SKYACTIV-X awarie, problemy,ciekawostki .....itp
TQN77 napisał(a):W załączniku moja korespondencja z Mazdą Polska.
W moim odczuciu źle zadane pytanie. Ja do nich również pisałem i podałem link do oficjalnej akcji serwisowej prowadzonej w JP z zapytaniem kiedy u nas. Odpisali, że nie wiedzą i zasugerowali, że nigdy Właśnie zabieram się za szukanie najbliższego kraju, w którym ta akcja obowiązuje lecz jest to trudne ze względu, że tylko na japońskiej stronie można sprawdzić wszystkie akce serwisowe. W pozostałych przypadkach trzeba podać VIN i widzimy tylko akcje serwisowe, którymi objęte jest nasze auto
Dopisano 18 maja 2021, 13:08:
Takie rewelacje znalazłem
https://kblognext.com/archives/16237.html
Nie sądzisz, że artykuł, który podlinkowałeś bardziej pasuje do tego tematu?
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 7&t=215083
Czasami odnoszę wrażenie, że każdy na tym forum pisze w każdym temacie o czym tylko popadnie, a potem robi się bałagan.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 7&t=215083
Czasami odnoszę wrażenie, że każdy na tym forum pisze w każdym temacie o czym tylko popadnie, a potem robi się bałagan.
obowiązkowy materiał https://www.youtube.com/watch?v=vMRqI42hdCg
- Od: 23 mar 2021, 11:50
- Posty: 12
Gość nie ględzi tylko pieprzy.....
Przy 70 na h pale koło 5 litrów (z napędem na 4).
Mazda jeszcze oglądnie kilka takich treści sponsorowanych i przejrzy może na oczy...
Przy 70 na h pale koło 5 litrów (z napędem na 4).
Mazda jeszcze oglądnie kilka takich treści sponsorowanych i przejrzy może na oczy...
Coś tam ulepszyli i u siebie też o tym piszą:
https://newsroom.mazda.com/ja/publicity ... 0426a.html
https://newsroom.mazda.com/ja/publicity ... 0426a.html
Nawet na froum ciekawy artykół:
https://www.mazdaspeed.pl/aktualnosci/2 ... kyactiv-x/
Czyli to co pisałem wyżej. Może tym co szarpie lub gaśnie to warto spróbować paliwa z innej stacji/koncernu? Od siebie dodam, że mogą się gromadzić nagar w silniku który potrafi też doprowadzać do spalania stukowego (potrafi się żarzyć w cylindrze). Proponuje popróbować. Wyjechać na autostradę, przegonić cylindry, spróbować innego paliwa. Może coś jest na rzeczy.
https://www.mazdaspeed.pl/aktualnosci/2 ... kyactiv-x/
zapewnia jeszcze większą stabilność zapłonu, dodatkowo zmniejszając i tak już bardzo niskie ryzyko nieoczekiwanego samozapłonu lub spalania stukowego z powodu różnic w jakości paliwa na poszczególnych rynkach
Czyli to co pisałem wyżej. Może tym co szarpie lub gaśnie to warto spróbować paliwa z innej stacji/koncernu? Od siebie dodam, że mogą się gromadzić nagar w silniku który potrafi też doprowadzać do spalania stukowego (potrafi się żarzyć w cylindrze). Proponuje popróbować. Wyjechać na autostradę, przegonić cylindry, spróbować innego paliwa. Może coś jest na rzeczy.
krzychun napisał(a):Czyli to co pisałem wyżej. Może tym co szarpie lub gaśnie to warto spróbować paliwa z innej stacji/koncernu?
Pisałem to już jakiś czas temu Mi taką radę na szarpanie sprzedał dealer. Nie leję 98 i tankuję na jednej stacji. Szarpanie występuje sporadycznie i to przy niskim stanie paliwa w zbiorniku.
Leję to paliwo cały czas mimo, że mam spore zniżki na Orlenie. Śmiga na nim bardzo dobrze. Sporadycznie tankuję zwykłe.corky1 napisał(a):A może zatankować V-Power 95 Shella, który podobno ma właściwości oczyszczające? We wtorki jest promocja w cenie zwykłego, nie szkodzi spróbować.
Linek1980 napisał(a):czuciu źle
Linek1980 napisał(a):obowiązkowy materiał https://www.youtube.com/watch?v=vMRqI42hdCg
Co ten typ tam gada tak w skrócie? Nie jestem w stanie słuchać jego pierdo....a. Kiedyś wytrzymałem z 10 min na temat któtejś Mazdy ale i tak wymiękłem. Jego pół godzinne materiały można streścić w minutę, a szukam wszelakich informachi o CX30.
Może zapytam wprost tutaj: czy te nowe Cx 30stki są lepsze, dynamiczniejsze, szybsze od starszych? Obecnie jeżdzę CX3 (150KM, AWD, z 2015 roku) i czekałem na nową Trójkę, ale jak zobaczyłęm osiągi to sobie odpuściłem, potem na CX30, ale jak się przejechałem tą wersją pierowtną chyba (G?) to też sobie odpuściłem, potem czekałem na X, ale znowu: jak zobaczyłęm osiągi to odpuściłem i tak teraz zastanawiam się czy coś się zmieniło. Nie chcę samochodu, który będzie wolniejszy i się dłużej zbierał niż obecny (którym jeździ mi się naprawdę świetnie), ale potrzebuję większy, wygodniejszy. Z drugiej strony pojawił się Formentor w normalnych silnikach typu 190KM i normalnych cenach ...tylko to seatowe wnętrze...
Dopisano 21 cze 2021, 14:46:
Lukk75 napisał(a):Dokładnie...
Tak odnosząc się pokrótce do ostatniej strony tego wątku. Jak pewnie wiecie wcześniej jeździłem CX3 150, teraz CX30 180, a służbowo Octavia III 1,6 TDI...
Jak oceniasz CX3 vs CX30 180KM? Cx3 jest małe, lekkie i naprawdę świetnie mi się je prowadzi. Fajnie mruczy jak się wcisnie, fajnie się trzyma na zakrętach, generalnie do dynamicznej jazdy jest super w niedługo trasy czy po mieście. Czy w CX30 180KM też tak jest? Bo patrząc na specyfikacje vs osiągi to troche średnio wg mnie....W sensie jak jeździłem na jazdach próbnych to miałem wrażenie, że nie są te samochody tak "szybkie" i zwinne jak moja Cx3. No a kupując nowy, większy, droższy samochód chciałbym jednak zauważalną różnicę również w przyspieszeniu i generalnym zbieraniu się, a nie tylko w komforcie prowadzenia i przestrzeni... (bo tu jest duża różnica na korzyść CX30)
CX 3 w manualu 121 KM przyśpieszenie 9,1 sek. a CX-30 w manualu 150 KM przyśpieszenie 8,8 sek. a w CX-30 w manualu 186 KM przyśpieszenie 8,3 sek.
CX 30 waży o około 100 kg więcej niż CX-3.
CX 30 waży o około 100 kg więcej niż CX-3.
Ale uczucie jest takie, że CX-3 150KM AT jeździ jak mały dzik po mieście (na rondzie hamulec, od razu gaz i ciśniesz jak rakieta, od świateł "zawsze" pierwszy, jak jest śnieg to już nie mówiąc), a 180KM w 3/CX-30 X z AT jeździ po mieście jak komfortowa kanapa i bierze Cię Seicento albo Dacia Duster od świateł... Przy tych samych nawykach wciskania gazu. Całkiem inne odczucia. Czekam na jazdę nowym X-em, chętnie sprawdzę. I nie mówię, że odczucia są złe, ale responsywność na gaz i ruszanie niestety to nie jest to przynamniej dla mnie. Za to komfort resorowania i cisza to inna liga...
Mały to mało powiedziane – z przodu wąsko, z tyłu ciasno, bagażnik tylko z nazwy. Różnice będą odczuwalne, ale przy eS-X i fwd/manualu. Jednak to nie wyścigówka, a jeśli oczekujesz "zauważalną różnicę również w przyspieszeniu i generalnym zbieraniu się" to nie CX30 IMO.Nie wiem ile Twoja ma do setki, ale nawet jeśli brałbyś 186KM/przedni napęd/manual i dzięki temu urwał max 1 sek, to czy odczujesz to aż tak mocno?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9