Zawieszenie Eibach – Mazda6 GG/GY

Postprzez Sako PL » 10 kwi 2016, 11:59

dejneks napisał(a):i te dłuższe są na przód, a te szersze są na tył ;)
Dziękować <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 16:18
Posty: 47
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 6 GG MZR-CD 2.0 Diesel 143KM 2007.

Postprzez drypaul » 13 kwi 2016, 17:30

Dziś byłem w końcu na montażu Vogtlandów i niestety nie jestem zadowolony.
Wg. producenta powinny obniżyć o -40/-25mm lub jak mówiło info na pudełku -35mm. Generalnie obie opcje by były dla mnie OK, ale to co "przydarzyło się" z przodu to lekka przesada. Wygląda jakby usiadł jakieś 60mm :|
Po przejechaniu około 5km i zahaczeniu zderzakiem wszystkiego co się dało, wróciłem do warsztatu i z powrotem montaż seryjnych sprężyn.

Wrzucam zdjęcie cyknięte od razu po wymianie i wyjechaniu z warsztatu i dla porównania sprzed około miesiąca na seryjnym zawiasie.
Załączniki
12967428_1203743306345179_1356990615531313285_o.jpg
_DSC2547.JPG
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2016, 19:53
Posty: 66 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004, 2.0 Diesel 136KM

Postprzez Mr_Bartek » 13 kwi 2016, 17:44

-40mm może by i siadło gdybyś miał silnik benzynowy pod maską. :)
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez drypaul » 13 kwi 2016, 17:54

Mr_Bartek napisał(a):-40mm może by i siadło gdybyś miał silnik benzynowy pod maską. :)


Też tak mi się wydaje, ale wg. danych Vogtlanda te sprężyny są do benzyny i diesla, nie ma wyszczególnienia.
Gdyby podali przedział -60-40 to bym rozumiał, że diesel może siąść tak bardzo, ale skoro podają max -40 to zakładam, że tyle siądzie diesel a benzyna mniej.

Aha, sprężyny założone poprawnie, nie zamienione przód z tyłem gdyby ktoś pytał :P
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2016, 19:53
Posty: 66 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004, 2.0 Diesel 136KM

Postprzez Mr_Bartek » 13 kwi 2016, 17:56

Widziałem, że nie ma wyszczególnione ale jest nacisk osi przedniej, 1095kg. W dieslu jest pewnie większy.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Danmazda » 13 kwi 2016, 18:01

Słabo to wygląda. Było Eibachy brać :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez drypaul » 13 kwi 2016, 18:06

Mr_Bartek napisał(a):Widziałem, że nie ma wyszczególnione ale jest nacisk osi przedniej, 1095kg. W dieslu jest pewnie większy.


Opis na stronie Vogtland.pl mówi o nacisku 1095 kg – 1065 kg. Więc zapewne diesel – benzyna.


Danmazda napisał(a):Słabo to wygląda. Było Eibachy brać :)


Już nie wygląda, bo zdjęte :)

Będę walczył ze sklepem o zwrot sprężyn i wtedy zastanowię się nad Eibachem.
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2016, 19:53
Posty: 66 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004, 2.0 Diesel 136KM

Postprzez Danmazda » 13 kwi 2016, 18:10

drypaul napisał(a):Już nie wygląda, bo zdjęte :)

I dobrze <spoko> A jeszcze pewnie kilka milimetrów po ułożeniu poszły by w dół :P
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Mr_Bartek » 13 kwi 2016, 18:11

1095 kg – 1065 kg oznacza nacisk przód – tył.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez drypaul » 13 kwi 2016, 18:15

Danmazda napisał(a):A jeszcze pewnie kilka milimetrów po ułożeniu poszły by w dół :P


Weź przestań <rotfl>

W ogóle jak po godzinie z powrotem wpadły seryjne to samochód stoi jeszcze wyżej niż wcześniej, głównie przód. Możliwe, że po tak krótkim czasie znów się muszą ułożyć?

Dopisano 13 kwi 2016, 18:18:

Mr_Bartek napisał(a):1095 kg – 1065 kg oznacza nacisk przód – tył.


A widzisz, to nie wiedziałem.
Tak czy inaczej przed zakupem jeszcze się upewniałem w sklepie podając wszystkie dane mojego samochodu i sprzedawca potwierdził, że pasują, potwierdził też obniżenie do -40mm.
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2016, 19:53
Posty: 66 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004, 2.0 Diesel 136KM

Postprzez drypaul » 22 kwi 2016, 13:36

Okazało się, że te Vogtlandy miałe błędne oznaczenia i nie były do mojego samochodu. Sklep wymienił mi je na Eibachy -30/-30 i teraz wygląda to tak:
Załączniki
_DSC2821.JPG
_DSC2827.JPG
_DSC2830.JPG
_DSC2836.JPG
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2016, 19:53
Posty: 66 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004, 2.0 Diesel 136KM

Postprzez Danmazda » 22 kwi 2016, 16:19

Ładnie <spoko> jeszcze trochę usiądą. Wpadnij na spot, na żywo bym ją zobaczył :P
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez drypaul » 22 kwi 2016, 16:25

Danmazda napisał(a):Ładnie <spoko> jeszcze trochę usiądą. Wpadnij na spot, na żywo bym ją zobaczył :P


Mazda jak Mazda, co tu oglądać... <rotfl>

Od razu po wymianie przód był delikatnie wyżej od tyłu, ale po kilku godzinach się wyrównało.
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2016, 19:53
Posty: 66 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 2004, 2.0 Diesel 136KM

Postprzez Danmazda » 22 kwi 2016, 16:59

Ale takie Mazdy jak nasze jest nie wiele :P Więc jak będziesz miał czas to zapraszam na spota :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez dejneks » 23 kwi 2016, 09:17

no teraz zdecydowanie lepiej siedzi ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez Wilson » 10 maja 2016, 09:18

Panowie podpowiedzcie mi czy do mojej powinienem wziąć sprężyny od diesla czy od benzyny 2,3? na tył na pewno wezmę od kombi bo mam gas, ale z przodem mam zagadkę, dedykowanych do mojego niema, i nie wiem czy jak wezmę od 2,3 to nie siądzie za bardzo :) nacisk (wg. książki) mam 1084/968, ale z tyłu jeszcze butla jest to śmiało z 40kg można dodać :) jaki nacisk ma klekocik, a jaki benzyna?


edit. wyniuchałem że 2,3 ma 1005/936 :) to chyba jednak dieselek zostaje
edit.2 im więcej przeczytałem, tym bardziej zgłupiałem :|
żeby przód siadł normalnie, a tył w miarę proporcjonalnie to muszę mieć sprężyny od kombi, żeby przód nie sterczał, to musi być od diesla bo benzyna 2,3 duzo lzejsza , wg tej strony https://www.motointegrator.pl/produkty/350080-sprezyny-eibach-mazda-6-02-pro-kit-e10-55-004-04-22 mps i diesel maja takie same sprężyny, :| z tej aukcji zgadza sie nacisk, ale nie zgadza sie rok http://allegro.pl/mazda-6-gg-sedan-02-05-eibach-pro-kit-sprezyny-i6148257950.html
wg vogtlanda http://allegro.pl/show_item.php?item=5744943988&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62 springi są od początku, do końca takie same, jeżeli ktoś miałby chęć i czas pomóc mi dobrać sprężyny, to będę bardzo wdzięczny, a i na jakiś niedrogi trunek można coś przelać <serduszka> bo juz normalnie nie wiem czy brac od mps 1135/1100,diesla, przed, polift,
i o co chodzi z tym nr nadwozia? i gdzie to mogę sprawdzić, zwiedziłem już strony eibacha, vogtlanda, allegro, nasze forum, ale im więcej przeczytałem, to tym gorzej,mój cel to ok -30mm,

edit 3 http://tomas-tuning.com/zawieszenia-sportowe-eibach-sprezyny-eibach-pro-kit-o_c_312_1.html?filtr%5Bmark%5D=27&filtr%5Bmodel%5D=234&filtr%5Byear%5D=2006 może to coś komus pomoże, bo ja jestem w <dupa> <płacze>
edit.3 wziałem te, zobaczymyhttp://www.eibach.pl/eibach-mercedes-benz-c-klasse-(w202)-e2545-140-pi-2825.html zobaczymy jak przyjdą :)
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2015, 14:46
Posty: 139 (3/12)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: M6s 3.0 AT 2006 +podtlenek LPG w kole:) -w naprawie ;/

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje