Kills on Road & Street
Gdyby fiacik Pytona nie mial takich modow jakie ma to by tylko spalinki wachal ... bo 1.8 fiata nie daje rady ...Ale Pelen szacunek dla Pytona ladnie ci ciagnie ta fiacina na filmiku
jak dobrze licze to cos kolo 9 s
? a co do bmw to dopiero od 2.0 dostalem i to tez nie jakies kolosalne odleglosci niecale pol auta
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
na dzien dzisieszy nawet nie staje z takimi mazdami na 400m bo i po co wiadomo jaki bedzie wynik, choc chcialbym sie kiedys naciac na szybkie mazdowskie 1.6. Z mx3 1.6 107km robie co chce wiec i 88km w 323f bg mi nie straszne
-
Pyton162
Siena ma lekką budę a z silnikiem 1.6 to wręcz fruwa – nie jeden "poważny" samochód dostanie od Sieny 1.6 w pupę 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
majorkca napisał(a): co do bmw to dopiero od 2.0 dostalem i to tez nie jakies kolosalne odleglosci niecale pol auta
to chyba z podtlenkiem elpidżi , jezeli oczywiscie mowa o aucie z podpisu czyli MX3 z 1,6
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
Pajko napisał(a):majorkca napisał(a): co do bmw to dopiero od 2.0 dostalem i to tez nie jakies kolosalne odleglosci niecale pol auta
to chyba z podtlenkiem elpidżi , jezeli oczywiscie mowa o aucie z podpisu czyli MX3 z 1,6
Moge powiedziec tak kumpel ma bmw 316 i 318 obie zdrowe ustawilismy sie najpierw z 1.6 to od 1 biegu juz byl za mna ... 1.8 szla lepiej i wygralem tak o pol dlogosci. natomiast raz na swiatlach z 320 o tej o ktorej pisalem noi niestety porazka .... i wracajac to moje b6 tez nie jest standartowe....
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
majorkca jezeli oczywiscie mowimy o E36 to niedziw sie 316 ma 101 koni i wazy tyle co maly czołg , 318 zywkle nie IS ma 115 ale tez nie idzie a 320 na Vanosie 150 i gwarantuje ci ze nie dalbysm mu rady 1,6 nawet lekko podlubanym , trzeba brac pod uwaqe to ze 316 i 318 to lipne 4 cylindrówki a od 320 w zwyz to juz 6 garczkowe silniki
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
no przeciez ja nie powiedzilem ze dalem mu rady ... dostalem w tylek ale lekko moze byla w lpg i to jeszcze moze nie zbytnio zdrowa albo kierownik to jak przyslowie mowi pi...
a przypadkiem 316 nie jest 8v
?
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
Kanies napisał(a):323F BG B6 990 Kg z kierownikiem ok. 1070 kg
a 626 GE FS 1160 Kg z kierownikiem ok. 1240 kg
moja waży 1140 ze mną w środku.. tak żeby niebyło niedopowiedzeń.. sedan ma luźniejszą konstrukcję na to wychodzi.. ale powtażam ja mam LPG więc szanse dla f'ki by były..
Cóż dzisiaj dostałem leciutkie baty od BMW 320.. kierownik jechał przedemną ktoś skręcał w lewo przed nim.. i on start z piskiem.. a ja za nim.. (na tej zasadzie)
Na trasie 300m.. uciekł Madzi na jakiś 1,5-2,0m stwierdził że nawet niewidział tego w lusterku.. i był w lekkim szoku że siedze mu na zdeżaku, on dusi a tu nic.. ale ja jednak widziałem te lekkie odchodzenie bety..
Short Shifter którym może pochwalić sie moja 626stka (jedyna chyba) działa fantastycznie. Polecam wszystkim, i jeszcze raz ukłony w strone MX-MENa za pomysł.
majorkca napisał(a):Moge powiedziec tak kumpel ma bmw 316 i 318 obie zdrowe ustawilismy sie najpierw z 1.6 to od 1 biegu juz byl za mna ... 1.8 szla lepiej i wygralem tak o pol dlogosci. natomiast raz na swiatlach z 320 o tej o ktorej pisalem noi niestety porazka .... i wracajac to moje b6 tez nie jest standartowe....
Sprawa jest oczywista.. to co w takich ustawkach jest przekleństwem BMW, w normalnych warunkach jest błogosławieństwem tych samochodów.. Mowa oczywiście o całym układzie tylnego napędu, wał, most i całe te żelastwo waży ciut
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
To że ide krok w krok za betą z 2,0l silnikiem nieprzyćmiewa mi jednak faktu że na trasie ten samochód z napędem na słuszniejszą oś.. odstawi mnie i to sporo.
Bo to jest zupełnie inna jazda w zakrętach, ci co prowadzili wiedzą o czym mówię.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
ostatnio udało sie pokonać dość wyraźnie:
– S60 T5
– Nissan Murano 3,5 V6
– Mini Cooper S
na A2 musiałem za to uznać wyższość Mondziaka ST 220, co prawda wsiadłem mu na tyłek przy prędkości 160 ale jak się pod&*&^%ił to przyznaję że delikatnie mi odjeżdżał, no ale wtedy jechałem na Pb95 a i skrzynia 5 vs 6 w Mondziaku robi swoje
– S60 T5
– Nissan Murano 3,5 V6
– Mini Cooper S
na A2 musiałem za to uznać wyższość Mondziaka ST 220, co prawda wsiadłem mu na tyłek przy prędkości 160 ale jak się pod&*&^%ił to przyznaję że delikatnie mi odjeżdżał, no ale wtedy jechałem na Pb95 a i skrzynia 5 vs 6 w Mondziaku robi swoje
- Od: 7 kwi 2007, 23:13
- Posty: 213
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS
bmw 316 i compact bo z takim np jechałem na 400m, ma moc coś kolo 105km , kolo podchodził do mnie ze 3 razy ,za każdym razem bardzo dużo przegrywał. Z honda civic 1.5 w starej budzie ta kanciasta po modach i cala wybebeszona , obecnie wazy 750kg mam juz duze problemy. Jednak honda to honda
-
Pyton162
316i w E36 to w zasadzie silnik ten sam co w E30 1.6 4-cyl 8V 100-102 KM a może tylko 102. Co do compacta to czworooki mógł mieć i 105 kuni ale to był silnik 1.9 bez vanosa zasadniczo oba nie są to auta do ścigania się jak się jeździ bawarką. Co do 320i to dane fajne silnik 150 koni 190 Nm prześliczna kultura pracy ale w sprincie się to chyba za dobrze nie sprawdza, zastanawiam się ile ma mocy na kołach skoro BMW twierdzi że do setki 9,9 sek (chyba najgorszy wynik w klasie 150 KM) ale jak to jest w praktyce to nie wiem bo nie jechalem.
Osobiście swoim FS skilowałem Golfa III GTI (więc pewnie 2.0 115 KM) właściwie to chyba nawet roll był bo ruszyliśmy pomału a potem kolega obok wcisnał to ja też i madzia wygrała ale nie jakoś tak super.
btw. nie wiem czym się różni OHC od SOHC, zwykle jak już ktoś ma dwa wałki to się chwali DOHC a jak mówi że ma OHC to wiadomo że tam SOHC siedzi.
Osobiście swoim FS skilowałem Golfa III GTI (więc pewnie 2.0 115 KM) właściwie to chyba nawet roll był bo ruszyliśmy pomału a potem kolega obok wcisnał to ja też i madzia wygrała ale nie jakoś tak super.
btw. nie wiem czym się różni OHC od SOHC, zwykle jak już ktoś ma dwa wałki to się chwali DOHC a jak mówi że ma OHC to wiadomo że tam SOHC siedzi.
Stała pod ścianą prężąc kakao
znowu wyścig w plecy, tym razem golf III vr6 2.8L 94r.
będzie jakieś 2 długości auta.
dla swojego samopoczucia, przestaje się ścigać z mocniejszymi autami.
(hmm a z 5 miechów temu takiego samego golfa innego koleszki objechałem o 0,5 auta – widać różnice w jakości silników – ten ostatni nie był zajeżdzony)
będzie jakieś 2 długości auta.
dla swojego samopoczucia, przestaje się ścigać z mocniejszymi autami.
(hmm a z 5 miechów temu takiego samego golfa innego koleszki objechałem o 0,5 auta – widać różnice w jakości silników – ten ostatni nie był zajeżdzony)
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
iiyama napisał(a):znowu wyścig w plecy, tym razem golf III vr6 2.8L 94r.
będzie jakieś 2 długości auta.
dla swojego samopoczucia, przestaje się ścigać z mocniejszymi autami.
zdecydowanie odradzam
frajda jest dopiero wtedy gdy takiego objedziesz mimo że ma więcej kucy pod maską...
ja tam staję z każdym, a że czasami w palnik dostaję ... trudno... czasami się jednak opłaca, bo naprawdę od kierownika dużo zależy szczególnie jak nawierzchnia nie jest sucha i brak czterech łap
- Od: 7 kwi 2007, 23:13
- Posty: 213
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje