WARSZAWA – HAMOWNIA

Postprzez Overkill » 13 cze 2007, 21:56

Jackyk napisał(a):jesli nie jest za pozno

Nie jest :)
Jackyk napisał(a):ja bym chetnie do Was dolaczyl...

Wpisałem Cię na listę ;)
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2006, 13:12
Posty: 320

Postprzez Jackyk » 13 cze 2007, 22:01

Overkill napisał(a):Wpisałem Cię na listę

dziekowac :)
I'm so fast that last night I turned off the light switch in my bedroom and was in bed before the room was dark...
Rx-8 duel http://www.youtube.com/watch?v=UdZC0OU2ID0 ';..;'
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2006, 23:12
Posty: 79
Skąd: Warszawa/Marki
Auto: Mazda Rx-8

Postprzez darekk86 » 13 cze 2007, 22:41

Ja tez bede, tylko raczej ok. 12-13. Mam nadzieje ze jeszcze sie nie skonczy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Jackyk » 13 cze 2007, 23:36

darekk86 napisał(a):Ja tez bede, tylko raczej ok. 12-13. Mam nadzieje ze jeszcze sie nie skonczy.

no ja chyba jestem ostatni w kolejce i wlasnie mam nadzieje ze max do 13 sie skonczy bo potem jestem umowiony... :]
I'm so fast that last night I turned off the light switch in my bedroom and was in bed before the room was dark...
Rx-8 duel http://www.youtube.com/watch?v=UdZC0OU2ID0 ';..;'
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2006, 23:12
Posty: 79
Skąd: Warszawa/Marki
Auto: Mazda Rx-8

Postprzez Overkill » 13 cze 2007, 23:39

Jackyk napisał(a):no ja chyba jestem ostatni w kolejce

Kolejność hamowania nie jest ustalona (oprócz Violi, która od początku tematu prosiła o pierszeństwo).
Lista dotyczy tylko ogólnej obecności.
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2006, 13:12
Posty: 320

Postprzez Violetka » 14 cze 2007, 08:57

Overkill napisał(a):oprócz Violi, która od początku tematu prosiła o pierszeństwo

dziękuję Maciusiu <list> i przepraszam wszystkich przed których się "wepchnę" :D
Obrazek
Wiele trzeba mocy, by umieć żyć wiedząc, jak bardzo życie i niesprawiedliwość są z sobą złączone / Friedrich Wilhelm Nietsche

www.forumppp.com.pl Partnerstwo Publiczno – Prywatne (PPP) w Polsce
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2006, 17:46
Posty: 1322
Skąd: Warszawa
Auto: mx5 NA 1.6/miata 1.8

Postprzez Adaś » 15 cze 2007, 13:55

a ile trwa mw. hamowanie 1 auta? bo ja rano nie będę mógł podjechać (muszę być do południa w pracy) i tak właśnie ok 13 by mi pasowało bardzo:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Overkill » 16 cze 2007, 13:52

No i po hamowni...
Było bardzo fajnie :) dzięki dla wszystkich którzy przyjechali (nawet turystycznie) <uklon>
Mam nadzieję, ze kazdy przedstawi swoje wyniki ;)
Ja osobiscie jestem bardzo zadowolony :D
Osiągi mojego silnika przy doładowaniu 0,85 Bara:
Moc: 182,1 KM
Moment: 326,85 Nm
W stosunku do zeszłorocznego pomiaru z fabrycznym doładowaniem 0,5 bara, nastąpił wzrost o 32,8 KM oraz o 53,9 Nm.

Zhamowałem także moje drugie autko Mondeo 1.8 16V Zetec.
Seria to 115 KM i 152 Nm.
Wyszło 112,5 KM i 158,4 Nm, więc wynik całkim przyzwoity (przy przebiegu ponad 150 tyś.km).
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2006, 13:12
Posty: 320

Postprzez Adaś » 16 cze 2007, 14:16

to i ja się dopiszę (zaraz zrobię skan wydruku jak mi skaner działa:)

sprawdzaliśmy 2 opcje na seryjnym dolocie i z CAI (przepływomierz – stożek)

seria:
Moc 133,3 HP @ 6018rpm
Moment: 167,6 Nm @ 5179 rpm

CAI:
Moc: 135,8 HP @ 6047 rpm
Moment: 167,8 Nm @ 5202 rpm

czyli CAI daje 2,5 KM ;)


rozmawiałem z Darkiem, też już jest po pomiarze, ale niech sam napisze;)

Edit: obiecany wykresik:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez darekk86 » 16 cze 2007, 14:53

No i ja juz po pomiarze...
Z nowym silnikiem KF-ZE, ale z kolektorem od KF i na komputerze od KF (czyli mapy wtrysku itd. calkowicie nie dopasowane) i jeszcze z zapchanym katalizatorem wyszlo...
Moc: 130.2 HP @ 5928 rpm
Tq: 168,1 Nm @ 5092 rpm

Wiec wyszlo gorzej niz seryjny KF... :/

Ale pociesza mnie jedno: jesli teraz wydawalo mi sie ze jest lepiej niz na seryjnym KF (chociaz czuje ze dostaje za jest nie tak jak powinno, przerywa, ma za niskie obroty na luzie itd) to jakie bedzie uczucie jak dostroje caly silnik i komputer :D
Zobaczymy, musze koniecznie teraz wyciac katalizator, zalozyc nowy kolektor (od KL-ZE) no i pozniej dostroic do wszystko na SMT6.
I wtedy znowu na hamownie... :]

Ten przerywana linia jest normalny, a ten ciagla z wlaczona klima...

Obrazek
Ostatnio edytowano 16 cze 2007, 15:12 przez darekk86, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Adaś » 16 cze 2007, 15:09

darekk86 napisał(a):esli teraz wydawalo mi sie ze jest lepiej niz na seryjnym KF

to wyobraź sobie jaka padlina była wcześniej pod maską;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez darekk86 » 16 cze 2007, 15:15

Adaś napisał(a):to wyobraź sobie jaka padlina była wcześniej pod maską;)


No ale czasy krecil wtedy normalne, takie same jak KF po remoncie. Wiec raczej az tak zle nie bylo. A teraz do 100km/h ma i tak ok. 8,5s, wiec nie wiem jak to mozliwe.
Ale spoko, wlasnie sie z Kalim umawiam na smt6.... :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez Pyton162 » 16 cze 2007, 15:15

adas wychodzi na to ze i tak sporo kucy umarło od czasu wyjechania z fabryki
Pyton162
 

Postprzez Adaś » 16 cze 2007, 15:18

Pyton162 napisał(a):adas wychodzi na to ze i tak sporo kucy umarło od czasu wyjechania z fabryki

nom trochę uciekło ze stajni przez te 12 lat nawet remont nie pomógł;) Grabowski się dziwił, że tak moc Mazdy gubią (RX8 miały po 210KM)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Siw-y » 16 cze 2007, 15:44

to i ja sie pochwale osiagami swojej madzi ;)

na benzynie
moc: 78,7 HP @ 4712 rpm
moment: 141 Nm @ 2666 rpm

na LPG:
moc: 76,7 HP @ 4738 rpm
moment: 137,1 Nm @ 2781 rpm

i na koniec benzyna bez miksera
moc: 87,3 HP @ 4712 rpm
moment: 147,6 Nm @ 2729 rpm

ogulnie to jestem zadowolony ;) bo bez zwezki w dolocie przez 19 lat stracila tylko niecale 3 HP i 5,5 Nm :D
roznica miedzy LPG a bena to 2 HP i 4 Nm :P jednak zwezka muli okolo 8,5 HP i 6,5 Nm :|
Ostatnio edytowano 19 cze 2007, 18:13 przez Siw-y, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez MARRUD » 16 cze 2007, 18:53

U mnie też byłą lipa 150HP na benzynie, a na gazie to nawet nie pisze bo szkoda.
Sprzedam różne części do mx-6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sie 2005, 08:49
Posty: 301
Skąd: Warszawa
Auto: Q50 3,0 TT, było 3 BL 2,3 MPS, mx6,626, 6 GH 2,5

Postprzez Xionc » 16 cze 2007, 19:49

U mnie 133,4HP @ 6210RPM, 159,1Nm @ 5056RPM. Przez 10 lat zdechło 6,5KM. Mogło być gorzej ;)

Zamieszczam też wykres z klimy. Wychodzi na to, że klima zabiera jakies 10 do 15 kucyków.

Co ciekawe, mam też niżej odcięcie niż Adaś i dłuższą skrzynię. Myślałem, że skrzynie są jednakowe przy KF'ach.

Obrazek

Obrazek
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)

Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
statusTest
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 cze 2004, 23:25
Posty: 2479 (5/23)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda CX-7 2.3T AT AWD '08

Postprzez Sokool » 16 cze 2007, 20:58

Xionc napisał(a):Wychodzi na to, że klima zabiera jakies 10 do 15 kucyków.

Sporo, ale coś za coś. Za to przy butowaniu i tak się wyłączy :P (widać na wykresie 6200rpm – klima off)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez Adaś » 16 cze 2007, 21:32

Darkowi też klima zjadła tyle samo kucy co Xioncowi


szkoda, że tylko 2 KFy były dziś na pomiarze i że Kubutek nieodważył się zrobić pomiaru ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Adaś » 16 cze 2007, 22:37

Xionc czy na Twoim wykresie tez jest taka różnica jak u Darka jesli chodzi o obroty w jakich max moc jest bez klimy i z klimą?
U Darka z A/C przy 6800 a bez A/C przy 5900.

edit. pisałem z 6 strony, już wszystko wiem;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Przedstawiciele Regionów