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Yoki » 9 kwi 2015, 20:49

Dziś miałem dzień wolny... No i wpadły sprężyny Vogtland z przodu z amortyzatorami o krótszym skoku tej samej firmy. Auto siadło 4 cm z przodu i 3 cm z tyłu ale jeszcze pewnie przód się obniży.
Do tego zaciski z GH wraz z tarczami Rotinger. Zaciski udało mi się wyrwać nówka blaszka a w gratisie klocki oryginalne Mazdy na jeszcze 20 tysięcy spokojnie starczą.

Najpierw wrażenia, jestem na 16 zimowych przez atak zimy więc mam porównanie do 18 RX8 i jest podobne wrażenie ciekawe będzie jak połączę te 2 rzeczy, oby dało się jeszcze tym jeździć.
Hamulce, no mam wrażenie, że jest gorzej niż było, jakoś tak miękko hamuje (hamulce odpowietrzone nawet pojechałem 2 raz na sprawdzenie) ale musi się dotrzeć więc na razie opinii nie wydaje. Problem jest taki, że tarcze mam większe ale klocki są węższe od GH (ale dłuższe) przez co na tarczy mamy pasek, który pewnie kiedyś będzie rdzawił.

Pojechałem też na sprawdzenie geometrii i nie zrobiłem do wymiany wahacz (ten prosty) a z tyłu 2 tulejki i tulejka od amortyzatora z tyłu. Pytanie jaki sklep polecacie do takich zakupów?

Zdjęcia:
Załączniki
20150409_112226 (Copy).jpg
20150409_113853 (Copy).jpg
20150409_113859 (Copy).jpg
20150409_132813 (Copy).jpg
20150409_132833 (Copy).jpg
20150409_132846 (Copy).jpg
20150409_152434 (Copy).jpg
20150409_095800.jpg
Ostatnio edytowano 9 kwi 2015, 21:05 przez Yoki, łącznie edytowano 3 razy
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez rafałmazda » 9 kwi 2015, 20:55

ładnie siedzi <serduszka> i zacne hebelki <spoko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez em_dzej » 9 kwi 2015, 21:03

AloHa

No Panie Kolego , zacna gleba .
Teraz jeszcze wrzuć 17 " ;)
Tarcze super, też takie zapodam jak mi sie skończą <spoko>
Co to za marka tych tarczy
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez Yoki » 9 kwi 2015, 21:15

Tarcze Rotinger, dla chętnych nawet jakaś zniżka na Allegro będzie bo byłem u sprzedawcy pod Częstochową osobiście, to się zapytałem czy da dla mazdaspeed.pl i powiedział, że da. Nie pisałem wcześniej o tym bo muszę mieć pewność co do nich. A 18 czekają tylko aby je założyć ale muszę w końcu pomalować zaciski a to plan na sobotę rano.
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez WisniaUs » 9 kwi 2015, 21:20

em_dzej napisał(a):Co to za marka tych tarczy


Tarcze Rotinger made in polandia.Pamietam ze robili je niedaleko Tarnowa,kolo Dębicy a co tam jak tam teraz to nie wiem.Sklep kolo mnie który rok temu je jeszcze miall na zamowienie juz ich nie sprzedaje.Powodu nie znam.Ale wiem z jednego zródła ze TE tu w linku poniżej są spoko i ponoc lepsze <spoko>
http://www.bozarto.pl
WisniaUs
 

Postprzez wilusjdm » 9 kwi 2015, 22:16

I jak wrażenia z jazdy na Vogtland'ach? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy