Schemat podłączeń rurek podciśnieniowych systemu VRIS
Witam.
Potrzebuje schemacik podłaczenia rurek podciśnieniowych na kolektorze ssącym w silniczku 2,5 V6 KL odpowiedzialnych za uchylanie małych przepustniczek systemu VRIS.
Pytam bo mam wrażenie że w moim aucie rurki te podpiete nie są w odpowiedniej kolejnosci a w 1700 stronnym Manualu nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
Może jakis posiadacz Probe, 626, MX-6 czy Milleni lub swapowanych innych modeli posiada takowy schemat lub bedąc pewien prawidłowości podpiecia tych rurek na swoim kolektorze mógłby mi pomóc.
Pozdrówki
Potrzebuje schemacik podłaczenia rurek podciśnieniowych na kolektorze ssącym w silniczku 2,5 V6 KL odpowiedzialnych za uchylanie małych przepustniczek systemu VRIS.
Pytam bo mam wrażenie że w moim aucie rurki te podpiete nie są w odpowiedniej kolejnosci a w 1700 stronnym Manualu nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
Może jakis posiadacz Probe, 626, MX-6 czy Milleni lub swapowanych innych modeli posiada takowy schemat lub bedąc pewien prawidłowości podpiecia tych rurek na swoim kolektorze mógłby mi pomóc.
Pozdrówki
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Wiele osób pisze, ze mazdy nie chodza jak trzeba. Podłączyć wszystko zgodnie z rysunkiem a na bank bedzie roznica. Kupimy mazde od kogos kto robil naprawy we warsztatach, ktore nie maja schematow i nawet podczas wymiany uszczelki pod kolektorem mozna niezle namieszac z podcisnieniem. Schemat super, mi pomogl rozwiazac problem egr w xedosie6 2.0 v6 Pozdrawiam
- Od: 24 maja 2007, 20:06
- Posty: 62
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: Mazda xedos 6 2.0 V6 z LPG
monter24 napisał(a):Wiele osób pisze, ze mazdy nie chodza jak trzeba. Podłączyć wszystko zgodnie z rysunkiem a na bank bedzie roznica.
dokładnie jak piszesz. u mnie objawy to:
1 falowanie obrotów+reagownie na obciążenia
2 nierówna paca silnika
pzy pkt. 1 pomogła reguacja TPS , co do pracy sinika gdy znalazłem ten schemacik i zobaczyłem filtr węglowy podpięty do przepustnicy bez elektrozaworu
z tgo całego schematu tylko 2 wężyki były dobrze wsadzone
to jak to miało jeździć aha podawał kod egr.
- Od: 19 wrz 2007, 23:01
- Posty: 259
- Skąd: Świdnica
- Auto: Mazda Xedos 6 CA/KF
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
u mnie jeden wężyk leży wolny i jak przyspieszam to czuje że samochód "idzie" dopiero od 5 tyś także coś napewno jest namieszane. Z wolnymi obrotami jest wszystko wporządku ok 700obr/min chodzi równo nic nie szarpie. I teraz chciałbym wiedzieć czy 2.0 i 2,5 ma identyczny schamat i czy ktoś ma lepszą wersje rysunku, żeby wydrukować w dobrej jakości na A4
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Potrzebuje takiego schematu chłopaki do mojej madzi 1.8 16v dohc ma ktos czy ten schemat i u mnie będzie tak wyglądał ?
Tak ale komp pokazuje mi błąd na VRIS 1 i chyba doszedłem o co chodziło . Ale tak czy inaczej schemat czy zdjęcie od kogoś kto ma to dobrze podłączone by się zdał .
A ten od v6 jest inny troche .
A ten od v6 jest inny troche .
Witam, czy ma ktoś taki schemat do BA z silnikiem 1.5 Z5? dzieją się cuda u mnie gdyż w zbiorniczku wyrównawczym pojawiła mi się maź (olej) ale nie ma tego w oleju (na bagnecie/w misce). Wydaje mi się, że olej dostaje się do płyny chłodniczego z ciśnieniem tylko w jedną stronę (do płynu a nie odwrotnie) nie wiem w którym miejscu?.. Czy możliwe jest, że na przykład gdzieś przy pompie wody? bo nie była ona wymieniana przy wymianie rozrządu (nie miała luzów i była szczelna) –>kiedyś miałem taki przypadek w CC Sporting, że po wymianie rozrządu około miesiąc później pompa zaczęła przeciekać i trzeba ją było jednak wymienić.. Proszę o pomoc... i sugestie. pzdr
- Od: 11 lis 2008, 15:08
- Posty: 47
- Skąd: Rejowiec
- Auto: mazda 323F BA 1,5 95r +gaz
To w takim razie dlaczego nie ma płynu w oleju? Tak to chyba by sie wszystko zmieszało...
- Od: 11 lis 2008, 15:08
- Posty: 47
- Skąd: Rejowiec
- Auto: mazda 323F BA 1,5 95r +gaz
nie ma...
- Od: 11 lis 2008, 15:08
- Posty: 47
- Skąd: Rejowiec
- Auto: mazda 323F BA 1,5 95r +gaz
Ale wydaje mi się właśnie , że jeśli była by to uszczelka/głowica to płyn dostawałby się również do oleju przez to miejsce... chyba, że olej jest rzadszy po rozgrzaniu lub ma w głowicy większe ciśnienie... Mechanik powiedział, że nie byłby do końce pewien tej uszczelki ponieważ szkoda ewentualnych kosztów i roboty przy jej wymianie i ewentualnym braku efektów. Prosił abym załatwił gdzieś schemat wędrówki oleju po silniku i wtedy lepiej można będzie zlokalizować usterkę... Po oględzinach zewnętrznych nie widac rażących wycieków spod głowicy...
- Od: 11 lis 2008, 15:08
- Posty: 47
- Skąd: Rejowiec
- Auto: mazda 323F BA 1,5 95r +gaz
Hmm poszukaj w necie jakiś schematów silników instrukcji itp, najprędzej znajdziesz to na zagranicznych stronach. Tak czy inaczej ja nie widzę innej możliwości przedostawania się oleju do wody. Niech się ktoś inny wypowie np 2Ya.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6