Narg piszesz, że trzeba doprowadzić do nowego sterownika dwa dodatkowe przewody. Możesz dokładnie opisać jak to zrobić oraz gdzie mają znaleźć się w aucie elementy zestawu (głównie sterownik mnie zastanawia – to pudełko czarne)?
Czy instrukcje dołączane do tych alarmów rzeczywiście wystarczą, żeby to zmontować samemu?
Ja planowałbym wywalenie z auta całego starego układu i zamianę na nowy. Jak z dostępem do mechanizmów w drzwiach?
Zakup zamka centralnego do 121 – jaki zamek centralny do 121
1, 2
Ja moduł przykleiłem do komputera na taśmie dwustronnej z żepem.
Co do instrukcji to raczej da radę z niej się wszystkiego dowiedzieć (jeśli masz jakieś pojęcie o elekronice).
Mi pomagał kolega elektronik więc miałem łatwiej
.
W drzwiach kierowcy jest miejsce na siłownik (dwa wywiercone otwory) i z jego zamontowaniem nie ma większych problemów.
Troche problemów jest z przeciągnięciem przewodów do kabiny kierowcy. Jak pisałem, z tego co pamiętam dwóch (bo reszta jest już w drzwiach).Należy siłownik Master umieścić w drzwiach, przymocować go do szyny otwierającej drzwi. Następnie trzeba podłączyć przewody w drzwiach do siłownika i doprowadzić je do kabiny kierowcy. Z starej centralki trzeba wypiąć przewody i odpowiednio je popodłączać do kostki z nowej centralki (i z tym jest największy problem, właśnie tu przydaje się elektronik, sam tego nie robiłem)
Ja bym nie ruszał pozostałych siłowników dopóki są sprawne.
Chyba wszystko
Co do instrukcji to raczej da radę z niej się wszystkiego dowiedzieć (jeśli masz jakieś pojęcie o elekronice).
Mi pomagał kolega elektronik więc miałem łatwiej
W drzwiach kierowcy jest miejsce na siłownik (dwa wywiercone otwory) i z jego zamontowaniem nie ma większych problemów.
Troche problemów jest z przeciągnięciem przewodów do kabiny kierowcy. Jak pisałem, z tego co pamiętam dwóch (bo reszta jest już w drzwiach).Należy siłownik Master umieścić w drzwiach, przymocować go do szyny otwierającej drzwi. Następnie trzeba podłączyć przewody w drzwiach do siłownika i doprowadzić je do kabiny kierowcy. Z starej centralki trzeba wypiąć przewody i odpowiednio je popodłączać do kostki z nowej centralki (i z tym jest największy problem, właśnie tu przydaje się elektronik, sam tego nie robiłem)
Ja bym nie ruszał pozostałych siłowników dopóki są sprawne.
Chyba wszystko
- Od: 10 maja 2007, 14:58
- Posty: 53
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323f BJ (2000r.)
1,5L Benzyna+LPG (BRC Sequent 24)
(Było Mazda 121DB)
Zamek zakupiłem już na allegro(105 zł), czekam na dostawę
. Oczywiście z pilotami.


- Od: 30 mar 2007, 14:03
- Posty: 25
- Skąd: Chojnice
- Auto: Mazda 323F BJ 2000r 1,6
dzisiaj zrobiłem brudną robotę
pociągnołem przewody i zamocowałem siłowniki.(zdjęcia robiłem ale telefonem, wiadomo zapomniałem zabrać aparatu.Zdjęcia są dobre) Teraz dopiero w środę zabiorę się za podłączanie (nieraz trzeba iść do pracy
.Jak zakończę to zamieszczę zdjecia.Tak na szybko to są 2 problemy, pierwszy to te przednie drzwi (przeciąganie przewodów przez słópek) a drugi zamocowanie siłownika w [jakich?] drzwiach..... to opisze następnym razem.
- Od: 30 mar 2007, 14:03
- Posty: 25
- Skąd: Chojnice
- Auto: Mazda 323F BJ 2000r 1,6
Witam a gdzie znajduje sie centralka zamka oryginalna ? Będę w ten weekend montował alarm i trochę informacji by mi sie przydało :–)
-
Gość
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości