Mazda3 BP Skyactive-G 250 HP, 2.5 TURBO '22r.
1, 2
Korzystając z chwili wolnego czasu zabrałem się za pomalowanie zacisków hamulcowych.
Do tego w końcu zdecydowałem się na zakup i zamontowałem boczne spoilery, które były wg. mnie "brakującym ogniwem", bo świetnie dopełniają całość
.
Korzystając z okazji, miałem możliwość przyjrzenia się dokładnie progom ( zero rdzy
) i od razu profilaktycznie je zakonserwować środkiem do profili Tectyl ML.
Żeby nie dublować niepotrzebnie zdjęć, dodałem je do pierwszego posta

Do tego w końcu zdecydowałem się na zakup i zamontowałem boczne spoilery, które były wg. mnie "brakującym ogniwem", bo świetnie dopełniają całość

Korzystając z okazji, miałem możliwość przyjrzenia się dokładnie progom ( zero rdzy
Żeby nie dublować niepotrzebnie zdjęć, dodałem je do pierwszego posta
Co tu dużo mówić... auto marzenie
Gdyby nie to, że aktualnie sytuacja rodzinna i lokalizacyjna zmusza mnie niejako do nieco bardziej rozsądnego zakupu i obok cx-30 pojawiła się cx-5, to dokładnie takiej jak Twoja bym szukał!
Mody też jak najbardziej słuszne
Bezawaryjnej jazdy i jeśli będzie kiedyś na sprzedaż to całkowicie poważnie – staję w kolejkę

Gdyby nie to, że aktualnie sytuacja rodzinna i lokalizacyjna zmusza mnie niejako do nieco bardziej rozsądnego zakupu i obok cx-30 pojawiła się cx-5, to dokładnie takiej jak Twoja bym szukał!
Mody też jak najbardziej słuszne

Bezawaryjnej jazdy i jeśli będzie kiedyś na sprzedaż to całkowicie poważnie – staję w kolejkę
Jak to jest z konwersją sterownika z US na EU? Podobno nie da się nawet zdiagnozować auta oryginalnym interfejsem bez tej przeróbki. Nie ukrywam, że to co jest dostępne na rynku EU jest silnikowym badziewiem w porównaniu do dzikiego zachodu i gdybym miał coś ściągać zza wielkiej wody było by to 2.5T.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3090 (46/156)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D
Nie ma chyba czegoś takiego jak konwersja sterownika. Auto na początku nie chciało się połączyć z Forscanem, nawet pomimo kupna dedykowanego V-linker'a. Ale problem nie jest przez to, że auto jest z USA, tylko przez to że Forscan ma problem ze wsparciem najnowszych silników Mazdy. Ale 2 maile do programistów Forscana wystarczyły, podałem im VIN, podesłali mi pasujący numer PCM i działa wszystko, ale w ograniczonym zakresie – tzn. można odczytać i kasować błędy, oraz odczytywać informacje z poszczególnych modułów
Dopisano 15 kwietnia 2025, o 15:20:
Dziękuję, w planach jeszcze przyciemnienie szyb z tyłu
Kiedyś na sprzedaż pewnie będzie, ale póki co muszę się sam nacieszyć ;D Ale nieskromnie powiem, że Mazdami jeżdżę od 17 lat ( ta jest trzecia ) i wszystkie jeżdżą do dziś i kolejni nabywcy są mega zadowoleni
Dopisano 15 kwietnia 2025, o 15:20:
sevecc napisał(a):Mody też jak najbardziej słuszne
Bezawaryjnej jazdy i jeśli będzie kiedyś na sprzedaż to całkowicie poważnie – staję w kolejkę
Dziękuję, w planach jeszcze przyciemnienie szyb z tyłu
Kiedyś na sprzedaż pewnie będzie, ale póki co muszę się sam nacieszyć ;D Ale nieskromnie powiem, że Mazdami jeżdżę od 17 lat ( ta jest trzecia ) i wszystkie jeżdżą do dziś i kolejni nabywcy są mega zadowoleni
No i pięknie, gratulacje przejścia na ciemną turbo-stronę Mocy! Mazda3 BP 2.5T to już nie tylko jazda, to rytuał — i to taki z przyjemnym świstem turbo gdzieś w tle
Wersja Premium Plus to absolutny top — skórzane wentylowane fotele, szyberdach, kamery 360°, czarna podsufitka… no przecież to salon VIP na kołach. Do tego ten Platinum Quartz — mega ciekawy lakier, zależnie od światła potrafi wyglądać zupełnie inaczej. Rarytas!
Wersja Premium Plus to absolutny top — skórzane wentylowane fotele, szyberdach, kamery 360°, czarna podsufitka… no przecież to salon VIP na kołach. Do tego ten Platinum Quartz — mega ciekawy lakier, zależnie od światła potrafi wyglądać zupełnie inaczej. Rarytas!
- Od: 15 kwi 2025, 18:28
- Posty: 1
- Auto: mazda
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości