Witam
Kupiłem auto byłem na przeglądzie i dłuższej i szybszej podróży i nic dziwnego nie słyszałem ale po jakiś 100 km tak jakby zaczęło huczeć z tyłu przy prędkości 100-140 km/h. Co to może być pacjent to CX-9 z 2014 roku otrzymałem info że te modele nie mają problemów z dyfrem czy to prawda? Jak to sprawdzić? A może to coś innego, nie widziałem żadnego wycieku. Auto ma najechane 70 000 mil a może to opony?
Jakie są objawy awarii i czy auto przestaje jeździć i staje?
Jakieś błędy przy tym wyskakują?
Ile kosztuje regeneracja/naprawa usterki na co się nastawiać? Może warto oddać auto na rękojmi?
Pomocy!
Huczenie
Strona 1 z 1
Siema.
Sprawdź czy nie masz przypadkiem wyząbkowanych opon.
Moja Maździocha też od jakiegoś czasu zaczęła huczeć z tyłu, podejrzenie padło na tylny dyfer. Przedni wymieniony w ramach akcji serwisowej.
Nie jest to huczenie zauważalne przez zwykłego usera, który wsiądzie do mojej CX-9 jako pasażer, trzeba pojeździć trochę aby to huczenie usłyszeć.
Najbardziej słychać przy prędkościach 80 km i w górę.
Dyferek mam już oczywiście kupiony, od pół roku leży w garażu ale nie chce mi się wymieniać, za dużo z tym roboty, a huczenie nie jest aż takie uciążliwe po tym jak maździochę wyciszyłem.
Oczywiście huczący tylny dyfer to jest tylko przypuszczenie, żaden mechanik mi tego nie powiedział.
Sprawdzałem łożyska w tylnych kołach, ale to nie to, pozostaje tylko dyferek.
Nagraj filmik i wrzuć do neta, posłuchamy :–) i wystawimy diagnozę hehe.
Ja sprawdzam moją w bardzo prosty sposób: stawiam brykę na kobyłki 4-ma kołami i ogień, oczywiście jest to bardzo ryzykowne, a najlepiej sprawdza się to na hamowni gdzie koła są obciążone i sam. stoi na rolkach.
Pozdro
Sprawdź czy nie masz przypadkiem wyząbkowanych opon.
Moja Maździocha też od jakiegoś czasu zaczęła huczeć z tyłu, podejrzenie padło na tylny dyfer. Przedni wymieniony w ramach akcji serwisowej.
Nie jest to huczenie zauważalne przez zwykłego usera, który wsiądzie do mojej CX-9 jako pasażer, trzeba pojeździć trochę aby to huczenie usłyszeć.
Najbardziej słychać przy prędkościach 80 km i w górę.
Dyferek mam już oczywiście kupiony, od pół roku leży w garażu ale nie chce mi się wymieniać, za dużo z tym roboty, a huczenie nie jest aż takie uciążliwe po tym jak maździochę wyciszyłem.
Oczywiście huczący tylny dyfer to jest tylko przypuszczenie, żaden mechanik mi tego nie powiedział.
Sprawdzałem łożyska w tylnych kołach, ale to nie to, pozostaje tylko dyferek.
Nagraj filmik i wrzuć do neta, posłuchamy :–) i wystawimy diagnozę hehe.
Ja sprawdzam moją w bardzo prosty sposób: stawiam brykę na kobyłki 4-ma kołami i ogień, oczywiście jest to bardzo ryzykowne, a najlepiej sprawdza się to na hamowni gdzie koła są obciążone i sam. stoi na rolkach.
Pozdro
A z którego roku masz swoje cx9 i z jakiego kraju ja z USA sprowadzona już dałem zapytanie do serwisu czy obejmuje go akcja serwisowa a ty z jakiego miasta i gdzie robisz swoje auto a i jaki olej do silnika polecasz bo chce wymienić
Dopisano 24 kwi 2019 17:40:
A z którego roku masz swoje cx9 i z jakiego kraju ja z USA sprowadzona już dałem zapytanie do serwisu czy obejmuje go akcja serwisowa a ty z jakiego miasta i gdzie robisz swoje auto a i jaki olej do silnika polecasz bo chce wymienić
Dopisano 24 kwi 2019 17:40:
A z którego roku masz swoje cx9 i z jakiego kraju ja z USA sprowadzona już dałem zapytanie do serwisu czy obejmuje go akcja serwisowa a ty z jakiego miasta i gdzie robisz swoje auto a i jaki olej do silnika polecasz bo chce wymienić
- Od: 11 gru 2007, 14:31
- Posty: 35
- Skąd: Warszawa
- Auto: Cx-9 14 z USA 3,7 4x4 niedługo z gazem
Siema.
W stopce masz wszystko. CX-9 z USA, ale to bez znaczenia.
Looknij sobie na tylny dyfer u mnie podczas pracy :-P:
https://www.youtube.com/watch?v=t10T_T4XEQE
pozdro
W stopce masz wszystko. CX-9 z USA, ale to bez znaczenia.
Looknij sobie na tylny dyfer u mnie podczas pracy :-P:
https://www.youtube.com/watch?v=t10T_T4XEQE
pozdro
Zacznij od zmiany kół przód na tył,może opony.Potem sprawdź łożyska.Nie słyzzałem jeszcze o problemach z dyfrem tylnym a trochę cx9ek zjeździłem.Może zbieżność,opcji jest wiele,zacznij od najprostszych.
Dranet napisał(a):Siema.
W stopce masz wszystko. CX-9 z USA, ale to bez znaczenia.
Looknij sobie na tylny dyfer u mnie podczas pracy :-P:
https://www.youtube.com/watch?v=t10T_T4XEQE
pozdro
albo mi się wydaje albo gumy na mocowaniu dyfra są wywalone ostro.
Rozwiązany problem dziś u mechanika. Przy okazji wymiany oleju w dyfrze i silniku sprawdził huczenie winne było tylne lewe łożysko . Zostało zamówione i wymienione w ten sam dzień i jak ręką odjął cisza taka jaka lubię.
Polecam warsztat Tomka obok komfortu w Radomiu
Łożysko 290 zł
Oleje i filtr kupiłem sam około 160 zł
Wraz z wymianą 400 zł szybko i sprawnie
Polecam warsztat Tomka obok komfortu w Radomiu
Łożysko 290 zł
Oleje i filtr kupiłem sam około 160 zł
Wraz z wymianą 400 zł szybko i sprawnie
- Od: 11 gru 2007, 14:31
- Posty: 35
- Skąd: Warszawa
- Auto: Cx-9 14 z USA 3,7 4x4 niedługo z gazem
Witam wszystkich!
Od jakiegoś czasu mam problem z huczeniem mojej Mazdy cx 5 2017r. Przebieg 88000tys. Skrzynia manualna AWD Wszystko dzieje się podczas jazdy na "biegu". Opiszę objawy. Jade dowolną prędkością i słychać huczenie (na ucho tylna częśc samochodu ),po wrzuceniu na "luz" wszystko ustaje, samo manewrowanie sprzęgłem nic nie zmienia, po wrzuceniu dowolnego biegu znowu się zaczyna ( nawet na wciśniętym sprzęgle), wystarczy że wskoczy bieg i zaczyna huczeć.
Jeżeli ktoś miał podobne objawy i udało mu się zlokalizować usterkę to proszę o pomoc.
Od jakiegoś czasu mam problem z huczeniem mojej Mazdy cx 5 2017r. Przebieg 88000tys. Skrzynia manualna AWD Wszystko dzieje się podczas jazdy na "biegu". Opiszę objawy. Jade dowolną prędkością i słychać huczenie (na ucho tylna częśc samochodu ),po wrzuceniu na "luz" wszystko ustaje, samo manewrowanie sprzęgłem nic nie zmienia, po wrzuceniu dowolnego biegu znowu się zaczyna ( nawet na wciśniętym sprzęgle), wystarczy że wskoczy bieg i zaczyna huczeć.
Jeżeli ktoś miał podobne objawy i udało mu się zlokalizować usterkę to proszę o pomoc.
- Od: 20 maja 2023, 19:44
- Posty: 2
- Auto: Mazda cx 5 2.2 diesel 2017r. AWD 175KM
Mazda CX-9 TC 2018 AWD.
Ma ktoś może dostęp do piasty koła – tył. Niestety łożysko padło i trzeba całą piastę wymienić. Ceny na necie są lekko nieciekawe
Poniżej kod:
Wheel Bearing And Hub Assembly (Rear)
Part Number: TK502615X
Supersession(s): TK50-26-15X
Pozdr
Przemek
Ma ktoś może dostęp do piasty koła – tył. Niestety łożysko padło i trzeba całą piastę wymienić. Ceny na necie są lekko nieciekawe
Poniżej kod:
Wheel Bearing And Hub Assembly (Rear)
Part Number: TK502615X
Supersession(s): TK50-26-15X
Pozdr
Przemek
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9