Kills on Road & Street

Postprzez pawlak32 » 31 paź 2007, 18:18

DOHC – Dwa wałki rozrządu umieszczone w głowicy
SOHC – Jeden wałek rozrządu umieszczony w głowicy
OHC – Jeden wałek rozrządu umieszczony w obudowie wałka rozrządu ( nad głowicą :) )np Opel Kadett 1.6i
OHV – nie pamiętam :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez MadziaForever » 31 paź 2007, 18:48

Gibsong napisał(a): Co do 320i ... BMW twierdzi że do setki 9,9 sek (chyba najgorszy wynik w klasie 150 KM) ale jak to jest w praktyce to nie wiem bo nie jechalem.


Tak by to mniejwięcej było Gibson.. Chyba że ta z którą ja sie ścigałem miała silnik zajechany..
narazie na LPG dostałem leciutko, ale coś czuje że za tydzień będe ją ogarniał.
To ma 150KM? <szok>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Gość » 31 paź 2007, 18:55

pawlak32 napisał(a):OHV

OHV – min polonez (silnik standard 1.5 , 1.6 ) czyli wałek umieszczony w bloku silnika
Gość
 

Postprzez Gib » 1 lis 2007, 00:48

OHV – większość dwuzaworowych fałek z USA między innymi Corvette, wszystkie big i small blocki GM a także Harley Davidson. Jest jeszcze rozrząd stosowany w silnikach motocyklowych HC – High Camshaft ale nie bardzo się orientuje gdzie te wałki były.

Co do tego OHC z kadetta to jakoś nie moge nic na ten temat znaleźć tzn. jak to działa przez jakie elementy poruszane są zawory? Wikipedia twierdzi że rozrząd OHC dzielimy na SOHC i DOHC.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 1 lis 2007, 00:55

MadziaForever napisał(a):W oczekiwaniu na BLOSA.

bedziesz mial duza poprawe ale blos to tez zwezka :) tylko z wiekszym otworkiem :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez MadziaForever » 1 lis 2007, 22:18

plestikowa guma z harmonijką to też zwężka..
Wypłaszczenie kolektora w miejscu wtrysku powietrza do komory to też zwężka..
:]
Powiedzmy tak.. skoro blos pozwala utrzymać moc maksymalną silnika taką jak w serii.. tzn, że jego kształt i przepływ dawkowania gazu nieuniemożliwia normalnej pracy silnika:)
Ba.. słyszałem opinie, że na gazie niektórzy [jakie?] wyniki wykręcają bo pominięte są fabryczne ograniczenia pracy wtryskiwaczy.. itd. zobaczymy ile w tym jest prawdy.. i jak mazda będzie się zachowywać.. po załączeniu Pb.
Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez ravo » 1 lis 2007, 22:37

MadziaForever napisał(a):Powiedzmy tak.. skoro blos pozwala utrzymać moc maksymalną silnika taką jak w serii.. tzn, że jego kształt i przepływ dawkowania gazu nieuniemożliwia normalnej pracy silnika:)

co ????? ty widziales blosa ? wiesz o czym mowisz ? blos to zwezka ale tak jak mowilem duzo lepsza niz zwykla w 2 gen. ALe nigdy nei osiagniesz taki rezulatatow jak na BP przed zalozeniem gazu a tym bardziej lepszych hehe
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez wujass » 1 lis 2007, 22:42

a ja ostatnio przegralem z ziomkiem z bmw 328coupe (193hp) rocznik 2001(piekny samochod)ale i tak jestem dumny bo zaczal mnie lykac dopiero w polowie 3go biegu! jak na 1 i 2gim przeciagnalem do 7500obr to nawet pomyslalem ze wygram no ale coz! i zeby bylo smiesznie to jechalem na gazie(mixer36mm) bo na benie dobrze mi jezdzi do ok 5000 a potem jakby sie dusi-to przez emulator gazu chyba???(jak zresetuje kompa to jest ok ale potem jak pojezdze na gazie to znowu robi sie kiszka), ciekawy jestem jakbym pojechal wlasnie po resecie i bez mixera? dostalem tez ostatnio od wspanialego bialego crx'a ale niemozliwe zeby mial tylko te 160koni-napewno cos bylo dlubane choc ja jeszcze wtedy nie mialem dobrze wyregulowanego lpg! zjadlem natomiast niedawno kumpla golfa4 1.9 tdi 110 hp ale to nie byl rywal! ogolnie najbardziej lubie sie scigac z teoretycznie mocniejszymi furami azeby zobaczyc jak moja v6 poradzi sobie lub o ile zostane w tyle! pozdro
Samo zło!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2006, 15:22
Posty: 107
Skąd: wawa
Auto: mx-6 v6

Postprzez Pajko » 1 lis 2007, 23:58

wujass to kolega chyba naprawde nie umie wykorzystac potenciaju 328 !!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez wujass » 2 lis 2007, 00:41

kumpel jest bardzo doswiadczonym scigaczem :D bmw ma teoretycznie 30koni wiecej ale tez duzo wiecej wazy, jest tez o 7lat mlodszym samochodem ale nie kreci sie tak wysoko jak mx6 v6! jakbym odlaczyl lpg to mysle ze moglby isc rowno tak do 200km/h bo pozniej to i nowosc i pojemnosc wzielaby gore!
Samo zło!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2006, 15:22
Posty: 107
Skąd: wawa
Auto: mx-6 v6

Postprzez Pajko » 2 lis 2007, 00:53

wujass nei wiem moze sie myle ale na moje oko MX6 KL nie ma raczej wiekszych szans z zdrowym 2,8 , takie jest moje zdanie wiem jak jezdzi to i to .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez promyczek001 » 2 lis 2007, 01:20

Pajko mylisz sie ja takie wlasnie cos lyknolem. rzeczywiscie bmw zaczyna nadganiac tak przy duzych predkosciach. To bylo dokladnie e36 coupe vanos?? (nieznam sie na bmw) ale gosc mowil ze 190 cos koni ma po hamowni wiec mx-6 wymiata i to samo mialem z corrado vr6 2.9 z tym ze corrado bardziej dostawal az za 3 razem nitro zapusicl i dostalem ostro po pupie. <lol>
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Pajko » 2 lis 2007, 01:36

promyczek001 nie wiem moze macie jakies slabe w wawie 2,8 hehe u mnie w miesicie kumpel ma w e36 sedana z 328 i MX6 dostawal baty nie milosierne , nie zebym bronil beemek eheh
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez promyczek001 » 2 lis 2007, 02:18

albo mx6 kiepskie macie <lol>
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez majorkca » 2 lis 2007, 12:09

hm co do corrado to jakosc ci nie uwierze jak nienawidze vw to jezdzilem takim troche, wiecej mocy wiekszy moment nie wiem jak wagowo ale chyba lzejszy od mx6 ...moze gosc zapomnial 3 wrzucic :P
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez Pajko » 2 lis 2007, 12:19

promyczek001 napisał(a):albo mx6 kiepskie macie

ehhe moze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez pawelMX6 » 2 lis 2007, 12:39

pawlak32 napisał(a):OHV – nie pamiętam :P

walek w bloku a nie w glowicy, skok krzywek przenoszony do gory, przez szklanki, za pomoca lasek popychaczy, na klawiature na glowicy, dopiero ta ma styk z zaworami. OHC ma walek/ki nad zaworami i przez szklanki skok idzie od razu na zawory. Najbardziej znany OHV to chyba Fiacik 126p :D

A co do tematu, bardzo zadko daje sie poniesc, ale ostatnio znowu napatoczyla sie jakas Calibra, koles warczal i warczal na swiatlach, chyba dopiero co dresik kupil bo az sie blyszczal, wiec no..... musialem <killer> "ooo a co to za paproch w lusterku?"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Beny » 2 lis 2007, 13:20

pawelMX6 napisał(a):

A co do tematu, bardzo zadko daje sie poniesc, ale ostatnio znowu napatoczyla sie jakas Calibra, koles warczal i warczal na swiatlach, chyba dopiero co dresik kupil bo az sie blyszczal, wiec no..... musialem <killer> "ooo a co to za paproch w lusterku?"

hahaha
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez ravo » 2 lis 2007, 14:54

promyczek001 napisał(a):a i to samo mialem z corrado vr6 2.9

buehhe sprawne corrado vr robi tak mx6 ze nie wiesz kiedy biegi zmieniasz
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gib » 2 lis 2007, 20:52

To bylo dokladnie e36 coupe vanos?? (nieznam sie na bmw) ale gosc mowil ze 190 cos koni ma po hamowni.


W E36 były 2 silniki 19x KM najpierw od początku produkcji 2.5 192 KM a potem bodajże od 95 czy 96 roku pojawił się 2.8 193 KM ale sporo większy moment 280 do 245 i bodaj troche niżej.

Ja dziś skillowałem Focusa Kombi mk.1, pewnie dizel stuningowany na maksa jakieś stroboskopy białe paski po bokach (prawie jak Ford GT) należał do jakiegoś klubu tylko logo takie dziwne, biały romb z granatową obwódką i w środku litera R, ścigaliśmy się tylko do 50 kmh. ;–)[/quote]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje