Czateria... 2021
no u mnie też błotniki plastik a klapę wymyślili metalową zamiast w plastik iść. Ogólnie uważam że zewnętrzne poszycie auta powinno być całe z paneli plastikowych. Jeśli się uszkodzi wymieniasz szybko panel i jedziesz dalej.
nemi napisał(a):Może musisz wziąć na testy konkretny model, może jest to jakoś fajnie rozwiązane i nie będzie tak źle?
Musze usiąść, poczytam i później ewentualnie testy. Tak jak JohnnyB rozważam tez ewentualny import bo właśnie nie wiem jak się zapatrywać na zakup diesla w perspektywie kolejnych kilku lat. Z drugiej strony podejrzewam diesle tak szybko nie wypadną z obiegu ale parcie na elektryki jest. Tu w LUX jeździ już tego całkiem sporo, coraz więcej modeli na rynku, do tego dopłaty rzędu 8k€ ale dla nas rodzinny na baterie jeszcze tego nie widzę.
W sobotę kolejna jazda ponad 1kkm i klocek sprawdza się świetnie Moze to kryzys wieku średniego ale coraz bardziej przekonuje się ze zmiana na np dużego SUVa mija się z celem . Wygodny, przestrzeń dla pasażerów bezkonkurencyjna, nie muszę myśleć czy jedna walizka więcej zmieści się lub trzeba kombinować.
Znajmy ma właśnie paracie na zmianę Alhambry na XC90 tylko w specyfikacji jaka chce jest to 75-80K, rozgląda się za jakaś tańsza alternatywa, testował ostatnio nowa Kia Sorento w wersji PHEV, na silniku elektrycznym bajka ale na benzynie przy prędkościach 120+ ten 1.6 już średnio daje rade. Czeka na test w wersji diesel i jazdę nowym SantaFe ale chyba pójdzie w jakaś roczna używkę.
A tak taki off top, z tymi obostrzeniami i wymogiem testów w sobotę jechaliśmy przez Niemcy, Francję, Szwajcarię i Włochy i na zdanej z granic nikt nic nie kontrolował, jedynie w Szwajcarii trzeba było się zatrzymać i kupić winietę ale żeby pytali o testy czy cel podroży to nikt nie jest tym zainteresowany. 250€ ekstra do wakacji, biznes na tym jest niezły.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Pod względem antykorozyjnym nie mogę niczego zarzucić Saabowi. Odprysk zrobił się rudy ale nie wynikł z tego żaden purchel, tam gdzie na błotniku pękł lakier też za bardzo nic się nie dzieje. Wygląda na to że jak nie widział palnika to nic się nie dzieje. Aluminiowa jest maska i o dziwo są małe wykwity. Auto 17 lat.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Ducato zahaczyłem o bramę jakieś 3-4 lat temu do żywej blachy to nawet rudej nie ma, dalej żywa blacha jest.
A mi takie coś podstawili, narazie umyte i nie wyglada żeby była gdzieś ruda chyba że się schowała pod rysami
Ale kurde to wnętrze szczególnie zegary robi robotę.
Ale kurde to wnętrze szczególnie zegary robi robotę.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Krzemol napisał(a):166 też była ok pod kątem blacharskim. Przy flagowym modelu się postarali bo w 147 czy 156 nie wygląda to tak dobrze
ogólnie włosi od kilkunastu lat nie mają wogóle problemów z korozją – w alfie ktoś mi otworzył wycieraczki na parkingu tym samym rysując krawędź maski. Przez dwa czy trzy lata nic nie wyszło. Zresztą w ducato schodzi farba z maski i dachu i nic się nie dzieje. Ducato II (takie od 2001) miało przez kilka lat problem z korozją progów i tyle.
Mercedes po wtopie ze starymi C-klasami, S-klasami i E-klasami się ogarnął i od W204, W212 czy W221 nie ma problemów.
BMW rdzewiało do E39 i E46, potem juz nie.
Mazda to chyba dopiero się ogarnęła z 5 lat temu
najbardziej rdzewiejące mazdy to 323 BJ (szczególnie po FL) pierwszy wypust 6 i 3 no i Premacy.
A 626 gf już zapomnieli? całe kielichy przednie, błotniki, rama przedniej szyby..
Teraz mazda lepsza? poczekajmy kolejne 5lat...
Moim zdaniem Opel wykonał wspaniałą robotę – pamiętacie te rdzewiejące kadety, corsy bez błotników, rekordy bez podłogi?
Aktualnie Opel nie jest gorszy od innych, a wydaje mi się, że nawet przoduje w tej kwestii w klasie aut dla niezamożnych..
Teraz mazda lepsza? poczekajmy kolejne 5lat...
Moim zdaniem Opel wykonał wspaniałą robotę – pamiętacie te rdzewiejące kadety, corsy bez błotników, rekordy bez podłogi?
Aktualnie Opel nie jest gorszy od innych, a wydaje mi się, że nawet przoduje w tej kwestii w klasie aut dla niezamożnych..
Ostatnio edytowano 25 maja 2021, 11:51 przez zadra, łącznie edytowano 1 raz
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
marek napisał(a):BMW rdzewiało do E39 i E46, potem juz nie.
Nie wiek jak seria 5 i 7 ale seria 3 E90 lubi trochę rdzewieć. Doły drzwi i błotniki
kto zna niemiecki?
Bimbak?
da sie to kupić jakoś?
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 1-172-4808
Bimbak?
da sie to kupić jakoś?
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 1-172-4808
Szymon napisał(a):Tylko odbiór osobisty
cholerne gebelsy.....
Szkoda że nie umiem szprechać, bo może bym gościa namówił na wysyłkę płacąc mu z góry....
radzi89 napisał(a):Nie wiek jak seria 5 i 7 ale seria 3 E90 lubi trochę rdzewieć. Doły drzwi i błotniki
wszystkie jakie znam aktualnie mają to szczęście, że nie rdzewieją wogóle, może to kwestia napraw blacharskich ? Choć i tak chyba najbardziej pordzewiałe E90 będzie miało mniej rdzy niż najmniej zardzewiała Mazda 6 tego samego rocznika
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości