Schemat podłączeń rurek podciśnieniowych systemu VRIS

Postprzez Boris86 » 24 maja 2007, 23:21

Witam.
Potrzebuje schemacik podłaczenia rurek podciśnieniowych na kolektorze ssącym w silniczku 2,5 V6 KL odpowiedzialnych za uchylanie małych przepustniczek systemu VRIS.

Pytam bo mam wrażenie że w moim aucie rurki te podpiete nie są w odpowiedniej kolejnosci a w 1700 stronnym Manualu nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.

Może jakis posiadacz Probe, 626, MX-6 czy Milleni lub swapowanych innych modeli posiada takowy schemat lub bedąc pewien prawidłowości podpiecia tych rurek na swoim kolektorze mógłby mi pomóc.

Pozdrówki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2004, 23:03
Posty: 1153 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-7 FD3s
RX-7 FC3s
RX-8 Pandem
RX-8 HP
300ZX
Viper GTS
Cuda TT
ZL1
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Boris86 » 25 maja 2007, 01:19

Spoko juz mam... Temat mozna zamknąc :)
A rysunek wrzuce ... moze przyda sie potomnym :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 gru 2004, 23:03
Posty: 1153 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-7 FD3s
RX-7 FC3s
RX-8 Pandem
RX-8 HP
300ZX
Viper GTS
Cuda TT
ZL1
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez monter24 » 26 maja 2007, 14:13

Wiele osób pisze, ze mazdy nie chodza jak trzeba. Podłączyć wszystko zgodnie z rysunkiem a na bank bedzie roznica. Kupimy mazde od kogos kto robil naprawy we warsztatach, ktore nie maja schematow i nawet podczas wymiany uszczelki pod kolektorem mozna niezle namieszac z podcisnieniem. Schemat super, mi pomogl rozwiazac problem egr w xedosie6 2.0 v6 Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2007, 19:06
Posty: 60
Skąd: Ostrzeszów
Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG

Postprzez Yarick » 13 mar 2008, 00:39

monter24 napisał(a):Wiele osób pisze, ze mazdy nie chodza jak trzeba. Podłączyć wszystko zgodnie z rysunkiem a na bank bedzie roznica.


dokładnie jak piszesz. u mnie objawy to:
1 falowanie obrotów+reagownie na obciążenia
2 nierówna paca silnika
pzy pkt. 1 pomogła reguacja TPS , co do pracy sinika gdy znalazłem ten schemacik i zobaczyłem filtr węglowy podpięty do przepustnicy bez elektrozaworu hahaha
z tgo całego schematu tylko 2 wężyki były dobrze wsadzone hahaha hahaha hahaha
to jak to miało jeździć <diabełek> aha podawał kod egr.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 wrz 2007, 22:01
Posty: 259
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda Xedos 6 CA/KF

Postprzez pawelc » 13 mar 2008, 06:51

jeszcze inny schemacik :
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 06:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Soluks » 7 kwi 2008, 00:10

u mnie jeden wężyk leży wolny i jak przyspieszam to czuje że samochód "idzie" dopiero od 5 tyś także coś napewno jest namieszane. Z wolnymi obrotami jest wszystko wporządku ok 700obr/min chodzi równo nic nie szarpie. I teraz chciałbym wiedzieć czy 2.0 i 2,5 ma identyczny schamat i czy ktoś ma lepszą wersje rysunku, żeby wydrukować w dobrej jakości na A4
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 20:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Postprzez qbass » 7 kwi 2008, 10:33

Soluks. w KF będzie tak samo. Zapisz schemat na dysku i wydrukuj, drukuje się w bdb jakości ;)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 09:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez zielusX6 » 15 cze 2008, 14:27

soluks masz moze mocowanie aku do xeda6 ??
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 10:50
Posty: 31
Skąd: stalowa wola
Auto: XEDOS 2.0 V6 96r.
mazda 6 2.2 2011

Postprzez Harnas19 » 24 lis 2010, 01:20

Potrzebuje takiego schematu chłopaki do mojej madzi 1.8 16v dohc ma ktos czy ten schemat i u mnie będzie tak wyglądał ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2010, 22:00
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Dzierżoniów/ UK COVENTRY
Auto: Mazda 323f BA 1.8 DOHC

Postprzez noxes » 24 lis 2010, 14:31

Harnas19 napisał(a):czy ten schemat i u mnie będzie tak wyglądał ?

Jak widzisz tutaj masz V6 więc to jest co innego
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3280 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez wujass » 24 lis 2010, 15:27

..połowa tych rurek i tak jest zbedna <lol>
Samo zło!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2006, 14:22
Posty: 107
Skąd: wawa
Auto: mx-6 v6

Postprzez Harnas19 » 24 lis 2010, 15:30

Tak ale komp pokazuje mi błąd na VRIS 1 i chyba doszedłem o co chodziło . Ale tak czy inaczej schemat czy zdjęcie od kogoś kto ma to dobrze podłączone by się zdał .
A ten od v6 jest inny troche .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2010, 22:00
Posty: 130 (1/0)
Skąd: Dzierżoniów/ UK COVENTRY
Auto: Mazda 323f BA 1.8 DOHC

Postprzez firlej1988 » 3 gru 2010, 13:26

Witam, czy ma ktoś taki schemat do BA z silnikiem 1.5 Z5? dzieją się cuda u mnie gdyż w zbiorniczku wyrównawczym pojawiła mi się maź (olej) ale nie ma tego w oleju (na bagnecie/w misce). Wydaje mi się, że olej dostaje się do płyny chłodniczego z ciśnieniem tylko w jedną stronę (do płynu a nie odwrotnie) nie wiem w którym miejscu?.. Czy możliwe jest, że na przykład gdzieś przy pompie wody? bo nie była ona wymieniana przy wymianie rozrządu (nie miała luzów i była szczelna) –>kiedyś miałem taki przypadek w CC Sporting, że po wymianie rozrządu około miesiąc później pompa zaczęła przeciekać i trzeba ją było jednak wymienić.. Proszę o pomoc... i sugestie. pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2008, 14:08
Posty: 47
Skąd: Rejowiec
Auto: mazda 323F BA 1,5 95r +gaz

Postprzez noxes » 3 gru 2010, 14:42

Stawiam na uszczelke/głowicę. Przez podciśnienia olej napewno nie poszedł by do wody. Przez pompę wody też nie możliwe.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3280 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez firlej1988 » 3 gru 2010, 15:54

To w takim razie dlaczego nie ma płynu w oleju? Tak to chyba by sie wszystko zmieszało...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2008, 14:08
Posty: 47
Skąd: Rejowiec
Auto: mazda 323F BA 1,5 95r +gaz

Postprzez noxes » 3 gru 2010, 16:00

Nie koniecznie. Majonez na korku jest?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3280 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez firlej1988 » 3 gru 2010, 16:13

nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2008, 14:08
Posty: 47
Skąd: Rejowiec
Auto: mazda 323F BA 1,5 95r +gaz

Postprzez noxes » 3 gru 2010, 16:25

Ja tu nie widzę innej opcji przdostawania się oleju do wody jak uszczelka lub głowica. Przy założeniu że to faktycznie jest olej w wodzie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3280 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez firlej1988 » 3 gru 2010, 16:33

Ale wydaje mi się właśnie , że jeśli była by to uszczelka/głowica to płyn dostawałby się również do oleju przez to miejsce... chyba, że olej jest rzadszy po rozgrzaniu lub ma w głowicy większe ciśnienie... Mechanik powiedział, że nie byłby do końce pewien tej uszczelki ponieważ szkoda ewentualnych kosztów i roboty przy jej wymianie i ewentualnym braku efektów. Prosił abym załatwił gdzieś schemat wędrówki oleju po silniku i wtedy lepiej można będzie zlokalizować usterkę... Po oględzinach zewnętrznych nie widac rażących wycieków spod głowicy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lis 2008, 14:08
Posty: 47
Skąd: Rejowiec
Auto: mazda 323F BA 1,5 95r +gaz

Postprzez noxes » 3 gru 2010, 16:39

Hmm poszukaj w necie jakiś schematów silników instrukcji itp, najprędzej znajdziesz to na zagranicznych stronach. Tak czy inaczej ja nie widzę innej możliwości przedostawania się oleju do wody. Niech się ktoś inny wypowie np 2Ya.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3280 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6