Wygłuszenie Mazdy i porównanie wyników
Kritik, pracy dużo i efekty na pewno również.
Przysłuchaj się odgłosom w czasie jazdy w ulewnym deszczu, gdy opony będą rozgarniały wodę i rzucały ją na nadkola.
Jeśli nadal będzie ok, to spoko..
Przysłuchaj się odgłosom w czasie jazdy w ulewnym deszczu, gdy opony będą rozgarniały wodę i rzucały ją na nadkola.
Jeśli nadal będzie ok, to spoko..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
zadra napisał(a):Kritik, pracy dużo i efekty na pewno również.
Przysłuchaj się odgłosom w czasie jazdy w ulewnym deszczu, gdy opony będą rozgarniały wodę i rzucały ją na nadkola.
Jeśli nadal będzie ok, to spoko..
już jeździłem w deszcz, w pierwszym dniu po zakończeniu bagażnika
z tulu jest totalna cisza
nawet po drobnym żwirku-piasku jechałem, z tylu totalna cisza
ja się raczej przodu czepiam, bo tył dokładnie odseparowałeś
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Wczoraj zrobiłem bagażnik , tylna kanapę i nadkola od wewnątrz, dziś testowałem przy 140 i 160 km/h na S7 i powiem wam , ze różnica na pewno jest , nie słychać tego typowego wycia z tyłu, za to dokładnie, jeszcze dokładniej teraz słychać hałas uszczelek drzwi przy głowie , wg mnie wyciszenie drzwi zbyt wiele nie zmieni ale pewnie to zrobie chociaż po to żeby audio było lepsze
Dopisano 22 maja 2020, 10:59:
Ps kritik Blockshota tez dociskales wałeczkiem czy już nie ? Bo na filmikach z tej ruskiej firmy oni tez dociskają druga warstwę
Dopisano 22 maja 2020, 10:59:
Ps kritik Blockshota tez dociskales wałeczkiem czy już nie ? Bo na filmikach z tej ruskiej firmy oni tez dociskają druga warstwę
mxostry napisał(a):Wczoraj zrobiłem bagażnik , tylna kanapę i nadkola od wewnątrz, dziś testowałem przy 140 i 160 km/h na S7 i powiem wam , ze różnica na pewno jest , nie słychać tego typowego wycia z tyłu, za to dokładnie, jeszcze dokładniej teraz słychać hałas uszczelek drzwi przy głowie , wg mnie wyciszenie drzwi zbyt wiele nie zmieni ale pewnie to zrobie chociaż po to żeby audio było lepsze
Dopisano 22 maja 2020, 10:59:
Ps kritik Blockshota tez dociskales wałeczkiem czy już nie ? Bo na filmikach z tej ruskiej firmy oni tez dociskają druga warstwę
już wrzucałem kilka stron wcześniej co zrobić z uszczelkami, zęby od nich było dużo mniej hałasu, to tez na prawdę działa
2 warstwę tez dociskałem, albo rekami albo walkiem, zależy gdzie to było robione, ale to nie potrzebuje takiego dociskania jak 1 warstwa
artgeo napisał(a):Demontaż kanapy logiczny? Jakieś foto miało być
Stwierdziłem ze bez sensu demontować oparcia , wystarczyło same siedzisko zdemontować , i wszędzie miałem dobry dostęp i efekt finalny jest dobry
Dopisano 22 maja 2020, 14:41:
Ps kritik pewnie zrobił to bardziej dokładnie i lepiej ode mnie , a zdjęcia drugiej warstwy bagażnika nie mam , bo walczyłem z czasem żeby przed zachodem słońca to zrobić wszystko i poskładać tapicerkę , bo w garażu ciemniej i nie chciało mi się lampy rozkładać
mxostry napisał(a):artgeo napisał(a):Demontaż kanapy logiczny? Jakieś foto miało być
Stwierdziłem ze bez sensu demontować oparcia , wystarczyło same siedzisko zdemontować , i wszędzie miałem dobry dostęp i efekt finalny jest dobry
Dopisano 22 maja 2020, 14:41:
Ps kritik pewnie zrobił to bardziej dokładnie i lepiej ode mnie , a zdjęcia drugiej warstwy bagażnika nie mam , bo walczyłem z czasem żeby przed zachodem słońca to zrobić wszystko i poskładać tapicerkę , bo w garażu ciemniej i nie chciało mi się lampy rozkładać
dobrze zrobiłeś
różnica może byt tylko przez różnice w materiałach
ale dobra robota
no i faktycznie, ze może w sedanie nie ma sensu demontować oparcie, a w HB to bardzo ułatwia przechodzenie z bagażnika w salon bez wychodzenia z auta
raczej na zakładkę..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
artgeo napisał(a):zadra napisał(a):raczej na zakładkę..
Nie wydaje mnie się. Raczej na styk, inaczej stworzą się mostki, podobnie jak przerwy, o których pisał Kritik.
Jakie mostki? To nie izolacja cieplna. Przerwy to co innego.
child napisał(a):artgeo napisał(a):zadra napisał(a):raczej na zakładkę..
Nie wydaje mnie się. Raczej na styk, inaczej stworzą się mostki, podobnie jak przerwy, o których pisał Kritik.
Jakie mostki? To nie izolacja cieplna. Przerwy to co innego.
Ja to widzę tak. Są minimum 2, a czasem (nadkola) 3 warstwy. Jeśli pierwsza warstwa na podłodze bagażnika ma u Kritik 3mm i zrobisz na niej zakładki, a nie na styk, to warstwa druga, która ma 7mm, w miejscu tej górki, która powstała na zakładce, nie będzie przylegać tak, jak na płaskich i równych powierzchniach obok. A jeśli tak, to w tym miejscu powstanie kondensacja pary wodnej, co biorąc pod uwagę parametry na wodę tych materiałów, nie może się dobrze skończyć.
mxostry napisał(a):Przecież zarówno butyl jak i pianki kauczukowe są wodoodporne to nie wiem w jaki sposob miałaby ta para zaszkodzić
A nie jest tak, że:
"Comfort Mat INTEGRA – druga warstwa dla drzwi, czemu dla drzwi? Bo Materiał jest w 100% odporny na wilgoć i nie chłonie wody."
sprasowana rolką zakładka nie ma "fabrycznej" grubości.
podkładając cokolwiek pod fabryczną wykładzinę trzeba brać pod uwagę problemy ze spasowaniem elementów.
Jak widać Kritik dużo podłożył i spasował.
nadal jest strach?
A jak Ci wilgoć wejdzie gdy położysz "do czoła" to jak ją wygonisz ze szczelin? prośbą?
podkładając cokolwiek pod fabryczną wykładzinę trzeba brać pod uwagę problemy ze spasowaniem elementów.
Jak widać Kritik dużo podłożył i spasował.
nadal jest strach?
A jak Ci wilgoć wejdzie gdy położysz "do czoła" to jak ją wygonisz ze szczelin? prośbą?
Ostatnio edytowano 26 maja 2020, 01:14 przez zadra, łącznie edytowano 1 raz
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Pytanie do Kritik i mxostry: podgrzewaliście maty czymś w trakcie klejenia żeby lepiej się układały i trzymały? Na rosyjskim filmie od Kritik chłopaki grzali je hurtem przed klejeniem.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości