Napinacz paska wielorowkowego
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Witam, ale jestem zdruzgotany; Wymieniłem wszystko, co mogłem — czyli koło pasowe alternatora, koło pasowe luźne i napinacz — i nadal skacze na pasku; Nie mogę wkręcić żadnej z trzech śrub napinacza; gwint na środkowym jest uszkodzony, więc sprawdzę wszystkie śruby. Jedna z najdłuższych śrub zaczęła się kręcić, kiedy je wkręcałemfireboy and watergirl, chociaż odkręcili w ten sam sposób bez żadnych problemów. Nadmienię, że dokręcając tę paskudną śrubkę, nie przykładałem dużej siły. Zaczął się obracać właśnie przy dokręconym pierścieniu zapadkowym. Mam w związku z tym dwa proste pytania. Napinacz nadal skacze, więc po drugie, czy może być tylko na dwóch śrubach? Są odpowiednio dokręcone i trzymają. Przepraszam, że narzekam; ale mam już dość tego auta i szukam porady. We wtorek wyjazd nad morze i mam nadzieję, że napinacz nie odpadnie po drodze. pozdrowienia
			
			
		
- Od: 29 maja 2024, 15:49
 - Posty: 2
 - Auto: Mazda6 2.0L Premium
 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości