Panowie
![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
napiszcie dokładnie gdzie wstawiacie opornik? EGR? i spv rozumiem. Nie wpinajcie sie w boost sensor bo będą takie jaja jak ma kolega kwinto. Dlaczego? czujnik bada ciśnienie w dolocie które nie spada i nie wzrasta tak szybko jak działa wasza prawa noga. Puszczasz gaz a on jeszcze chwilę jedzie... dodajesz i.. czeeekasz, powietrza brak a ten już podaje ON = czarny dym z tyłu, zupełnie niepotrzebny bo ani mocy z tego ani nic.
Podepnijcie się bezpośrednio (jak to w silniku z wtryskiem bezpośrednim
![zeby :D](./images/smilies/zeby.GIF)
) pod pedał gazu, jest kostka ale... niestety nie powiem Wam który PIN – w tej chwili nie pamiętam.
Przetrenowałem u siebie, co prawda ja od początku walczyłem z box-em (by V tech) a nie opornikiem ale myślę, że temat jest podobny.
DiTD na prawdę jeździ
![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
po drobnych modach (wiedza wiedza wiedza + trochę grzebania) jest super. Tutaj nie ma NAJMNIEJSZEJ turbodziury.