Zakup używanego auta – Mazda6 GH (2007 – 2012)

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez e-tomek » 8 mar 2017, 17:22

spinach76 napisał(a):Na pewno auto bedzie kupione w Autohaus-ie niemeickim nie biore pod uwage innych narodowosci poniewaz czesto oferuja tez gwarancje 12 miesieczna nie wnikalem na co bo moze tylko na powietrze w oponach:) ale mimo wszystko jakos sie czuje pewniej niz od obcokrajowcow z 90.000km przebiegiem i pol nocy myslec czy ten to klamie albo moze nie.


No to nie wiesz za bardzo jak to działa. Już tłumaczę ... osoba prywatna wystawia za 7 500 EUR, handlarz kupuje za 6 600 EUR ... i sprzedaje "w salonie" za 8 600 EUR. To samo auto, z gwarancją. No a jak byś kupił od prywatnej osoby to auto ... to by było w gorszym stanie? Nie, byłoby w takim samym stanie, tym bardziej, że handlarz nie dopieszcza tego auta, by móc dać gwarancję, po prostu jest narzut w cenie, na ryzyko gwarancyjne. Czasami nawet podpicuje, żeby się lepiej sprzedało.
A wyobraź sobie, że coś się popsuło ... i oddajesz handlarzowi do naprawy, myślisz, że będzie naprawiał ... no właśnie, różnie to bywa, ale pewnie nie będzie władowywał kupy kasy, żeby auto naprawić i Tobie oddać, tylko jakoś po kosztach naprawi ... także już lepiej samemu naprawiać.

Dlatego jak ktoś się zna na autach to na rynkach zachodnioeuropejskich nie ma co kupować aut od handlarzy z gwarancją, bo na tym sporo kasy jest się w plecy, a jak kupisz jakieś auto do 100 000 km ... to i tak musi jeździć jak nowe, nie ma bata, jak tak nie jeździ to szukasz innego. Chociaż to bardziej tyczy się benzyny.

Jedyna opcja, gdzie, nie tyle, że warto ... ale i pewnie trzeba i za bardzo nie ma innej możliwości, bo rynek prywatny w tym przedziale nie istnieje ... to auta 2-4 letnie, one trochę kosztują, także pewność transakcji jest większa między Autohausem a Tobą, jak i na rynku prywatnym takich aut raczej się nie znajdzie.
Ale 7-8 letnie auto do 8 000 EUR ... lepiej znaleźć jakąś perełkę na rynku prywatnym (niemieckim), od jakiegoś Niemca, który auto użytkuje przez parę lat.

Diesel ... poleciłbym Tobie Hondę Accord – Honda ma świetnego diesla 2.2

A przebieg – wiadomo, że im auto więcej km ma najechanych, tym ryzyko rośnie, z tym, że przy dieslu bym przyjął taką teorię, że musi mieć minimum 18 000 km rocznie nalatane, czyli jak 8 letnie auto – to niech te 140 000 km ma (wtedy jest większa szansa, że ktoś latał autostradami).
A 140 000 km autostradami dla diesla jest lepsze niż 70 000 km po mieście, no, ale tego to też za bardzo nigdy nie wiesz jak i gdzie kto jeździł.
Chociaż jak Ty latasz 40 000 km rocznie ... jak lokalnie to większy przebieg nie jest taki ryzykowny, bo można na miejscu zawsze naprawić, ale jak latasz gdzieś w dalekie trasy i chcesz minimalizować ryzyko ... to ja bym szukał czegoś koło 110 000 km (poniżej 100 000 km są droższe, bliżej 150 000 km – to już masz "rok jeżdzenia" w plecy). Z tym, że 8-letnie auto i 110 000 km ... to też trochę ryzyko, że ktoś źle użytkował diesla.
Patrzę na mobile.de, roczniki 2009 ... i ... ceny od 6000 EUR <lol>
Auto, które jako nowe kosztowało ponad 30 000 EUR ... z 2009 ... za 6 000 – 7 000 EUR to na pewno nic ciekawego.
W sumie zakup kilkuletniego używanego diesla ... nie wiem czy bym kupił, chociaż widzę, że w Niemczech tak samo jak w Danii, ON tańszy o ok. 20% od PB95, także się opłaca, szczególnie przy Twoich przebiegach, bo praktycznie za połowę wydatków na benzyniaka (spalanie), masz ON (mniejsze zużycie + tańszy zakup paliwa = +– 50% taniej za "spalone paliwo" niż za benzyniaka).
No, ale jak kupisz auto, które ma nalatane 150 000 km ... 2 lata i masz 230 000 km ...

Ostatnio jakaś babka sprzedawała 8-letnie BMW 1 diesel z przebiegiem 90 000 km a w ogłoszeniu napisane:
"jeżdzone tylko po mieście" <cisza>
Nie wiem gdzie ona widziała w tym jakiś plus <lol>
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 17:03
Posty: 1213 (2/27)
Auto: Mazda 6 2018

Postprzez spinach76 » 10 mar 2017, 23:08

Czesc e-Tomek
Tak jak napisalem moze byc gwarancja na powietrze w oponach jednak zobacz np ten autohaushttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=234896737&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&usageType=PRE_REGISTRATION&fuels=PETROL&fuels=DIESEL&usage=USED&isSearchRequest=true&categories=EstateCar&scopeId=C&ambitCountry=DE&maxMileage=200000&maxPrice=8000&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=7&pageNumber=2&fnai=next i opinie klientow jakos na prawde brzmi dobrze zdaje sobie sprawe z oszukiwania kazdy musi zarobic ale gdybysmy nie wierzyli sobie do konca nic nigdy nie moglibysmy kupic. Poprzednia mazde z 183tys. kupilem od Rosjanina handlarza strasznie mi sie to nie podobalo i balem sie jak cholera to wziac bo myslalem ze pewnie kombinowane po polsku no i jestem mile zaskoczony 4 lata temu kupione za 2100E( chodzily wtedy okolo 2800e). Po 60tys. halas lozyska sprzegla spowodowal wydatek i wymienilem juz wszystko 1000E komplet + dwumasa ale zrobilem 130tys i na prawde nie moge narzekac reszta to raczej normalne koszty a usterki rownie dobrze jak przy przebiegu mniejszym teraz 312tys. i smiga. Powiedzial ze u niego to funkcjonuje tak kupuje auto doklada 200E i probuje sprzedac przez 2 tyg. jak nie idzie to picuje zakrywa rdze itp itp. i podnosi cene o 500E. w ten sposob sprzedaje okolo 15 aut tygodniowo w mojej bylo podrdzewiale nadkole wspawal mi szwagier 0,8 ocynk i nic tego nie rusza do tej pory:) NIgdy ale to nigdy mnie nie zawiodla poza jednym wyjatkiem (spadl pasek rozrzadu ale fart nic sie nie stalo przeskoczyl dwa zabki). To auto jest po prostu jak rosyjska prostytutka:) tyle tylko ze jestem drugim posiadaczem i jak jestem na przegladzie to niemcy patrza i nie wierza jak ona wyglada od spodu.
Tez to tak analizowalem jak ty zapomniales jeszcze ze diesel to rozrzad, benzyniak ma lancuch koszty uzytkowania tez w sumie spore za rozrzad trzeba liczyc z 500E a to jest jakies 357litrow benzyny tutaj. przy spalaniu 10l na 100 to jakby nie patrzyl 3,6tys./ 2 lata a przy tanszm dieslu mysle ze te koszty sie wyrownuja.
Czesciowo chcialbym sie wspomoc kredytem oferta to 4.000E na 12 mies przy zakupie auta za 8000E to do oddania 4.257E z odsetkami i to wszytkie koszty.
Wiec mam tysiac mysli:
1. -kupic za gotowke od prywatnego 2009r.-2010 okolo 140tys. za 7.000zl i sie ogolic z gotowki,
2. -z autohausu jak wyzej 2009-2010r. i sfinansowac 50% z banku 4.000E i miec w razie czego kase zeby naprawiac.
3. -sfinansowac 50% 4000E z banku, znalezc za ta kase 2012r z przebiegiem okolo 170-180tys. i sie modlic zeby bezawaryjnie pojezdzilo chociaz rok. (gdyby byl z przegladem z DEKRA to kupowalbym z zamknietymi oczami) niestety rzadko ktory niemiec tam robi przeglad ci znajda wszystko mi czepili sie przerdzewialych oslon [jakich?] tarcz hamulcowych i musialem kupic 2x orig. Mazdy rok temu. (gdyby ktos chcial powiedziec po co idioto jezdzisz tam na przeglad to odpowiem to auto nigdy nie moze stanac)
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2014, 18:55
Posty: 49
Auto: Mazda 6 2.0 2003
Diesel z DPF

Mazda GH 6 2.2 2011.11
Diesel, Kombi 163

Postprzez e-tomek » 11 mar 2017, 17:29

Tak chyba najlepiej zrobić, z Autohausu – jak diesla, bo będziesz spokojniej spał. Chociaż ja bym na Twoim miejscu poczytał jeszcze o tych dieslach Mazdy. Hondy jest pancerny, PSA też ma dobrego 2.0 HDi 140 koni, ale w C5 z kolei hydropneumatyczne zawieszenie, chociaż znajomy z pracy kupił 6-letniego Citroena C5 z przebiegiem 170 000 km ... teraz ma nakulane 250 000 km i w międzyczasie wymienił tylko alternator – z awarii.
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2012, 17:03
Posty: 1213 (2/27)
Auto: Mazda 6 2018

Postprzez spinach76 » 11 mar 2017, 23:14

Ciagle mnie meczy jeszcze benzyniak, spotkalem dziadka niemca akurat zaparkował kolo mnie przed Aldim, i powiedzial ze kompletnie bezproblemowe auto ale trzeba bardzo uwazac przy kupnie bo moze byc podpicowana na kilka dni a później same problemy powiedzial ze znajomy kupil taka sama i auto na szrot po kilkunastu dniach. Tym mnie przestraszyl poniewaz w dieslu mam juz troche doswiadczenia co do pracy motoru itd. i chyba ciezej cos ukryc niz w benzynie od razu cos słychac.Albo mi sie tylko wydaje. Raczej Honda odpada totalnie mi nie podchodzi nie jestem zwolennikiem kantów. Póki co plan mam taki sam jak napisales Autohaus z dobrymi opiniami. Fachowców od mazdy tutaj tez jak kot napłakał zeby sie poradzic Jednak mazda to jest auto nie VW. Myślalem jeszcze o Mondeo, przez 3 lata moze tam sobie podrdzewieje ale co mi tam gora 3-4 lata to z karoserii nie opadnie wiec rdza mi nie straszna wszystko mam ewentualnie podszpachluje psikne i jak nowe ale jednak lubie Madzie i chce kupic jeszcze eaz.
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2014, 18:55
Posty: 49
Auto: Mazda 6 2.0 2003
Diesel z DPF

Mazda GH 6 2.2 2011.11
Diesel, Kombi 163

Postprzez brii » 12 mar 2017, 11:59

e-tomek napisał(a):PSA też ma dobrego 2.0 HDi 140 koni, ale w C5 z kolei hydropneumatyczne zawieszenie

Odczytuję z tonu Twojej wypowiedzi, że to zawieszenie niby ma być wadą, ale przecież to jest rewelacyjne zawieszenie do samochodu codziennego a trwałość tego rozwiązania jest bardzo dobra.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Maniekvip » 12 mar 2017, 12:11

brii napisał(a): a trwałość tego rozwiązania jest bardzo dobra.


W C5 zawieszenie hydro jest trwalsze niż klasyczne. Dodatkowo serwis jest w podobnej cenie.
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez spinach76 » 12 mar 2017, 12:26

Panowie czy ktos uzytkuje Benzyniaka moge prosic o opinie? OoOOOOO na pewno nie kupie francuskiego auta nei chce nikogo obrazac ale nie podchodza mi wcale wolalbym juz proponowana Honde przynajmniej jakos wyglada. Podobno problemy z DPF i Elektryka a DPF w niemczech wymienic dziekuje bardzo za koszty....
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2014, 18:55
Posty: 49
Auto: Mazda 6 2.0 2003
Diesel z DPF

Mazda GH 6 2.2 2011.11
Diesel, Kombi 163

Postprzez Maniekvip » 12 mar 2017, 13:12

Jeśli szukasz M6 GH przed liftem to posiada ona tan sam silnik co moja GY.
Jest to 2.0 147KM. Osobiście autem przejechałem prawie 40 000 km. Wymieniłem w nim tylko termostat.
Jaki jest faktyczny przebieg auta nie mam pojęcia. Mazda ma bardzo dobre silniki benzynowe. Silnik lubi świeży olej, dobrej jakości. Jeśli wymieniamy go co 10 000 km to silnik odwdzięczy się bezproblemową eksploatacją.
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez spinach76 » 12 mar 2017, 22:07

A jak masz ze spalaniem przy 2.0? Generalnie chodzi o autostrade przy powyzej 160km/h żre jak szalona czy trzyma litraż. Kiedys mialem Forda focusa benzyne i musze powiedziec ze trzymal spalanie tak samo na 120km/h jak 180h niektore wysysaja bak ostro.
Kiedys bedac u Jaksy polecał 147km Diesla ale nie ma nic na razie na mobile de.
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2014, 18:55
Posty: 49
Auto: Mazda 6 2.0 2003
Diesel z DPF

Mazda GH 6 2.2 2011.11
Diesel, Kombi 163

Postprzez brii » 13 mar 2017, 17:12

spinach76 napisał(a):Kiedys mialem Forda focusa benzyne i musze powiedziec ze trzymal spalanie tak samo na 120km/h jak 180h

Zgłoś się do Forda – na pewno będą chcieli odkupić ten egzemplarz za gigantyczne pieniądze, żeby go przebadać i wdrożyć rozwiązania z niego do kolejnej, rewolucyjnej generacji samochodów <glupek2>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Maniekvip » 13 mar 2017, 20:12

spinach76 napisał(a):A jak masz ze spalaniem przy 2.0? Generalnie chodzi o autostrade przy powyzej 160km/h żre jak szalona czy trzyma litraż. Kiedys mialem Forda focusa benzyne i musze powiedziec ze trzymal spalanie tak samo na 120km/h jak 180h


Ze spalania jestem zadowolony.
Zimą w koło komina dobiłem do 9l/100km
W trasie jadąc na wynik rekordowo uzyskałem 5.7, średnio 6.5
Po autostradach jeżdżę bardzo mało. Kiedyś zrobiłem trasę 900 km w dwie strony z czego 400 po autostradzie do 140, 400 po trasach szybkiego ruchu, 100 po górach i 100 po drogach lokalnych średnie spalanie jakie uzyskałem to 7.4

W historię z Fodrem nie uwierzę. Powyżej 120km/h drastycznie wzrasta opór powietrza (praktycznie wykładniczo) a wraz z nim spalanie.
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."

Stirling Moss
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 20:01
Posty: 752 (17/11)
Auto: Mazda6
Mazda3

Postprzez stachan » 13 mar 2017, 20:20

Odnośnie Forda wtrącę 3 grosze :)

Galaxy 2.0 na trasie zszedł do 9,18 – to imponujący wynik przy spalaniu miejskim na poziomie 12,5 litra. Pełny załadunek plus cztery osoby w środku (2+2).

Odnośnie spalania w GH wypowiem się po drugim tankowaniu... <ok>
Obrazek
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
Koordynator Finansów
Koordynator Konkursów
 
Od: 21 wrz 2006, 17:09
Posty: 5603 (328/453)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GH 2.0 LF-DE

Postprzez tekknoraver » 18 mar 2017, 19:45

Tak jak w tytule,czy faktycznie jest tak ze zakup takiego auta to proszenie sie o kłopoty?Sam sie nad tym zastanawiam jako ze czeka mnie więcej podróży do Polski,mając dziecko wiadomo ze potrzeba więcej przestrzeni.Kwestia jest taka ze ja osobiście pracuje jakieś 7 km od domu,druga polowa narazie zajmuje sie malutką,ale jak juz pójdzie to dojeżdżać będzie około 15 km w jedna stronę...i taki mam oto dylemat,a ze przypasowała mi sie charakterystyka pracy diesla w Hondzie...
Pomozecie rozwiać wątpliwości?
Jak to z tym DPF?jak to z tym zacieraniem silnika?przed liftowa czy poliftowa? Czy rozrząd da rady samemu czy specjalne narzędzia?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez Mr_Bartek » 18 mar 2017, 20:38

Diesel to jednak diesel i trzeba się liczyć z kosztami typowo dieslowymi, które przy zakupię benzyny odpadają – wtryski, turbina, dwumasa, DPF. Mazda 6 GG/GY to już nie jest najświeższe auto i trzeba się liczyć, że takie rzeczy mogą się psuć. O ile dobrze pamiętam to przedliftowe diesle nie mają DPF, ale tu już trzeba mocno patrzeć na stan blacharski. W UK teoretycznie nie sprawdzają działania DPF, jednak wizualnie musi wyglądać jakby nadal był zamontowany.

Mi na trasie do PL auto spaliło średnio 7 litrów na 100km (2.0 benzyna). Może pomyśl nad benzyną i przy okazji pobytu w PL zamontuj LPG? Zobacz czy w okolicy masz jakieś stacje LPG tak by taka instalacja w UK miała sens.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez dobrzyn22 » 19 mar 2017, 12:31

Mr_Bartek napisał(a):Diesel to jednak diesel i trzeba się liczyć z kosztami typowo dieslowymi, które przy zakupię benzyny odpadają


nooo trochę jednostronnie stawiasz sprawę ;) Tak jakby kupując Benzynę zawsze trafiasz perełkę <lol>

Rzeczy, które wymieniłeś da się ocenić dość łatwo przed zakupem i mocno zminimalizować "ryzyko", także idzie kupić też solidnego diesla, który pojeździ jeszcze lata ( silniki te są generalnie udaną konstrukcją, o ile kontrolujesz co pewien czas charakterystyczne dla nich punkty, choćby:
-podkładki pod wtryskami ( nieszczelne przepuszczają spaliny przy odkręconym korku wlewu oleju )
-powiązane z powyższym kontrolowanie smoka w misce olejowej.
-wymieniasz rozrząd na oryginalny

Całą resztę znajdziesz tu:
viewtopic.php?t=65171

tekknoraver napisał(a):Jak to z tym DPF?

normalnie – wszystkie nowoczesne diesle go mają i jakoś jeżdżą. Niektórzy się go pozbywają zapominając jednak że DPF jest ostatnim ogniwem usterki i tak naprawdę nie on jest "winny"
tekknoraver napisał(a):Czy rozrząd da rady samemu czy specjalne narzędzia?

nie potrzeba specjalnych narzędzi.
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez tekknoraver » 19 mar 2017, 14:37

dobrzyn22 napisał(a):nooo trochę jednostronnie stawiasz sprawę Tak jakby kupując Benzynę zawsze trafiasz perełkę

I tu racja bo moja pierwsza 6 chlała olej :–]
Ja sie jakoś specjalnie nie boję diesla tylko kwestia czy da sie przedwcześnie pewnym zdarzeniom zadziałać czy może "ten typ tak ma",co do dpf to chyba u mnie odpada bo jazda po mieście i może nie dać sie wyczyścić...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez Mac8181 » 19 mar 2017, 19:23

Wystarczy pilnować wypalania filtra i będzie wszystko ok. Mam elm327 i forscana na starym telefonie i jak zbliża górna wartość zanieczyszczenia to wypalam dpf.
Co do silnika to tak jak kolega dobrzyn22 pisze: Trzeba przypilnować kilku kwesti i cieszyć się z jazdy. Obroty trzymać miedzy 2-3tyś, oryginalny olej. Najlepiej auto z historią kupić gdzie będziesz wiedział że przynajmniej olej był na czas wymieniany.
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2016, 22:19
Posty: 88 (9/3)
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 diesel 143KM Active Plus 2007

Postprzez tekknoraver » 19 mar 2017, 21:49

No i wlasnie to jest to,raczej patrzę na takie z historia,do tego juz sie dużo naczytałem o nich,diesla nigdy nie miałem,inna sprawa jest taka ze nie mam "dwóch lewych rak" i co nieco sam potrafię zrobic przy aucie.Benzyna juz znam dobrze,miałem dwie i generalnie sobie chwale,ale pora zmianic cos niecos :–)
Jeszcze jakieś sprawy należy patrzeć przy dieslu?bo jednak jezdzi ich trochu a jak widzę nie ma co sie ograniczać do benzyny :–) z reguły widzę maja fajne wyposażenie,jedna jaka mi wpadła w oko to pelna skora,bose,szyber,navi,kombi tylko ten kolor niebardzo,szary/grafitowy no i przedliftowa,choc na zdjęciach rdzy nie widac.
I tak sie człowiek naczyta,naoglada i tylko bol głowy dostaje ;–)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez rafik85 » 20 mar 2017, 20:54

Witam,znajomy poprosił o zadanie tego pytania.
Ile musi kosztować m6 2.5b kombi 08-10 na ładzie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2017, 10:15
Posty: 904 (0/19)
Auto: 3 2.5 awd 250KM 2022
mx5 2.0 184KM 2021
Cx5 2.5 awd 2016
Diagnostyka kodowania itp

531640670

Postprzez Bigbluee » 20 mar 2017, 21:14

1. Na ładzie? Co to znaczy?
2. Ile musi kosztować w zakupie bezpośrednio od właściciela czy od handlarza w PL?

Cena zakupu za granicą+opłaty dla rocznika 2009 będzie to jakieś 50tys. Niestety akcyza 18,6% robi swoje.
Salonowe PL będą tańsze ale też schodzą na pniu.
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2016, 13:50
Posty: 795 (5/49)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S80 2.0 PB+LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości

Moderator

Moderatorzy Moto