chyba regeneracja (taka w internecie -wysyłasz swoje a odbierasz zregenerowane) wyjdzie drożej.
Jak sam zrobisz- to może taniej- ale trzeba mieć gdzie to rozbierać i czas aby auto na klocku postało ..
Tarcze, klocki, szczęki i bębny hamulcowe
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
risto77 napisał(a):Zapytam z czystej ciekawości, ile ten zacisk kosztował?
160zł, zwróciłem to. W regeneracje starego nie chciałem się bawić, temat otwarty. Teraz chyba zamówię A.B.S. – po zwrocie starego wyjdzie mnie 320zł.
Krzemol napisał(a):TW regeneracje starego nie chciałem się bawić, temat otwarty. Teraz chyba zamówię A.B.S. – po zwrocie starego wyjdzie mnie 320zł..
Nie wiem czy nie lepszym rozwiązanien byłby zakup zacisku bardziej renowowanej firmy typu: TRW, ATE zamiast A.B.S. Wtedy szansa ,że będzie działał poprawnie jest większa.
- Od: 27 wrz 2010, 17:58
- Posty: 180 (17/2)
- Auto: Mazda 3 BK
Problem rozwiązany, tego ABS oglądałem na szybko, numery się nie zgadzają. Chyba tylko regeneracja zostaje bo do mojej lepszych zacisków jak chińszczyzna nie ma patrząc po numerach OE.
Nie rozumiem tej niechęci do regeneracji.
Kup porządne podzespoły i zrób sam.
W Town&Country zaraz po zakupie regenerowałem przedni zacisk. Kompletny zestaw z tłoczkiem, w oryginale od Chryslera kosztował chyba 60pln...
Gdzie nówka ori Mopara to ok. 700zł, a TRW chodzi po 500zł.
Kup porządne podzespoły i zrób sam.
W Town&Country zaraz po zakupie regenerowałem przedni zacisk. Kompletny zestaw z tłoczkiem, w oryginale od Chryslera kosztował chyba 60pln...
Gdzie nówka ori Mopara to ok. 700zł, a TRW chodzi po 500zł.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki