Konkurs Moja Mazda 2017 – Regulamin

Przepisy ogólne


1. Organizatorem konkursu jest Klub MazdaSpeed.
2. Konkursowi przewodniczy Jury reprezentowane przez użytkowników forum: Wojtek, stachan.
3. W konkursie udział może wziąć każda osoba zarejestrowana na forum, z wyjątkiem Jury.
4. Zgłoszenie wątku do konkursu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
5. W przypadku sporów i reklamacji dotyczących przebiegu konkursu stroną rozstrzygającą jest Jury.

Przebieg konkursu


1. Konkurs odbywa się cyklicznie, w terminach ogłaszanych na forum przez Jury.
2. Uczestnicy biorą udział w konkursie poprzez nadsyłanie zgłoszeń na adres: konkurs@mazdaspeed.pl
3. Jurorzy mają prawo odrzucić tematy nie nadające się do publikacji ze względu na niedziałające zdjęcia, błędy ortograficzne oraz treści naruszające dobra osobiste.
4. Ustalenie wyników konkursu odbywa się poprzez głosowanie na najlepszy wątek w ankiecie na forum klubowym.
5. Ankieta rozpoczyna się w ciągu 72 godzin od zakończenia zbierania zgłoszeń i trwa 7 dni.
6. W ankiecie udział biorą wszyscy zarejestrowani użytkownicy forum, oddając w danej turze do 3 głosów na wybrane wątki.
7. Zwycięskie tematy wcześniejszych tur konkursu Moja Mazda (wszystkie edycje) nie mogą być zgłaszane ponownie.
8. Liczba wątków biorących udział w każdej turze jest ograniczona do 15 – decyduje kolejność zgłoszeń.


Nagrody


1. Nagrodą w konkursie jest dedykowany zwycięzcy artykuł na stronie klubowej, zawierający opis i zdjęcia zwycięskiej Mazdy oraz wywiad z jej właścicielem.
2. Nagrodzonym laureatem zostanie osoba, której wątek otrzyma najwyższą ilość głosów w ankiecie.
W przypadku uzyskania identycznej ilości głosów przez kilka osób, co uniemożliwiłoby automatyczne określenie laureata, decyzja o wyborze zwycięzcy należy do Jury.
3. Nagrodzeni uczestnicy konkursu zobowiązują się w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników do przesłania na adres organizatora wiadomości zawierającej minimum 5 wybranych przez siebie zdjęć wraz z krótkim opisem samochodu i jego historią.
4. W ciągu 10 dni od dostarczenia zdjęć oraz opisu samochodu organizator skontaktuje się ze zwycięzcą w celu przeprowadzenia krótkiej rozmowy na temat samochodu i jego historii, która trafi do dedykowanego artykułu na stronie klubowej.
5. W przypadku niedostarczenia wymaganych regulaminem zdjęć i informacji z przyczyn leżących po stronie laureata, traci on prawo do nagrody, a zwycięzcą zostaję kolejna osoba z największa liczbą głosów wyłoniona w ankiecie.

Wymagania i odpowiedzialność


1. Zgłaszany wątek powinien zawierać działające zdjęcia i odnośniki.
2. Zgłoszony wątek może dotyczyć wyłącznie samochodu marki Mazda.
3. Uczestnik konkursu przez zgłoszenie wątku oświadcza, że jest jego twórcą oraz właścicielem prezentowanego samochodu.
4. Przekazanie wybranych zdjęć i opisu samochodu do opublikowania na klubowej stronie jest jednoznaczne z udzieleniem przez zwycięzcę nieograniczonej czasowo, bezpłatnej i niewyłącznej licencji do ich wykorzystania i reprodukcji w materiałach elektronicznych i drukowanych wydawanych przez Klub MazdaSpeed.