Nissan 200SX S13 SR20DET '89 2.0T BLACK SHEEP
Napisane: 8 cze 2014, 15:23
Nissan 200sx S13
Ten nissan to już moje szóste autko, kupiliśmy go na weekendowe wypady za miasto. Zawsze chciałem mieć mocne, tylnonapędowe, japońskie monstrum, ale sam pomysł na jego posiadanie zrodził się dość gwałtownie. Jako daily car mamy przecież Xedosa 6, który bardzo dobrze się sprawuje i nigdy mnie nie zawiódł, dlatego też postanowiłem go nie sprzedawać, tylko oddać żonie
Nissan ma dawać przyjemność z jazdy, przyciągać spojrzenia i wyrywać głowy na razie udaje mu się to bez zająknięcia. Jest szybki, zwrotny i czarny
Kilka danych technicznych:
Model: 200SX SR13
Silnik: 2,0T 16V SR20DET
Rok produkcji: 1989
Moc fabryczna: 200KM
Przebieg: 138 000 km (w momencie zakupu)
Kolor fabryczny: Bordowy
Realna moc: ?
Max boost: ?
V-max: jak do tej pory 250km/h
Wyposażenie:
-Elektryczna szyba po stronie kierowcy
-i druga po stronie pasażera
Naprawy:
-wymiana alternatora,
-regeneracja turbiny,
-kompletny rozrząd z pompą wody,
-wymiana wałka wydechowego rozrządu,
-wymiana CAS'a (crank angle sensor)
-wymiana uszczelniaczy wałków rozrządu
-remont CA18DET 2015r
-czujnik podciśnienia AutoGauge
-końcówki drążków kierowniczych
-swap z CA18DET na SR20DET
-remont SR20DET
Modyfikacje:
Silnik:
....................swap silnika na SR20DET
....................turbo T28
....................przewody turbo w oplocie
....................przepływomierz od 300ZX
....................FMIC
....................pompa paliwa WALBRO 255
....................blow off HKS SSQV black edition
....................manual boost controler MBC PRO PERFECT
....................akumulator w bagażniku
....................Gruba miedziana chłodnica
....................usunięty filtr węglowy odpowietrzenia baku
....................filtr paliwa od 300ZX
....................nierdzewny wydech MG motorsport, przelot
....................powiekszona miska olejowa
....................elektryczne wentylatory chłodnicy włączany przez czujnik temp.
Zawieszenie i hamulce:
....................gwint TEIN STREET z regulacją twardości i wysokości
....................przód camber plastes SILVER PROJECT
....................tył regulowane wahacze SILVER PROJECT
....................wzmocnienia fender brace przód SILVER PROJECT
....................rozpórka przednia
....................poliuretany – maglownica, poduszka skrzyni biegów
....................konwersja piast na 5x114,3 z S14
....................hamulce przód i tył od S14 (4 tłoczki)
....................koła JAPAN RACING JR3 18x9" ET15
Body:
-cały przemalowany na czarno
-komora silnika w kolorze nadwozia
-zderzak poliftowy
-lampy tylne KOUKI
-lampy przednie CLEAR
-nierdzewna cooling plate
-tylne nadkola poszerzane
-klapa bagażnika od 240SX (bez wycieraczki, plus światło stopu)
-tylna blenda od 180SX
-dokładki progowe z laminatu
-przedni zderzak VERTEX style
-lotka KOUKI style na tylną klapę
Wnętrze:
-zegary AUTO GAUGE – temperatura oleju, ciśnienie oleju, ciśnienie doładowania, temperatura wody
-gałka biegów NISMO
–zegary przyciemnione, podświetlone diodami LED
–sportowa kierownica NARDI
–rozpinka kierownicy QUICK RELEASE Sparco Style
–short shifter
Audio:
-wzmacniacz na przód VIBE
-monoblok basowy VIBE
-głośnik basowy ORION
-głośniki przód RAINBOW
-tweetery MOSQUITO
-kondensator VIBE
-kable VIBE
Zdjęcia:
2014r
2015
2016
Silnik
Wnętrze
Cała galeria