Ukryte opcje komputera "trip computer" i jego obsługa – wykaz na str.1.
EDIT dobrzyn22
zebrane z 30 stron wątku podsumowanie ukrytych opcji w M6:
01 – on (czujnik zapięcia pasów)
04 – on/off (czujnik otwarcia drzwi kierowcy)
08 – on/off (czujnik zapalenia świateł)
12 – test prędkościomierza (od 0 do końca i ani milimetr poza oraz połówka)
13 – test obrotomierza (od zero powyzej skali gdzies miedzy kontrolka engine a akumulatora chyba, oraz polowka tego co bylo poza czyli nieco wiecej niz polowa normalnego zakresu)
14 – test brzęczyka od świateł (przypominajka o włączonych światłach podczas otwierania drzwi)
16 – zapala się kontrolka od rezerwy paliwa.
18 – kontrola podświetlenia stacyjki
22 – 017
23 – test wskaźnika paliwa (zero do max i na połowę)
25 – test wskaźnika temperatury (j.w.)
test wszystkich kontrolek oprócz kontrolki od spryskiwaczy
31 – 31 on/off czujnik włożonego kluczyka
50 d15 – SPALANIE edytowalne od -15 do +15
51 d15 – ilość paliwa w baku
55 on/off czujnik przycisku podświetlenia zegarów, ten po lewej nad zegarami
58 – czujnik obecności pasażera w fotelu
59 – 110 i też nie wiem o co chodzi
60 d15 – zmiana mil/galonów na km/litry (zmiana przyciskiem INFO – opcje:"a"-litry i km; "b"-mile i litry; "c"-mile i galony
88888 – test kontrolek: tempomat (cruise/main), key, pas, olej, ręczny, akumulator, engine, świece, dsc (poślizg i off), abs – brak testu dla: spryskiwacza, poduszki powietrznej, samochodziku oraz DPF!
ukryte opcje w radiu mazda6
1.Test przycisków -włączyć radio,nacisnąć POWER oraz MEDIA
2.Szczegóły tunera radiowego-włączyć radio, naciśnij POWER oraz PTY
3.status wzmacniacza -włączyć radio,naciśnij POWER oraz TA
4. siła sygnału tunera -włączyć radio, naciśnij POWER oraz 2
5.test głośników -włączyć radio, naciśnij POWER oraz AUTO M
6. --włączyć radio,naciśnij POWER oraz APC
7. --włączyć radio,naciśnij POWER oraz 6
8. --włączyć radio,naciśnij POWER oraz 5
9. antena wyłączona -włączyć radio,naciśnij POWER oraz FM2
6,7,8, nie wiem do czego służą może ktoś to rozgryzie
z każdej chcąc wyjść naciśnij POWER
Witam !
Znalazłem sposób na wejście w ukryte opcje trip computer. Może się komuś przyda
Wiec po przytrzymaniu przycisku do kasowania licznika dziennego, gdy kluczyk jest w pozycji LOCK i następnie po przekręceniu kluczyka na pozycje ON ciągle trzymając przycisk pokaże się na wyświetlaczu licznika dziennego napis "ESEE" gdy zniknie należy ten przycisk puścić .
Pokaże się coś w rodzaju listy punktów, które przełącza się przyciskiem do kasowania licznika dziennego. Powrót do stanu wyjściowego następuje po przekręceniu kluczyka z powrotem w pozycje LOCK .
Nie rozgryzłem jeszcze wszystkich tzw. punktów niektóre punkty służą do kalibracji wskaźników.
Jeżeli ktoś wie coś na ten temat proszę o rozwiniecie tematu .
zebrane z 30 stron wątku podsumowanie ukrytych opcji w M6:
01 – on (czujnik zapięcia pasów)
04 – on/off (czujnik otwarcia drzwi kierowcy)
08 – on/off (czujnik zapalenia świateł)
12 – test prędkościomierza (od 0 do końca i ani milimetr poza oraz połówka)
13 – test obrotomierza (od zero powyzej skali gdzies miedzy kontrolka engine a akumulatora chyba, oraz polowka tego co bylo poza czyli nieco wiecej niz polowa normalnego zakresu)
14 – test brzęczyka od świateł (przypominajka o włączonych światłach podczas otwierania drzwi)
16 – zapala się kontrolka od rezerwy paliwa.
18 – kontrola podświetlenia stacyjki
22 – 017
23 – test wskaźnika paliwa (zero do max i na połowę)
25 – test wskaźnika temperatury (j.w.)
test wszystkich kontrolek oprócz kontrolki od spryskiwaczy
31 – 31 on/off czujnik włożonego kluczyka
50 d15 – SPALANIE edytowalne od -15 do +15
51 d15 – ilość paliwa w baku
55 on/off czujnik przycisku podświetlenia zegarów, ten po lewej nad zegarami
58 – czujnik obecności pasażera w fotelu
59 – 110 i też nie wiem o co chodzi
60 d15 – zmiana mil/galonów na km/litry (zmiana przyciskiem INFO – opcje:"a"-litry i km; "b"-mile i litry; "c"-mile i galony
88888 – test kontrolek: tempomat (cruise/main), key, pas, olej, ręczny, akumulator, engine, świece, dsc (poślizg i off), abs – brak testu dla: spryskiwacza, poduszki powietrznej, samochodziku oraz DPF!
ukryte opcje w radiu mazda6
1.Test przycisków -włączyć radio,nacisnąć POWER oraz MEDIA
2.Szczegóły tunera radiowego-włączyć radio, naciśnij POWER oraz PTY
3.status wzmacniacza -włączyć radio,naciśnij POWER oraz TA
4. siła sygnału tunera -włączyć radio, naciśnij POWER oraz 2
5.test głośników -włączyć radio, naciśnij POWER oraz AUTO M
6. --włączyć radio,naciśnij POWER oraz APC
7. --włączyć radio,naciśnij POWER oraz 6
8. --włączyć radio,naciśnij POWER oraz 5
9. antena wyłączona -włączyć radio,naciśnij POWER oraz FM2
6,7,8, nie wiem do czego służą może ktoś to rozgryzie
z każdej chcąc wyjść naciśnij POWER
Witam !
Znalazłem sposób na wejście w ukryte opcje trip computer. Może się komuś przyda
Wiec po przytrzymaniu przycisku do kasowania licznika dziennego, gdy kluczyk jest w pozycji LOCK i następnie po przekręceniu kluczyka na pozycje ON ciągle trzymając przycisk pokaże się na wyświetlaczu licznika dziennego napis "ESEE" gdy zniknie należy ten przycisk puścić .
Pokaże się coś w rodzaju listy punktów, które przełącza się przyciskiem do kasowania licznika dziennego. Powrót do stanu wyjściowego następuje po przekręceniu kluczyka z powrotem w pozycje LOCK .
Nie rozgryzłem jeszcze wszystkich tzw. punktów niektóre punkty służą do kalibracji wskaźników.
Jeżeli ktoś wie coś na ten temat proszę o rozwiniecie tematu .
-
Marcin_Buxton
domin1979 napisał(a):A co rozumiesz pod pojęciem licznika dziennego?
myslę że chodzi o przycisk na desce do kasowania przebiegu
Grzyby napisał(a):domin1979 napisał(a):A co rozumiesz pod pojęciem licznika dziennego?
myslę że chodzi o przycisk na desce do kasowania przebiegu
Też tak myślałem ale czy to trip computer? Po prostu licznik kilometrów...
Myslałem, że chodzi o board computer, tak czy inaczej trza sprawdzić co to za ustrojstwo
Dokładnie jest to przycisk obok wyświetlacza gdzie jest wyświetlany przebieg sumaryczny i przebieg tzw. dzienny .
-
Marcin_Buxton
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
szoszon1983 napisał(a):Sprawdziłem, można zrobić test zegarów, brzęczyka i kilku innych rzeczy.
A możesz napisać co i jak zrobić, żeby nie zepsuć za dużo ?
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Z tego co wiem kalibrujesz zegary z kompem , głównie chodzi tutaj o obliczanie / pokazanie na kompie ilosc przejechanych kilometrów względem ilosci paliwa w zbiorniku , podobno "nasze" liczniki oszukują ...... dzisiaj to zrobiłem , teraz test drogowy .......Marcin_Buxton napisał(a):Jeżeli ktoś wie coś na ten temat proszę o rozwiniecie tematu
szoszon1983 napisał(a):Sprawdziłem, można zrobić test zegarów, brzęczyka i
To moze być prawdą – muszę sie dokopac do tej opcji.domin1979 napisał(a):To może w ten sposób mi wyłączyli brzęczyk pasów
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nie mów, że jest szansa skorygować to nieśmiertelne 0.7 l/100 km spalania od oszusta kompa?!?Jaksa napisał(a): Z tego co wiem kalibrujesz zegary z kompem , głównie chodzi tutaj o obliczanie / pokazanie na kompie ilosc przejechanych kilometrów względem ilosci paliwa w zbiorniku , podobno "nasze" liczniki oszukują ...... dzisiaj to zrobiłem , teraz test drogowy .......
Nie mówię ...... zrobiłem to dzisiaj u siebie ( chyba dobrze bo opcji jest sporo ) pojezdze troche i zobacze czy jest cos lepiej co prawda mało uzywam komputera ale skoro jest .......... bardziej zalezy mi na kontrolce pasa.......domin1979 napisał(a):Nie mów
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Heh, wcześniej znalazłem na forum BMW, że mają możliwość skorygowania spalania, ale myślałem, że M6 nie jest tak łaskawa... Rano zasiadam ostro do stacyjki! Da się samemu rozkminić?Jaksa napisał(a): Nie mówię ...... zrobiłem to dzisiaj u siebie ( chyba dobrze bo opcji jest sporo ) pojezdze troche i zobacze czy jest cos lepiej co prawda mało uzywam komputera ale skoro jest .......... bardziej zalezy mi na kontrolce pasa.......
Jak ja zrobiłem Ty tez dasz rade ( na mechanice sie znam ale tego typu nowinki nie sa mocna stroną ) przy tej operacji zeruje się licznik dzienny ( trip A ) nie zdziw siędomin1979 napisał(a):Da się samemu rozkminić
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jutro działam! Zdemoluję ustawieniaJaksa napisał(a):Jak ja zrobiłem Ty tez dasz rade ( na mechanice sie znam ale tego typu nowinki nie sa mocna stroną ) przy tej operacji zeruje się licznik dzienny ( trip A ) nie zdziw siędomin1979 napisał(a):Da się samemu rozkminić
Odpaliłem dziś te testy i widzę że są jakieś kody, na początku mam 01,04,08 na off. Widzę też, że można chyba wyłączyć rezerwę paliwa.
Dalej są jakieś liczby d15, a na koniec cyfra 51,8 co wydaje mi się być ilością paliwa w baku.
Tylko nie wiem czy cokolwiek da się edytować... Co Jaksa edytowałeś?
Jest jakaś szansa odszukania tych kodów w serwisówce?
Dalej są jakieś liczby d15, a na koniec cyfra 51,8 co wydaje mi się być ilością paliwa w baku.
Tylko nie wiem czy cokolwiek da się edytować... Co Jaksa edytowałeś?
Jest jakaś szansa odszukania tych kodów w serwisówce?
Udało mi sie tylko ustawic ( chyba ) ilosc przejechanych kilometrów względem ilosci paliwa , nie rozgryzłem jeszcze tego , jak znajde czas to jeszcze sie pobawię .domin1979 napisał(a):Co Jaksa edytowałeś
Ostatnio edytowano 17 kwi 2008, 19:41 przez Jaksa, łącznie edytowano 1 raz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6