Mazda 323 BG GT BP '91 Black
Zacnie wygląda na powyższym zdjęciu
A może ktoś mi powie gdzie można dorwać takie owiewki na boczne szyby?
A może ktoś mi powie gdzie można dorwać takie owiewki na boczne szyby?
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Piotr89 napisał(a):Zacnie wygląda na powyższym zdjęciu
A może ktoś mi powie gdzie można dorwać takie owiewki na boczne szyby?
firma HEKO
jeśli nie mają w ofercie to zrobią na zamówienie w tej samej cenie co wszystkie inne tylko trzeba się z nimi umówić na pomiar niekoniecznie u nich w siedzibie
gdzieś mam bezpośrodni kontakt do kolesia który tym się zajmuje
Fotki z dzisiejszych prac.
Tak było:
Tak jest
-4-2-1 Escort RS przerobiony
-2.15cala do pierwszego tłumika
-środkowy RM1 przelotowy
-2cale reszta wydechu
-końcowt RM4 przelotowy
Odczucia są świetne,dźwięk to melodia dla moich uszu a dupohamownia mówi, że jest mega muszę podjechać z ciekawości na hamownie
Tak było:
Tak jest
-4-2-1 Escort RS przerobiony
-2.15cala do pierwszego tłumika
-środkowy RM1 przelotowy
-2cale reszta wydechu
-końcowt RM4 przelotowy
Odczucia są świetne,dźwięk to melodia dla moich uszu a dupohamownia mówi, że jest mega muszę podjechać z ciekawości na hamownie
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
dzięki piwoszku, rurak daję radę
łoł, kozak taki wydech
czym jedziesz do Czaplinika?
czym jedziesz do Czaplinika?
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
niestety chyba mnie nie będzie
wieczorem przeleciałem się na silencerze i wydech typowo jak seria także jest tak jak tego oczekiwałem
z nowości na sezon letni wpadną już docelowo Enkei
wieczorem przeleciałem się na silencerze i wydech typowo jak seria także jest tak jak tego oczekiwałem
z nowości na sezon letni wpadną już docelowo Enkei
Misiaczku no co Ty jak to znacz ze chyba Cię nie będzie ? Ja chcę abyś skopal mi tylek swoim GT kiem☺. A może ja przyjadę prawie GTR em ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Gared napisał(a):Troszkę lżejsze od tych z mx-3, co?
zgadza się
A z Tobą Daro zawsze chętnie się ustawią trzymam kciuki aby sprawa była po Twojej myśli
Ciekaw jestem wyniku z hamowni. Rury kwas czy zwykła stal ?
U mnie jak na razie Pacesseter 4-1 i reszta wydechu seryjna.
Rozważam całość 2,25". Zhamuj i zapodawaj wykres jak najprędzej.
U mnie jak na razie Pacesseter 4-1 i reszta wydechu seryjna.
Rozważam całość 2,25". Zhamuj i zapodawaj wykres jak najprędzej.
Hamownia to dopiero na zlocie bedzie no chyba ze nas Misiaczek zaskoczy
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Zwykła powlekana alu, niestety miałem ograniczone fundusze bo chciałem nierdzewke, ale trudno, szybciej ruda podłużnic mi złapie niż ten wydech, tfu tfu.. Naprawdę czuć różnice, między 4-6 tys ma kopa mega. Uważam 2.15 jest najlepszy na przelocie do N/A, 2.25 bym się obawiał czy aby nie zrobiło się za luźno. Hamownie zalicze może w tym miechu choć ta zlotowa była by lepsza z racji ze juz się na niej sprawdzałem i wynik mógłby być bardziej miarodajny.
Dopisano 1 kwi 2015, 17:31:
Tak z zewnątrz się prezentuje
A tak mniej więcej brzmi
Nagranie słabo odzwierciedla prawdziwy pomruk, bardziej jest to poglądowo.
Dopisano 1 kwi 2015, 17:31:
Tak z zewnątrz się prezentuje
A tak mniej więcej brzmi
Nagranie słabo odzwierciedla prawdziwy pomruk, bardziej jest to poglądowo.
Bartg napisał(a): najlepiej jakby ktoś drive-by nagrał
Pomyślę o tym, bo gada naprawdę świetnie
Wczoraj ważyłem BG i wyszło 1040kg (z 5l paliwa, zapasówka, lewarek, gaśnica.. -standardowe wyposażenie, zimówki na stalakach) nie jest źle, ale mógłby być jeszcze lżejszy
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem wewnętrznego przegubu na długiej półosi, czasem stuknie przy ruszaniu, podczas przyspieszania auto drży, hałasuje ogólnie jak upuszczę gaz, teraz mniej słychać przez wydech no ale słychać. Aktualnie mam 3szt na aucie i problem jednego zaraz po wymianie był taki sam a następnego po jakimś czasie. Zauważyłem że wszystkie one mają dość spory luz na wieloklinie kielicha z wałkiem półosi od skrzyni i zachodzę w głowę czy to czasem nie ten defekt Jak mógłbym zniwelować len luz? Nałożyć jakiś klej na wieloklin i złapać to na amen czy wetknąć coś miedzy zęby aby ciasno się spasowało? Ma ktoś może jakiś pomysł, a może ktoś coś takiego przerabiał? Nie chce mi się wierzyć, że każdy wewnętrzny przegub który kupiłem był już taki wyjechany, a sytuacja była by prosta jak nowy kosztowałby co najwyżej połowę ceny oryginału i to tylko jedynej opcji bo zamienników brak.
Na marginesie, nowy 1410PLN
Misiak w Lublinie jest dziadzia który zajmuje się regeneracją przegubów i półosi.
Jak coś możesz to podesłać do mnie a ja mu podrzucę, sprawdzenie 30zł, naprawa coś koło 360-380zł
Wygląda to tak że facet ucina wieloklin, toczy nowy wałek i robi wieloklin na nim, następnie to łączy w całość, spawając, tocząc i obrabiając termicznie oraz daje na wierzch półosi redukcję, przez co nie ma prawa to się urwać., podobnie jest z wieloklinem na przegubie wewnętrznym.
Luz raczej masz na połączeniu półosi z przegubem wewnętrznym,w skrzyni raczej wieloklin rzadko pada.
Jak coś możesz to podesłać do mnie a ja mu podrzucę, sprawdzenie 30zł, naprawa coś koło 360-380zł
Wygląda to tak że facet ucina wieloklin, toczy nowy wałek i robi wieloklin na nim, następnie to łączy w całość, spawając, tocząc i obrabiając termicznie oraz daje na wierzch półosi redukcję, przez co nie ma prawa to się urwać., podobnie jest z wieloklinem na przegubie wewnętrznym.
Luz raczej masz na połączeniu półosi z przegubem wewnętrznym,w skrzyni raczej wieloklin rzadko pada.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Wydech melodia z zewnatrz , ciekawe jak jest w środku w samochodzie podczas jazdy czy ten dziwęk ni męczy uszu i kierowcy
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości