
(więcej...)
www.mazdaspeed.pl
yoshiwwy napisał(a):na 4 łapy to jest to
brii napisał(a):yoshiwwy napisał(a):na 4 łapy to jest to
Nikt nie powiedział jaki 4x4 to jest – część z napędów 4x4 jest gorsza (daje gorszy efekt) niż FWD ze średnią szperąZ resztą przy CVT nie da się zapodać dużo momentu więc silniczki będą słabe przy tym napędzie...
yoshiwwy napisał(a):Jednak prowadzenie auta jest pewniejsze. trudniej wyprowadzić je z równowagi a przez to na więcej można sobie pozwolić
brii napisał(a):JEDNO koło
Dlatego nie nazywa się nie 4x4 tylko AWDduża część 4x4 tak naprawdę podczas jazdy jest napędem takim samym jak zwykłe FWD – czyli napędem na JEDNO koło – różnicy nie ma żadnej oczko
domin1979 napisał(a):Dlatego nie nazywa się nie 4x4 tylko AWD
domin1979 napisał(a):Ale elektronika z każdym rokiem coraz lepsza. Teraz już Haldex bodajże III generacji i wielkich różnic już nie ma.
Oj gruuubo przesadzasz... nowe AWD już takiej dużej zwłoki nie ma jak kiedyś. W testach gazet jakoś tak nie dramatyzowali. Stały napęd na pewno jest lepszy ale przy braku wyobraźni tak samo się zda jak AWD...brii napisał(a):Pomogą przy podjeździe pod ośnieżoną górkę, ale w innyc przypadkach niestety nie sprawdzają się.
domin1979 napisał(a):W testach gazet jakoś tak nie dramatyzowali.
Uogólniam bo lwia większość AWD to właśnie dołączane napędy. Jak wiedzę AWD to mogę w ciemno strzelać, że dołączany (z pewnymi wyjątkami jak stały z podziałem 70/30% do 50-50%itd jak bodajże w BMW). Stąd jak pisałem wcześniej "4x4" to na pewno napęd stały bo wszystkie koła napędza ten sam moment, AWD najpewniej dołączany albo nazwijmy go "quasi-stały".brii napisał(a):AWD to stały napęd z podziałem momentu – nie utożsamiaj go z dołączanymi napędami usmiech
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości