1. Czy ktoś zna pinout aparatu S3, gdzie są wyjścia z czujników halla? (posiadam schemat elektryczny wiązki ale nie mogłem się nic doszukać na temat wspomnianych wyżej wyjść)
2. Jak to zgrać z DET3 żeby na ori aparacie mogło banglać, żeby nie przerabiać tego od razu na czujnik z wieńcem i np edisa.
Aktualnie złożyłem silnik od podstaw zakuty i przygotowany, teraz robię wiązkę pod det3 i stanąłem w momencie podpięcia pod deta pinu "crank sensor" nie wiedząc gdzie właściwie się z tym wpiąć żeby wszystko odpowiednio śmigało później. Stroić oczywiście nie będę sam tylko oddam to do kogoś kto zna się na rzeczy.
A teraz troche o specyfikacji:
-FS '95r zapłon S3
-Silnik zakuty, CR około 9/9,5:1
-Turbo TD04H, doładowanie zobaczymy ale coś 0,5-1bar
-IC mondeo MK3 2.0TDCi, docelowo jakiś z Fmic
-Blowoff podjebka HKS (dawała rade i spoko brzmiało)
-Wydech 2,25" na jednym tłumiku środkowym i końcówce RM motors z dośc niestety fikuśnym downpipe w kształcie "S"
-DET3 z mapsensorem
-Dodatkowy osprzęt: chłodnica oleju, czujniki ciśnienia/temp oleju, czujnik EGT, czujnik AFR (docelowo AEM/Innovate )
-Sprzęgło z kevlarze z jakąś większą lekko niż fabryczna którą miałem od nowości tarczą (zakrywa cały docisk, a tamto nie zakrywało)
Jeśli uda mi się ogarnąć sprawę DETa i to wszystko poskładać, odpalić, wystroić itp to pochwalę się efektami. Z góry dzięki za rady i odpowiedzi, pozdrawiam serdecznie wszystkich maździarzy