Mazda 929 HB Opinie

Mazda 929 1987–1991 (HC) / 1982–1987 (HB)

Postprzez MATRIX5000 » 20 gru 2006, 22:31

Mam takie pytanko chce sobie kupic mazde 929 coupe z 87 roku i tak sie wlasnie zastanawiam jak z czesciami jest do tego samochodu. Moze ktos ma taka mazde chetnie z nim porozmawiam

Etit: 21 gru 2006 22:02
Chyba sie nic nie dowiem pewnie mało jest ludzi co posiadają takie auto . A właśnie te autko co ogladałem to jest 929 z roku 1982, od razu sie w nim zakochałem.
The MATRIX...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2006, 21:23
Posty: 67
Skąd: Koszalin
Auto: 929 Coupe 2.0, 1982 NA

PostTen post został usunięty przez radar88 25 wrz 2011, 00:25.
Powód: Post pod postem

Postprzez Italiano » 21 gru 2006, 22:27

MATRIX5000 napisał(a):Moze ktos ma taka mazde chetnie z nim porozmawiam

Dużo o takiej Mazdzie ci może powiedzieć Misiolot....i jeszcze ktoś ma taką....już nie pamiętam. Zobacz w dziale Nasze Mazdy.... :)
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 23:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez MATRIX5000 » 22 gru 2006, 00:13

Dzieki wielkie za jakie kolwiek info a napiszm i jeszcze jak mozesz jak goscia zlapac jakis kontakt do niego Misiolot
The MATRIX...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2006, 21:23
Posty: 67
Skąd: Koszalin
Auto: 929 Coupe 2.0, 1982 NA

Postprzez Piotrek » 22 gru 2006, 17:41

MATRIX5000 napisał(a):A właśnie te autko co ogladałem to jest 929 z roku 1982



cos mi sie wydaje, ze ogladales wlasnie mazde misiolota <lol>

MATRIX5000 napisał(a):jak goscia zlapac jakis kontakt do niego


gg: 6829401
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2004, 20:00
Posty: 959
Skąd: Poznań
Auto: 626 GE / 626 GF / PF 125p '75

Postprzez MATRIX5000 » 31 gru 2006, 00:44

witam ponownie. No i ciach auto kupiłem dziś zatankowałem juz za 70 zł i mało jerzdzenia masakra nie chcialo mi sie z tej fury wychodzic :))))).

Ale mam jeden problem moze ktos cos pomoże. Wiec jest taki problem jak przycisne czyli obroty skocza gdzies na 4 tys to zaczyna sie dławić, czasem z rury strzeli no i gasnie potem przez jakis czas nie moge go odpalic, ale jak jeżdżę tak do 2.5 max obortów to jest ok. Moze ktos wie co jest ja z zawodu elektronik hee
The MATRIX...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2006, 21:23
Posty: 67
Skąd: Koszalin
Auto: 929 Coupe 2.0, 1982 NA

Postprzez misiolot » 31 gru 2006, 18:15

A jak strzela to szarpie ? I napisz coś więcej o aucie pojemnośc typ silnika czy gażnik itp
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2004, 22:11
Posty: 375
Skąd: grochów
Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko

Postprzez marian » 2 sty 2007, 22:31

Zapewne silnik gaźnikowy myślę że jest zły stosunek paliwa do powietrza oczywiście mowa o jeździe na benzynie a nie na gazie bo to zupełnie inna sprawa. W sprawie części używanych do 929 HB śmiało możesz udeżać mam troszkę gratów.
Pozdrowionka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2005, 22:58
Posty: 32
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 929 HB

Postprzez piotrek929 » 3 sty 2007, 19:33

mam silnik z 929 sedan, 2,2, ze skrzynią, wałem dyfrem i polosiami, nawet tylne piasty, jakby tak CI podeszło to łądnie byś wymiatał ze 136 konnym motorkiem
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 20:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez MATRIX5000 » 4 sty 2007, 21:18

Witam ponownie :). Już trochę śmigam autem ale jak już pisałem gasnie czasem tak jak by zamulał sie, jak podciągnę ssanie to trochę lepiej się odpala- gaśnie nawet jak silnik rozgrzany jest.

podaje coś więcej

929 2.0 L , rok produkcji 1982
w dowodzie jest wpisane 1956 pojemność
nie znam się ale raczej to jest gaźnik
nie ma instalacji gazowej.

Pewnie najlepiej sie udać do jakiegoś mechaniora niech popatrzy i po ustawia, tak w ogóle jak go kupiłem była karteczka przyczepiona wymiana oleju przy 248 tys km a ja mam teraz 253 nie patrzałem poziomu dziś zobaczyłem a tu bagnet suchy ani kropli oleju.
Kolejne pytanie w tej mazdzie jest łancuszek czy pasek rozrządu,
trochę się zdziwiłem aż tak by dużo oleju brał
Pozdrawiam
The MATRIX...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2006, 21:23
Posty: 67
Skąd: Koszalin
Auto: 929 Coupe 2.0, 1982 NA

PostTen post został usunięty przez radar88 25 wrz 2011, 00:27.
Powód: Post pod postem

Postprzez piotrek929 » 4 sty 2007, 21:49

i napisz skąd jesteś , to może ktoś się Tobą zaopiekuje i podpowie i oglądnie i zaprowadzi do zaufanego mechesa, dolej olej zanim zatrzesz motor, wlej 10 W 40 połsyntetyk, az złapiesz jakiś stan na bagnecie, tak bedzie na razie nalepiej.trzeba sprawdzić czy nie sra olejem przez uszczelnienia, a może siwy dym leci z rury, odkręć zbiornik wyrównawczy plynu chlodzącego na cieplym motorze i zobacz czy nie bulgota plyn.

wykonać
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 20:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez MATRIX5000 » 4 sty 2007, 22:01

jutro zrobić sprawdzić :)

A co do mnie to obejmuje okolice słupska i koszalina
z tego co mi sie przypomina to tam jest wlany 15 w 40 tak na karteczce napisane i w bagażniku był taki olej
The MATRIX...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2006, 21:23
Posty: 67
Skąd: Koszalin
Auto: 929 Coupe 2.0, 1982 NA

Postprzez piotrek929 » 4 sty 2007, 22:07

to go dolej takiego jak masz,
Słupsk, tam jest jakaś poważna uczelnia? :D żart.
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 20:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez MATRIX5000 » 4 sty 2007, 22:35

tam nie ma dokładnie to w koszalinie na politechnice :).
A wiesz może dlaczego mi nieraz gasnie i potem nie moge go odpalić przez jakąś chwile.

Edit: 12 sty 2007 2:32
Mam takie pytanie czy w tej mazdzie 929 z roku 82 jest wspomaganie kierownicy. Nie wiem czy jest a nie dziala czy wcale nie ma.
Kolejna kwestia od h....a pali !!!!!!!!!!!!!!!!!
Duzy jest koszt wymiany paska rozrzadu. Pozdrawiam
The MATRIX...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 gru 2006, 21:23
Posty: 67
Skąd: Koszalin
Auto: 929 Coupe 2.0, 1982 NA

PostTen post został usunięty przez radar88 25 wrz 2011, 00:28.
Powód: Porządki

Postprzez misiolot » 12 sty 2007, 19:33

wspomaganie powinno być ,pompa wspomagnia znajduje się z przodu silnika nieco u dołu po prawej stronie napędzana paskiem klinowym tak jak alternator który jest po drugiej stronie ,nieco powyżej pompy wspomagania powinien rezydować kompresor klimy jeśli masz .do wymiany rozrządu potrzebny będzie pasek i rolka napinacza ja płaciłem ok 140 zł za obie rzeczy z uwagi na niebotyczną ilość miejsca pod machą :) wymiana paska jest bajecznie prosta, mi w miescie jarała 14 litrów i nie było przebacz , co do tego szarpania to wmień świece NGK ok 8 zł szt i kablę WN ,mi jak padła cewka to wyjąłem ją z samochdu i poszedłem do sklepu pan dobrał od Poloneza czy Łady i działała znakomicie nie daj się mechaniorom wpuszczać w maliny masz bardzo prosty konstrukcyjnie samochód :)
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2004, 22:11
Posty: 375
Skąd: grochów
Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko

Postprzez marian » 12 sty 2007, 20:59

Misiolot ty to chyba znasz ten samochód na wskroś.
Jutro zaczynam wymianę uszczelki pod głowicą, no i miedzy innymi wymiana paska rozrządu, no i zobaczymy co jeszcze jak zdejmę głowice. Uderze do ciebie jak się natknę na jakiś problem. A tak wogóle to na coś szczególnego powinienem zwrócić uwagę przy tej grzebaninie w silniku??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2005, 22:58
Posty: 32
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 929 HB

Postprzez misiolot » 12 sty 2007, 21:11

nic nie przychodzi mi do głowy to prosta osmiozaworowa czterocylindrowa rzędówka myk kryje sie w zasilaniu w miszankę i aparacie zapłonowym .
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2004, 22:11
Posty: 375
Skąd: grochów
Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko

Postprzez marian » 13 sty 2007, 21:35

Tak też myślałem. dzieki. Zerkinij na moją furkę w
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 7&start=45
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2005, 22:58
Posty: 32
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 929 HB

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9