CHIP Tuning – DIESEL
dostalem odp z centrali V-techa
Witam
Mozemy spróbowac zastosowac modul zewnetrzny typowo przeznaczony do
samochodów benzynowych ,ale z góry uprzedzam ne gwarantuje osiagów. Koszt
pelenj uslugi 1350zl(brutto)
pozdrawiam
Ewelina wozniak
co o tym myslicie
Witam
Mozemy spróbowac zastosowac modul zewnetrzny typowo przeznaczony do
samochodów benzynowych ,ale z góry uprzedzam ne gwarantuje osiagów. Koszt
pelenj uslugi 1350zl(brutto)
pozdrawiam
Ewelina wozniak
co o tym myslicie
- Od: 2 lip 2006, 20:46
- Posty: 108
- Skąd: Swarzedz
- Auto: Mazda 323 1.9 GTX Turbo
no i tu jest problem....
dzis chce jechac na usuniecie bledu z kompa bo restart nie pomaga. dalej w planach zmiana sterownika na ten od 626 101km i dalej bede walczyl z zachipowaniem – nie popuszcze tego tematu – musze i juz nawet jak bym mial jechac do japonii
narazie nie wiem jak to bedzie czasowo bo znowu jade w delegacje na 2 miesiace (ukraina) ale do tematu wroce
pozdrawiam
dzis chce jechac na usuniecie bledu z kompa bo restart nie pomaga. dalej w planach zmiana sterownika na ten od 626 101km i dalej bede walczyl z zachipowaniem – nie popuszcze tego tematu – musze i juz nawet jak bym mial jechac do japonii
narazie nie wiem jak to bedzie czasowo bo znowu jade w delegacje na 2 miesiace (ukraina) ale do tematu wroce
pozdrawiam
bartezm – jest chyba jeszcze jedna rzecz – w 101KM jest taka "przepływka" czyli dwa czujniki na rurze między IC a kolektorem dolotowym – czujnik ciśnienia powietrza doładowanego oraz jego temperatura (chyba). W wersji 90konnej nie ma tego wcale.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):bartezm – jest chyba jeszcze jedna rzecz – w 101KM jest taka "przepływka" czyli dwa czujniki na rurze między IC a kolektorem dolotowym – czujnik ciśnienia powietrza doładowanego oraz jego temperatura (chyba). W wersji 90konnej nie ma tego wcale.
dam rade jak nie ma to sie dolozy
Chyba takowe cudo widziałem (na szrocie) ale od 626 (tam jest trochę inaczej z kątem, ale można przerobić).bartezm napisał(a):dam rade jak nie ma to sie dolozy
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Nie tylko Tyjanek kos napisał(a):czytając cały ten wątek już sie pogubiłem.

Chyba nie.janek kos napisał(a):To jest w końcu jakiś godny polecenia warsztat chipujacy w Wawie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):janek kos napisał:
To jest w końcu jakiś godny polecenia warsztat chipujacy w Wawie
Chyba nie.
powiem wiecej ... ja probowalem po calej polsce i tez niewiele sie dowiedzialem. Jak ktos slyszy mazda ditd to od razu daje sobie spokoj. w tej chwili mam wrazenie ze chip tuning odnosi sie TYLKO do VW – robi to kazdy, jest to proste jak konstrukcja cepa i jest z tego kasa a jak maja sie pomeczyc z jakas tam mazda to mowia nie (bo nie ma kabla, bo sie nie da wyjac sterownika, bo w silikonie, bo nieprogramowalny itd) Po co im kupa roboty do jednego samochody jak maja 10 kolesi w golfach audikach i innym g... ze stajni VW.
W tej chwili zaczalem probowac juz za granica zobaczymy czy cos uda mi sie zalatwic
bartezm tak sobie pomyślałem, że może dałoby się "przybrać na mocy" zwiększając ciśnienie w turbinie. Standardowo ustawione jest na ok 0,3-0,35 bar'a (o ile dobrze pamiętam). W silnikach VW to bliżej jednego bara. Wiem, że w silnikach z mechaniczną pompą samo zwiększenie ciśnienia powodowało zwiększenie mocy – ale może pomimo elektroniki w DiTD – udałoby się wycisnąć coś więcej?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
proponuję żeby ktoś dla własnej (i mam nadzieję nie tylko własnej) wiedzy rozkręcił komputer z DITD i zobaczył jaką ma architekturę
program siedzi w specjalizowanym procu (DENSO) i nikt nie wie/nie umie go odczytać, ponadto nie wiadomo czy to czasem nie jest OTP
jedyny Diesel w Mazdzie, w którym można coś zrobić to RF o mocy 121KM w 6-ce – można do niego zaaplikować program od 136KM (program siedzi we flashu 29F200 lub 29F400 w zależności od komputera)
w nowych 6-kach znowu kupa, bo prog w procu DENSO
program siedzi w specjalizowanym procu (DENSO) i nikt nie wie/nie umie go odczytać, ponadto nie wiadomo czy to czasem nie jest OTP
jedyny Diesel w Mazdzie, w którym można coś zrobić to RF o mocy 121KM w 6-ce – można do niego zaaplikować program od 136KM (program siedzi we flashu 29F200 lub 29F400 w zależności od komputera)
w nowych 6-kach znowu kupa, bo prog w procu DENSO
newbie – mówisz o CR? Bo w szóstce silnik miał symbol chyba MZR-CD, chociaż jest zbudowany w oparciu o starożytny niemal blok RF'a (zgadza się?).newbie napisał(a):jedyny Diesel w Mazdzie, w którym można coś zrobić to RF o mocy 121KM w 6-ce
PS. nigdy nie próbowałeś rozgryźć DiTD??
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Takie rzeczy tylko tu www.mazda.lublin.pl
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
janek kos napisał(a):Lub w Wawie
z 121 PS / 320 NM 2000 U/Min na 150 PS / 370 NM
http://www.chiptuning-tdi.pl zapraszam do mojego znajomego. Z moja pomoca bedzie rabat
Zoom zoom Zoom
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje