Mazda RX-8 SE 13B-MSP '07 Revolution ''Szara Osa"
najpierw daj niski zawias – będzie mobilizacja aby szybciej przerobić podjazd
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Spokojnie za jakiś czas na pewno poleci w dół. Jednak na pewno nie będzie to przed Poznaniem. Sezon się niedługo kończy więc Osa powędruje do garażu i coś tam będziemy grzebać
Zastanawiam się jednak nad springami jakie wybrać. Myślałem o H&R ale może macie jakieś inne ''lepsze'' sprężyny
Zastanawiam się jednak nad springami jakie wybrać. Myślałem o H&R ale może macie jakieś inne ''lepsze'' sprężyny
Nie wiem co lepsze? Bym się zastanowił nie widziałem jeszcze obniżających sprężyn które równo by obniżyły przód i tył – jedyna opcja to gwint, a zawias od r3 zawsze można sprzedać
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Zależy co dla Ciebie oznacza równo. Próg względem podłoża czy nadkola względem kół?
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Na gwincie można zrobić jedno i drugie równo a na niskich sprężynach już tej opcji nie ma – jak siądzie tak będzie zazwyczaj ani jedno ani drugie równo
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Do Poznania raczej nie ogarne ani gwintu, ani sprężyn wiec przyjadę kozą
Co do tego gwintu muszę obgadać temat z moja narzeczoną no i odezwać się do Adisa ile będzie chciał za gwint
Co do tego gwintu muszę obgadać temat z moja narzeczoną no i odezwać się do Adisa ile będzie chciał za gwint
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość