Mazda3 '08 Kintaro /navi tab mod/wiper mod/ 160.3KM-184.5Nm – Siwy
Dokładnie. Podnosisz do góry plastik z nawiewami środkowymi i ciągniesz radio do siebie.
Od dołu, tak jak koledzy napisali, radio trzyma się na zatrzaskach (przy panelu klimy).
Od dołu, tak jak koledzy napisali, radio trzyma się na zatrzaskach (przy panelu klimy).
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Muszę zrobić do tego 2 podejście. Od dołu nie było jak go pociągnąć, bo cały czas zlicowane jest z panelem klimy. Jedynie trzymając za górną część (koło przycisków media itd.) mogę próbować, ale tam delikatny plastik jest. No, także od razu mam pod górę
- Od: 23 sty 2020, 22:27
- Posty: 25
- Skąd: Częstochowa
- Auto: M3 2.0 BK LF Kintaro '07
Jakby ktoś chciał, to do wzięcia są moje zimowe stalówki: https://www.olx.pl/oferta/felgi-stalowe ... DV43t.html
Dla forumowiczów mogę zrobić lepszą cenę.
Dla forumowiczów mogę zrobić lepszą cenę.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Korzystając z okazji, odstawiłem auto do znajomego mechanika na wymianę paru gratów.
To, czego nie ma na zdjęciu, a też zostało wymienione, to sprężyny – wszystkie 4 na kayaby.
Cytując klasyka – to nie były tanie rzeczy, ale dzięki temu auto prowadzi się jak nowe i banan znów zagościł na mojej twarzy
To, czego nie ma na zdjęciu, a też zostało wymienione, to sprężyny – wszystkie 4 na kayaby.
Cytując klasyka – to nie były tanie rzeczy, ale dzięki temu auto prowadzi się jak nowe i banan znów zagościł na mojej twarzy
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Cześć
Jestem własnie przed wymianą amortyzatorów i sprężyn, mógłbyś mi powiedzieć jaki model amortyzatorów i z jakiego sklepu brałeś? Też myślę nad firmą SACHS. Również mam kintaro która obecnie jest na sprężynach -30mm i myślę czy nie kupić teraz normalnych dla lepszego komfortu, chociaż nie wiem jak będzie wyglądać na zwykłych
Jestem własnie przed wymianą amortyzatorów i sprężyn, mógłbyś mi powiedzieć jaki model amortyzatorów i z jakiego sklepu brałeś? Też myślę nad firmą SACHS. Również mam kintaro która obecnie jest na sprężynach -30mm i myślę czy nie kupić teraz normalnych dla lepszego komfortu, chociaż nie wiem jak będzie wyglądać na zwykłych
- Od: 3 lip 2018, 19:32
- Posty: 3
- Skąd: Częstochowa, śląskie
- Auto: Mazda 3 BK Kintaro
Siema,
Mój mechanik bierze części z inter cars. Model jest tylko jeden, z tego co patrzyłem, więc jak poszukasz sachsów w IC i znajdziesz taki, który pasuje do mazdy3, to później możesz go wyszukać gdzie indziej, pewnie będzie nieco taniej.
Co do sprężyn obniżających, to Ci nie powiem, bo moje kintaro od początku ich nie miało. Nie wiem, czy takie wyjechało z salonu, czy któryś z dwóch niemców przede mną je zdjął. W każdym razie cały czas miałem normalnej wysokości sprężyny.
Przez chwilę zastanawiałem się, czy nie kupić obniżających eibachów, ale ja tym autem jeżdżę na co dzień, a czasem wsiada moja kobieta i nie chce z niego robić kaleki. Obniżyłem już mx5 i zaryłem w 2 śpiących policjantów, pomimo tego iż jechałem wolno, więc do daily takiej operacji bym nie zrobił. Chcę się przemieszczać w miarę sprawnie i bezproblemowo, a mazda sama w sobie i tak jest dość niska.
Mój mechanik bierze części z inter cars. Model jest tylko jeden, z tego co patrzyłem, więc jak poszukasz sachsów w IC i znajdziesz taki, który pasuje do mazdy3, to później możesz go wyszukać gdzie indziej, pewnie będzie nieco taniej.
Co do sprężyn obniżających, to Ci nie powiem, bo moje kintaro od początku ich nie miało. Nie wiem, czy takie wyjechało z salonu, czy któryś z dwóch niemców przede mną je zdjął. W każdym razie cały czas miałem normalnej wysokości sprężyny.
Przez chwilę zastanawiałem się, czy nie kupić obniżających eibachów, ale ja tym autem jeżdżę na co dzień, a czasem wsiada moja kobieta i nie chce z niego robić kaleki. Obniżyłem już mx5 i zaryłem w 2 śpiących policjantów, pomimo tego iż jechałem wolno, więc do daily takiej operacji bym nie zrobił. Chcę się przemieszczać w miarę sprawnie i bezproblemowo, a mazda sama w sobie i tak jest dość niska.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Moja też nie miała sprężyn jak ja kupiłem wrzuciłem Eibachy i nie żałuję. Owszem jest sztywniej i twardziej się zrobiło, i mimo że to jedyne auto, jedzie wszędzie bez problemu. A jak nie jestem pewien czy pod coś wjedzie, czy przez coś przejedzie to po prostu się tam nie pcham
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Każdy według własnego uznania Jeden lubi twardo, drugi komfortowo Mam twardo w mx-5 i nie chciałbym mieć tego samego w M3. Nie zdzierżyłbym takiej jazdy na co dzień po prostu. Umęczyłbym się i wkurzał.
W zakrętach już teraz trzyma się wystarczająco dobrze. Jedyne co bym z chęcią zmienił, to staby na te z mps i felgi szersze na 7 albo 7,5J. Koza mi nie przeszkadza w aucie, którym chcę się komfortowo poruszać
W zakrętach już teraz trzyma się wystarczająco dobrze. Jedyne co bym z chęcią zmienił, to staby na te z mps i felgi szersze na 7 albo 7,5J. Koza mi nie przeszkadza w aucie, którym chcę się komfortowo poruszać
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Wczoraj wymieniłem klocki z tyłu na Ferodo FDB1931 – zobaczymy jak się będą spisywać. Poprzedni zestaw mógłby jeszcze trochę pojeździć, ale chyba mam problem z gumkami prowadnic w tylnym prawym zacisku, bo tam klocek zewnętrzny zużył się do 2mm, a z lewej strony miał jeszcze z 6-7 mm.
Zakupię nowe gumki do obydwu zacisków i wymienię któregoś dnia. Uszczelki tłoczków w stanie bardzo dobrym, tłoczki bez śladów rdzy pod uszczelką, więc na razie zostaną oryginalne.
Założyłem też kupione ostatnio, w okazyjnej cenie, dystanse kół 5mm. Szału ni ma, ale jest ciut lepiej.
Tarcze tylne mają delikatny rancik, ale poza tym zero wad – żadnych pęknięć jak to niektórzy straszyli. Przy okazji zakładania dystansów sprawdziłem też przednie i podobnie – bez wad.
W tym tygodniu zmiana oleju, bo przeskoczyło 10 tysi.
Zakupię nowe gumki do obydwu zacisków i wymienię któregoś dnia. Uszczelki tłoczków w stanie bardzo dobrym, tłoczki bez śladów rdzy pod uszczelką, więc na razie zostaną oryginalne.
Założyłem też kupione ostatnio, w okazyjnej cenie, dystanse kół 5mm. Szału ni ma, ale jest ciut lepiej.
Tarcze tylne mają delikatny rancik, ale poza tym zero wad – żadnych pęknięć jak to niektórzy straszyli. Przy okazji zakładania dystansów sprawdziłem też przednie i podobnie – bez wad.
W tym tygodniu zmiana oleju, bo przeskoczyło 10 tysi.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Czemu tak późno znalazłem taki fajny temat, tyle przydatnych informacji
Dziękuję, że ktoś docenia mój wkład w autko i forum
Przy okazji – czy byliby chętni na taką dokładkę: https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 3e5f0ryH2j w cenie 65$ + shipping + cło/vat?
Dokładka jest z poliurethanu, więc jest giętka i nie powinna się łamać na byle krawężniku. Wydaje mi sie, że finalna cena nie powinna przekroczyć 400 zł, więc dość atrakcyjna.
Trzeba zamówić minimum 10 sztuk żeby chińczycy chcieli wysłać. Mogę wziąć na siebie koszt powiedzmy 2 sztuk, bo pewnie pójdą na allegro prędzej czy później, ale na minimum 8 sztuk musieliby być chętni.
Jak coś, to wpisywać się pod postem.
Przy okazji – czy byliby chętni na taką dokładkę: https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 3e5f0ryH2j w cenie 65$ + shipping + cło/vat?
Dokładka jest z poliurethanu, więc jest giętka i nie powinna się łamać na byle krawężniku. Wydaje mi sie, że finalna cena nie powinna przekroczyć 400 zł, więc dość atrakcyjna.
Trzeba zamówić minimum 10 sztuk żeby chińczycy chcieli wysłać. Mogę wziąć na siebie koszt powiedzmy 2 sztuk, bo pewnie pójdą na allegro prędzej czy później, ale na minimum 8 sztuk musieliby być chętni.
Jak coś, to wpisywać się pod postem.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Nie działa link
- Od: 20 paź 2016, 23:42
- Posty: 206
- Skąd: Polska
- Auto: 2003 Mazda3 BK 1.6 Z6 Sunlight Silver
Dobrze widzieć, że auta kolegów z klubu dalej dobrze się sprawują i dba się o nie właściwie. Ja jak rozmawiam z właścicielem mojej (szwagier) to co druga rozmowa jest o Mazdzie
Planujesz zbycie swojej czy dalej będziesz użytkował?
Planujesz zbycie swojej czy dalej będziesz użytkował?
- Od: 20 wrz 2014, 14:47
- Posty: 70
- Skąd: Warszawa
- Auto: 2.0 LF 150KM 09.2008
Póki co zrobiłem amorki, więc na razie na pewno jej nie sprzedam
Auto się nie psuje, wiele lat nie WYMAGAŁO większej inwestycji. To, co robiłem, robiłem bo lubię i przyniosło jakieś tam przyjemności z użytkowania. Myślę, że jeszcze 2-3 lata z nami pobędzie.
Trochę mi się tylko znudziła już i fajnie by było zmienić na coś innego tylko z tego powodu
Auto się nie psuje, wiele lat nie WYMAGAŁO większej inwestycji. To, co robiłem, robiłem bo lubię i przyniosło jakieś tam przyjemności z użytkowania. Myślę, że jeszcze 2-3 lata z nami pobędzie.
Trochę mi się tylko znudziła już i fajnie by było zmienić na coś innego tylko z tego powodu
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Pokaż fotki kół z dystansami
- Od: 20 paź 2016, 23:42
- Posty: 206
- Skąd: Polska
- Auto: 2003 Mazda3 BK 1.6 Z6 Sunlight Silver
Spoko, dzisiaj Ci zrobie, ale nie mam beofre/after, więc będziesz sobie musiał zwizualizować różnicę Po prostu 5mm to mało, a nie chciało mi się rozstawiać statywu żeby zrobić zdjęcie z tego samego miejsca
Im dłużej o tym myślę, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że chciałbym szersze felgi...
PS. Nie chce ktoś kupić mojej mx5? Jest na sprzedaż – tu ogłoszonko: http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 87a#unread
Im dłużej o tym myślę, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że chciałbym szersze felgi...
PS. Nie chce ktoś kupić mojej mx5? Jest na sprzedaż – tu ogłoszonko: http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 87a#unread
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Albo felgi o mniejszym ET albo jedno i drugie, ale wtedy BK nie jedzie w ogóle
- Od: 20 paź 2016, 23:42
- Posty: 206
- Skąd: Polska
- Auto: 2003 Mazda3 BK 1.6 Z6 Sunlight Silver
Mógłbyś pokazać fotkę jak wygląda po wymianie zawieszenia? U mnie czekają na wymiane nowe amortyzatory sachs i sprężyny standardowe Lesjofors, lecz nadal mimo zakupu nie jestem za bardzo przekonany i ciągle myślę czy nie wymienić ich na -30
- Od: 3 lip 2018, 19:32
- Posty: 3
- Skąd: Częstochowa, śląskie
- Auto: Mazda 3 BK Kintaro
Mogę, zejdę później do garażu i zrobię foto. Jest wysoko, wyżej niż było przed wymianą, paradoksalnie z przodu jest wyżej – wygląda jakby nierówno było.
Pamiętaj, że standardowe amortyzatory nie są przystosowane pod sprężyny -30mm. Nie będzie to działało optymalnie i mogą się zużyć szybciej.
Chyba absolutne sensowne minimum to bilsteiny b6, ale tak naprawdę powinieneś założyć b8.
Nie wiem jak to Mazda rozwiązywała jeśli fabrycznie auto wychodziło na sprężynach obniżających, bo nie wierzę, że wsadzali wtedy bilki b8 do np. modeli kintaro. Przydałaby się jakaś mądra głowa.
Pamiętaj, że standardowe amortyzatory nie są przystosowane pod sprężyny -30mm. Nie będzie to działało optymalnie i mogą się zużyć szybciej.
Chyba absolutne sensowne minimum to bilsteiny b6, ale tak naprawdę powinieneś założyć b8.
Nie wiem jak to Mazda rozwiązywała jeśli fabrycznie auto wychodziło na sprężynach obniżających, bo nie wierzę, że wsadzali wtedy bilki b8 do np. modeli kintaro. Przydałaby się jakaś mądra głowa.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości