
Moja Mazda MX-6 2,5L V6 (KL) 1995r
2011
– część folii na desce zaczęła się odklejać, dlatego została zerwana a deska pomalowana lakierem czarny metalik
– ramki halogenów okleiłem folią 3M carbon
– białas został zhamowany na zlocie w Koninie, wykres poniżej

2010
– autko dostało nowy lakier, Ibis White z palety Audi
– dostało też nowe oponki, Falken FK452 w rozmiarze 215/45 R17
– założone na nowe felgi Dragwheels DR-38 czarny mat 17x8
– przyciemnione wszystkie szybki
– założone dokładki progów LSi
– usunięte emblematy
– kilka zmian we wnętrzu, czarna alcantara na podsufitce, boczkach, folia 3m nibycarbon na desce rozdzielczej,
– w planach na ten rok był jeszcze swap hamulców z M6 i malunek na czerwono bądź miedziano, montaż głośników i wytłumienie drzwi ale to wszystko z braku czasu musi zaczekać do zimy lub wiosny






Uploaded with ImageShack.us
28.03.2009








Ostatnio zrobione:
– boczki w niebieskiej alcantarze
– prostowanie felg, zmiana opon z przodu na dunlop sp 8000 215/40ZR17, tył na razie zostaje 205/40
– nowa chłodnica
– katalizator metalowy awg
– dokładka przedniego zderzaka, produkcja renault
– felgi 17'' enzo h
– poprawiony wydech, tłumik końcowy magnaflow street series
– usunięty pomarańczowy filtr z przednich kierunkowskazów
– spawanie urwanego mocowania wydechu
– wymiana pękniętego wężyka wychodzącego z obudowy termostatu pod kolektor dolotowy
– wypolerowana część pokrywy zaworów
– wymiana oleju w skrzyni biegów
– założony alarm
– oczyszczone i pomalowane zaciski hamulców
– wymiana aku na centre plus 65Ah
– rura układu chłodzenia łącząca blok z chłodnicą zaczęła przeciekać, najpierw wstawiłem gumową rurkę od c-330
Modyfikacje z jakimi kupiłem autko:
– dolot na długiej rurze bomz racing
– kolektor wydechowy i cała reszta wydechu do końcowego tłumika z nierdzewki 2,5"
– rozpórka przednich kielichów
– boczne kierunki clary
– usunięty katalizator
– usunięty egr
22.09.2008















20.05.2008



Zaraz po kupnie



Pozdrawiam