chyba udalo mi sie wreszcie znalezc info co to za silnik mam w mazdzie
http://www.tron.ru/modification/model_res.php?full=&marka_id=5&model_id=325&OldId=29806&year=1994-6_1996-06
Tutaj jest (oczywiscie po rusku, bo tylko oni maja najwiecej info o mazdach z japonii) wybor mazd mx-6. Mazda z ktorej kupowalem silnik miala oznaczenie GEES-101068. Czyli z listy wybieramy 2 ostatnie pozycje (obojetne ktora bo sa takie same, roznia sie wyposazeniem). Sa to mazdy o oznaczeniu wlasnie GEES z 94-96r. Skrzynia manualna.
I wyraznie jest zaznaczone ze te mazdy mialy KF-ZE o mocy 160KM!
Модель: KF-ZE
Тип: Water-cooled V six cylinders DOHC
Диаметр цилиндра х ход поршня, мм: 78.0 x 69.6
Рабочий объем, см3: 1995
Степень сжатия: 10.00
Система впрыска топлива: EGI (electronically controlled fuel jet type)
Максимальная мощность л.с.(КВт)/ об/мин: 160(118)/6500
Wiec mysle ze wreszcie sie skoncza rozmyslania na temat silnika u mnie
A to ze to nie jezdzi – wiem, ale to juz kwestia wystrojenia. Chociaz na samo wystrojenie to juz za pozno... Troche wiecej zmian raczej zajdzie...
A tak wygladaja tloki w moim silniku, czyli KF-ZE:
A tak wygladaja tloki w zatartym moim starym silniku, KF:
Roznia sie ksztaltem gory tloka. I chyba wlasnie ta mala roznica zmienia stopien sprezania do 10.0.
Czy nadal jakies watpliwosci? Ruskie strony klamia?
