Silnik do Xedosa 6
Strona 1 z 1
Witajcie,
Padla Mazdunia Xedos 6 mojego tescia.Poszedl pasek rozrzadu (po 40 k km sic!
Remont to wydatek rzedu 3-4tys conajmniej.
Auto jest z 97 roku, silnik 1.6 16V...
Tesciu mysli o wymianie silnika na inny (ten ma juz ponad 300 tys nakrecone, poza tym ten silnik w takim aucie to male nieporozumienie.
I tu moje pytanko: czy do tej kasty wejdzie wiekszy silnik? Od Milenii V6 raczej odpada, ale zwykla 16 zaworowa "dwojka"?A moze od 626 warto poszukac?Macie jakies doswiadczenie w tej kwestii?
Pozdrawiam,
Ari
Padla Mazdunia Xedos 6 mojego tescia.Poszedl pasek rozrzadu (po 40 k km sic!
Remont to wydatek rzedu 3-4tys conajmniej.
Auto jest z 97 roku, silnik 1.6 16V...
Tesciu mysli o wymianie silnika na inny (ten ma juz ponad 300 tys nakrecone, poza tym ten silnik w takim aucie to male nieporozumienie.
I tu moje pytanko: czy do tej kasty wejdzie wiekszy silnik? Od Milenii V6 raczej odpada, ale zwykla 16 zaworowa "dwojka"?A moze od 626 warto poszukac?Macie jakies doswiadczenie w tej kwestii?
Pozdrawiam,
Ari
-
Gość
Możecie załadować 2,0 V6 KF, który to był montowane seryjnie w CA. Sprawa SWAP-u była już omawiana wiele razy, ale w tym przypadku trzeba by wiele zmienić.
Poszukaj na forum tematów związanych, ze SWAP-owaniem silników.
Poszukaj na forum tematów związanych, ze SWAP-owaniem silników.
ql
- Od: 21 paź 2003, 13:58
- Posty: 310
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)
Padla Mazdunia Xedos 6 mojego tescia.Poszedl pasek rozrzadu (po 40 k km sic! Remont to wydatek rzedu 3-4tys conajmniej. Auto jest z 97 roku, silnik 1.6 16V...
Także ja nadal obstaje przy swoim: NIE TYLKO DYSZLE SĄ KOLIZYJNE
A co Xedosa to mogę powiedzieć tylko, że mi przykro.
Pozdrawiam.
- Od: 20 sie 2004, 08:40
- Posty: 255
- Skąd: Wieluń
- Auto: 323F & 350Z
http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?i ... rt=2&nr=27
Koles sprzedaje xedosa z uszkodzonym silnikiem ale pisze ze ma jeszcze jedno serce za 1500!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. To wyjatkowo tanio jak na moje informacje. Moze byc tez zdupczony albo jumany. Kto wie zadzwonic i popytac zawsze warto. Sam sie zastanawiam bo jezeli reanimacja mojego silnika sie nie powiedzi to bede musial cos wymyslec ale jak narazie (puk puk puk) wszystko jest na dobrej drodze.
Przy okazji mam pytanie do naszych mazdowskich specow.
1. Bylem dzisiaj w warsztacie moj xedos rozkrecony juz niemal na czesci pierwsze, potykajac sie o walajace sie nieszczesne pierscienie ktore przyjdzie mi wymienic koles zapoznal mnie z dziwnym problemem, a mianowicie:
(cala wypowiedz ktora teraz nastapi jest pisana przez osobe nie znajaca sie zupelnie wiec jak cos popieprze nie piszcie prosze ze sie skas tam urwalem) Po sciagnieciu oslony i miski olejowej od spodu widac szerego glowek od srob wchodzacych w blok silnika. Niektore z nich (moze wszystkie
) Zdajesie lacza dwa bloki ze soba i tu wlasnie jest problem 2 z nich maja zdupczone gwinty. Czy spotkaliscie sie z czyms takim? Czym moze to byc spowodowane? KOlesi beda chyba musieli rozkrecic wszystko do reszty zeby wsadzic tam jakies podkladki (padla fachowa nazwa tych nakladek ale zapomnialem
)
Koles sprzedaje xedosa z uszkodzonym silnikiem ale pisze ze ma jeszcze jedno serce za 1500!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. To wyjatkowo tanio jak na moje informacje. Moze byc tez zdupczony albo jumany. Kto wie zadzwonic i popytac zawsze warto. Sam sie zastanawiam bo jezeli reanimacja mojego silnika sie nie powiedzi to bede musial cos wymyslec ale jak narazie (puk puk puk) wszystko jest na dobrej drodze.
Przy okazji mam pytanie do naszych mazdowskich specow.
1. Bylem dzisiaj w warsztacie moj xedos rozkrecony juz niemal na czesci pierwsze, potykajac sie o walajace sie nieszczesne pierscienie ktore przyjdzie mi wymienic koles zapoznal mnie z dziwnym problemem, a mianowicie:
(cala wypowiedz ktora teraz nastapi jest pisana przez osobe nie znajaca sie zupelnie wiec jak cos popieprze nie piszcie prosze ze sie skas tam urwalem) Po sciagnieciu oslony i miski olejowej od spodu widac szerego glowek od srob wchodzacych w blok silnika. Niektore z nich (moze wszystkie
- Od: 22 sie 2004, 22:06
- Posty: 54
- Skąd: zabrze
Jeżeli chodzi o kolizyjnośc to
wszystkie silniki B, F, K są wg producenta bezkolizyjne, praktyka mówi coś innego (zjawiska dynamiczne np.bezwładność zaworów mogą powodwać uszkodzenia)
Nieprawdą jest że w mazdaie tylko diesle są kolizyje wszystkie benzyniaki w 2, 3 i 6 niektóre w MPV i Tribute są jak najbardziej kolizyjne.
wszystkie silniki B, F, K są wg producenta bezkolizyjne, praktyka mówi coś innego (zjawiska dynamiczne np.bezwładność zaworów mogą powodwać uszkodzenia)
Nieprawdą jest że w mazdaie tylko diesle są kolizyje wszystkie benzyniaki w 2, 3 i 6 niektóre w MPV i Tribute są jak najbardziej kolizyjne.
- Od: 22 lis 2003, 09:35
- Posty: 452
- Skąd: gorzów
Nie wszystkie silniki są na liście, a po za tym pisałem że widziałem różne silniki po zerwaniu paska i w jednych był bałagan a w innych nie. Bezkolizyjność silnika nie przeświadcza o tym czy pasek wymieniać czy nie, nie chciałbym żeby pasek mi się zerwał o 2 w nocy pod Jarząbickami Małymi
- Od: 22 lis 2003, 09:35
- Posty: 452
- Skąd: gorzów
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6