Jeśli ktoś chce posłuchać jak brzmi tłumik końcowy od Ultera to poniżej zamieszczam filmik
We wnętrzu za kierownicą słychać przyjemny basik, najlepiej w okolicy 2tyś obrótów. Później im więcej obrotów tym wcale nie głośniej – mowa również o odczuciach we wnętrzu samochodu. Ogólnie ma się wrażenie że silnik lepiej "oddcyha". Teraz porównując poprzednie standardowe końcówki to były takie małe pipidówki
Akcesoria – tłumik końcowy Sebring
Te tłumiki końcowe z Sebringa są w ogóle jeszcze dostępne do M3? Szukam po całej sieci i widzę tylko te z Ultera...
- Od: 28 mar 2021, 17:55
- Posty: 25
- Auto: Mazda 3 BM
Witam wszystkich serdecznie, jestem posiadaczem Mazdy 3ki typu BN z silnikiem G165 i od jakiegoś czasu kusi mnie właśnie też przeróbka układu wydechowego. Przeczytałem już cały ten wątek (bardzo ciekawy z resztą) i widzę, że od jakiegoś czasu nastąpiła tutaj cisza. Niektórzy koledzy zapowiadali, że wstawią tutaj jeszcze jakieś filmiki ze swoich modyfikacji ale jak narazie bez dalszego odbioru.
Czy byłby ktoś wsród posiadaczy proszę taki uprzejmy, żeby wstawić nagranie Sebringa w trakcie odpalania na zimnym silniku? Bardzo chętnie też jakieś dalsze klipy dzwięku na zewnątrz auta jak i wewnątrz (filmik od Mirai Motors jest już całkiem niezły, jak na pierwsze wrażenia).
I poprosiłbym o podobny materiał Ultera w wykonaniu ze stali nierdzewnej (na oficjalnej stronie określony jako "Premium")? Mam też takie pytanie, czy ktoś już zakładał Ultera w trójce po lifcie? Dziękuję za pomoc.
Czy byłby ktoś wsród posiadaczy proszę taki uprzejmy, żeby wstawić nagranie Sebringa w trakcie odpalania na zimnym silniku? Bardzo chętnie też jakieś dalsze klipy dzwięku na zewnątrz auta jak i wewnątrz (filmik od Mirai Motors jest już całkiem niezły, jak na pierwsze wrażenia).
I poprosiłbym o podobny materiał Ultera w wykonaniu ze stali nierdzewnej (na oficjalnej stronie określony jako "Premium")? Mam też takie pytanie, czy ktoś już zakładał Ultera w trójce po lifcie? Dziękuję za pomoc.
Poniżej zamieszczam nagrany dziś film z zimnego startu Mojej 3 2.0 AT na wydechu Sebring,
wg. mnie nie ma dużej różnicy wobec wydechu OEM, po rozgrzaniu silnika to praktycznie wcale.
Plus, że podczas długiej trasy nie słychać wydechu, minus, że podczas mocnego dodania gazu, jednak mógły być bardziej basowy pomruk.
https://www.youtube.com/shorts/NRjhz2Sr4LY
Pozdrawiam.
wg. mnie nie ma dużej różnicy wobec wydechu OEM, po rozgrzaniu silnika to praktycznie wcale.
Plus, że podczas długiej trasy nie słychać wydechu, minus, że podczas mocnego dodania gazu, jednak mógły być bardziej basowy pomruk.
https://www.youtube.com/shorts/NRjhz2Sr4LY
Pozdrawiam.
Ojej, kolega Zebro tutaj jakiś czas temu tak ładnie pomógł, a ja nawet nie odpowiedziałem. Także zrobię to teraz z nieco małym opóżnieniem. Dzięki za wstawienie krótkiego filmu i komentarz. Tłumik Sebring rzeczywiście przy odpalaniu na zimnym silniku dzwiękowo przypomina dosyć mocno oryginalny tłumik od Mazdy. Myślałem, że trochę bardziej będzie "warczał" przy odpalaniu. Ale z tego, co tutaj do tej pory czytałem, to po rozgrzaniu sprzętu trochę bardziej daję o sobie znać.
Witam ponownie ! Stałem się więc od jakiegoś czasu również właścicielem tłumika sportowego Ulter Sport w wykonaniu Premium do mojej trójeczki i muszę powiedzieć, że jak do tej pory i jak za cenę, za którą udało mi się go nabyć, nie jestem absolutnie zawiedzionym. Owszem, wykonanie mogłoby być jeszcze bardziej dopieszczone, no ale coś za coś.
Chciałęm natomiast zapytać innych właścicieli wsród Was, czy również zauważyliście, że na włączonym silniku na postoju i po przejechaniu parę dobrych kilometrów koncówki "wibrują" ? Z pamięci wydaję mi się, że oryginalne również miały taką przypadłość. Tyle, że umnie o dziwo prawa końcówka Ultera się bardziej "telepie" niż lewa. Czy jest to normalne ? Moim zdaniem układ jest dobrze nasadzony na swoich gumowych uchwytach.
Chciałęm natomiast zapytać innych właścicieli wsród Was, czy również zauważyliście, że na włączonym silniku na postoju i po przejechaniu parę dobrych kilometrów koncówki "wibrują" ? Z pamięci wydaję mi się, że oryginalne również miały taką przypadłość. Tyle, że umnie o dziwo prawa końcówka Ultera się bardziej "telepie" niż lewa. Czy jest to normalne ? Moim zdaniem układ jest dobrze nasadzony na swoich gumowych uchwytach.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości