Przegląd okresowy w ASO
Author53 napisał(a):Oleje Mazdy produkowane są przez Total. ASO nie może Cię zmusić do stosowania tylko oleju z nalepką Mazda. Wszystkie oleje, dobrych marek, spełniające parametry podane przez Mazdę, lub wyższe, nie mogą być zakwestionowane przez ASO.
https://translate.google.com/translate? ... rev=search
Co z tego że dopuszczalne sa zamienniki jak brak OW-30 – zimny rozruch najbardziej zabójczy dla silnika
Chyba 0W-20 chciałeś napisać?
RAVENOL DFE SAE 0W-20 USVO
RAVENOL EFS SAE 0W-20 USVO
Motul 8100 Eco-lite 0W20
Elf Evolution RN-Tech Elite FE 0W20
Valvoline SynPower XL-IV C5 0W20
itd. .....
RAVENOL DFE SAE 0W-20 USVO
RAVENOL EFS SAE 0W-20 USVO
Motul 8100 Eco-lite 0W20
Elf Evolution RN-Tech Elite FE 0W20
Valvoline SynPower XL-IV C5 0W20
itd. .....
Witam.
Jestem już po pierwszym przeglądzie.
Wlany olej Amsoil Signature Series 0w20 ASM w ASO Mirai Sosnowiec
Faktura na kwotę 678,78 (uwzględnia zniżki na kartę VIP).
Przy okazji naprawili prawe lusterko oraz piszczącą szybę. Auto umyli i odkurzyli. Jestem zadowolony i polecam te ASO
Jestem już po pierwszym przeglądzie.
Wlany olej Amsoil Signature Series 0w20 ASM w ASO Mirai Sosnowiec
Faktura na kwotę 678,78 (uwzględnia zniżki na kartę VIP).
Przy okazji naprawili prawe lusterko oraz piszczącą szybę. Auto umyli i odkurzyli. Jestem zadowolony i polecam te ASO
Jestem po pierwszym przeglądzie w Białostockim ASO (www.mazda-bialystok-golembiewscy.pl). Przegląd wykonany solidnie – tradycyjnie zawsze chodzę obejrzeć podwozie w trakcie przeglądu a w czasie oczekiwania fajna niespodzianka – przyszedł sms z filmikami z przeglądu Mam nadzieję ze te filmiki będą przechowywane minimum przez okres gwarancji Dodatkowo w smsie z filmikami było zapytanie o zgodę na zawieszkę przeciw kunom . Samochodu nie myłem przed przeglądem – wyjechał umyty i nabłyszczony dosłownie jak nowy nawet po kilku deszczowych dniach jeszcze się błyszczy jak psu jajca . ASO nie naciągało na serwis klimy etc – uczciwe podejście – polecam
P.S.
Profilaktycznie poprosiłem o wymianę wszystkich baterii w pilotach i alarmie- warto o tym pamiętać
P.S.
Profilaktycznie poprosiłem o wymianę wszystkich baterii w pilotach i alarmie- warto o tym pamiętać
Gołębiewscy ...to sieć exkluzywnych SPA więc Twój opis też tak mi się skojarzył
ale ASO już nie koniecznie ...
Przede mną 4-ty przegląd choć z przebiegu auta powinienem podchodzić do 2-go W związku z tym , że nie mam żadnych problemów zamierzam dokonać takiego przeglądu przez zaprzyjaźnionego servisanta ASO Mazdy. Przegląd ten nie znajdzie się "w systemie" ale wszystkie czynności zostaną wykonane zgodnie ze "sztuką" w cenach rzeczywistych . Myślę też , że auta tego "nie warto" mi sprzedawać a co najwyżej pozostawić w rodzinie
ale ASO już nie koniecznie ...
Przede mną 4-ty przegląd choć z przebiegu auta powinienem podchodzić do 2-go W związku z tym , że nie mam żadnych problemów zamierzam dokonać takiego przeglądu przez zaprzyjaźnionego servisanta ASO Mazdy. Przegląd ten nie znajdzie się "w systemie" ale wszystkie czynności zostaną wykonane zgodnie ze "sztuką" w cenach rzeczywistych . Myślę też , że auta tego "nie warto" mi sprzedawać a co najwyżej pozostawić w rodzinie
Engineer napisał(a):Jestem po pierwszym przeglądzie w Białostockim ASO
Czy możesz napisać jaka cena? czy to tajemnica...
Większość forumowiczów – klubowiczów chce mieć porównanie , niektórzy piszą wszystko co i gdzie ? kupili , za ile? itp. np. ja
Też napiszę po przeglądzie że było wspaniale i jestem zadowolony i co to komu pomorze w rozeznaniu?
Piszcie koledzy bardziej szczegółowo ,przecież po to jest ten wątek tyle razy proszę .To że robimy przeglądy to każdy wie
Toruńczyku jak już gdzieś pisałem dostałem dod. 2 letnią gwarancję przy zakupie autka za 1 zł , teraz w przeglądach muszę "oddać" więc jeszcze w ASO zrobię przegląd w tym i przyszłym roku a potem się zobaczy
Pozdrawiam Wszystkich
krzychun napisał(a):W serwisach zazwyczaj stoją beczki tego, który ma najlepszą marżę lub benefity.... A macie chociaż jakieś podejrzenia jakiej firmy zazwyczaj są beczki w ASO? Mam tylko nadzieję, że nie Castrola?
Co prawda dawno to było ale z ciekawości informuję że nie był to Castrol , panowie nie wyłączyli mojej kamerki i udało się zarejestrować "tajemniczą beczkę" Dodam że jest to serwis a zarazem salon sprzedaży trzech marek (Dacia, Renault, Mazda ) więc może beczka nie jest dawcą dla naszej marki? , a ponieważ mam renówkę starą to wiem że taki olej jest do niej zalecany Dobrze jest przygotować autko jak w programie "Będzie Pan Zadowolony"
Zgadzam się , mojej renówce producent zaleca co 2 lata lub 30 tyś. km wymianę i prawie cały czas tak robię , no czasem 1,5 roku Autko beż żadnej awarii ,( 2 x wymiana czujnika położenia wału oryg. firmy Bosch ) cały czas na chodzie rok to 12/2003 przebieg 128 tyś.
No to jestem umówiony, przegląd wyznaczony tzw. rozszerzony cokolwiek to znaczy? Oczywiście z własnym olejem , filtrem oleju i kabinowym ,powietrza jeszcze muszę dokupić. Po wykonaniu jak zwykle wszystko dokładnie opiszę i wkleję dokument ,może jeszcze wezmę czyszczenie klimy jak cena nie będzie z kosmosu – ceny na razie nie podaję bo jest wstępna
Dzisiaj tapeta wgrana tak na wszelki wypadek , by Panowie nic nie gmerali przy MZD jak bym zapomniał przypomnieć
Dzisiaj tapeta wgrana tak na wszelki wypadek , by Panowie nic nie gmerali przy MZD jak bym zapomniał przypomnieć
Ostatnio edytowano 18 maja 2020, 22:28 przez andrep, łącznie edytowano 1 raz
Obiecałem więcej szczegółów to podaję (chociaż mało kto tu zagląda a w każdym razie pisze...)
Samochodzik odstawiony i przyjęty na przegląd punktualnie o umówionej godzinie Anndora KRK. – przebieg 32 411 , niestety ze względu na utrudnienia z powodu Covid19 nie dało się powymieniać uwag i podpytać o różne sprawy na temat autka jak w zeszłym roku . Ponieważ rok temu miałem wymienianą („klimę”-akcja) więc nie powinno być ubytków ale mimo to zleciłem ful przegląd z ew. uzupełnieniem czynnika (całość miała kosztować ok. 350zł) oczywiście ozonowanie + chemiczna dezynfekcja (dodam że klima działa super).
Po ok godzinie telefon że maszyna do sprawdzania i ewentualnego dobijania czynnika nie działa i czy dalej podtrzymuję chęć wykonania reszty czyli kompleksowe odgrzybianie i dezynfekcja z ozonowaniem ? Oczywiście że się zgodziłem i po następnej dłuższej chwili tel. by odebrać autko, całość trwała ok 2,5 godziny. Przez moją „nieuwagę” Panowie wymienili mi również baterię w pastylce (piszczała), nosiłem się z wymianą od paru dni ale postanowiłem „sprawdzić” czy zauważą i zauważyli co mnie parę zł. kosztowało tym bardziej że jak wielokrotnie pisałem zawsze mam 2szt. przy sobie.
Czy jestem zadowolony ? raczej tak ,olej i filtr oleju(oryginalny) był mój taki jak kolega Kritik poleca w tym wątku:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... &start=520
, kabinowy sam wymieniłem przed wyjazdem do ASO (na węglowy) , natomiast poprosiłem o wymianę filtra powietrza czego Panowie nie zrobili twierdząc że jest czysty , muszę to sprawdzić ale zanim to zrobię kupię nowy na wszelki wypadek,chociaż patrząc na przebieg na ostatnim przeglądzie 25 574 niewiele km przybyło (6 837) więc to możliwe. Dodam że nawet filtr kabinowy był w miarę (wzrokowo) czysty , może dlatego że w KRK jest całkowity zakaz palenia w piecach i kominkach? Informacyjnie donoszę że nr tel. do Mazda Assistance się zmienił dostałem nową naklejkę na szybę – +48 600 300 200.
ASO stwierdziło że autko jest w stanie bardzo dobrym. , jeśli chodzi o ubezpieczenie to informowałem w odpowiednim wątku:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 3&start=60
Nowe modyfikacje jak zwykle wywołały komentarz (pozytywny) , szczególnie kierunkowskazy w lusterkach opisywane też w odpowiednim wątku:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... &start=500
W przyszłym roku koniec gwarancji więc trzeba się zastanowić czy warto robić przeglądy czy tylko wymianę oleju z filtrem dla pieczątki i oględziny karoserii by podtrzymać gwarancję na perforację ? , ale czy warto?
Oczywiście z umycia autka zrezygnowałem jak zwykle a tym bardziej że deszcz się zapowiadał .Przegląd w aplikacji My Mazda pojawił się następnego dnia
PS
Filtr powietrza już kupiony ...
Pozdrawiam
Dopisano 19 maja 2020, o 14:03:
Nowy filtr odebrałem (mam blisko ) i dla porównania zrobiłem fotki, zdjęcia tego tak nie oddają ale stary filtr rzeczywiście wygląda tylko jak trochę zakurzony.Uznaję że serwis miał rację można na nim jeszcze śmigać ale jako że mam nowy i tańszy niż z ASO to wymieniam.Przy okazji bardziej dla sprawdzenia bo nie węglowy ale kupiłem kabinowy , piszą że cząstek stałych cokolwiek to oznacza? (w tej cenie to co miesiąc można wymieniać). Na zdjęciach widać oznaczenia jak by ktoś chciał?
https://motostacja.com/p/NIPPARTS-N1343024/
Pozdrawiam
Samochodzik odstawiony i przyjęty na przegląd punktualnie o umówionej godzinie Anndora KRK. – przebieg 32 411 , niestety ze względu na utrudnienia z powodu Covid19 nie dało się powymieniać uwag i podpytać o różne sprawy na temat autka jak w zeszłym roku . Ponieważ rok temu miałem wymienianą („klimę”-akcja) więc nie powinno być ubytków ale mimo to zleciłem ful przegląd z ew. uzupełnieniem czynnika (całość miała kosztować ok. 350zł) oczywiście ozonowanie + chemiczna dezynfekcja (dodam że klima działa super).
Po ok godzinie telefon że maszyna do sprawdzania i ewentualnego dobijania czynnika nie działa i czy dalej podtrzymuję chęć wykonania reszty czyli kompleksowe odgrzybianie i dezynfekcja z ozonowaniem ? Oczywiście że się zgodziłem i po następnej dłuższej chwili tel. by odebrać autko, całość trwała ok 2,5 godziny. Przez moją „nieuwagę” Panowie wymienili mi również baterię w pastylce (piszczała), nosiłem się z wymianą od paru dni ale postanowiłem „sprawdzić” czy zauważą i zauważyli co mnie parę zł. kosztowało tym bardziej że jak wielokrotnie pisałem zawsze mam 2szt. przy sobie.
Czy jestem zadowolony ? raczej tak ,olej i filtr oleju(oryginalny) był mój taki jak kolega Kritik poleca w tym wątku:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... &start=520
, kabinowy sam wymieniłem przed wyjazdem do ASO (na węglowy) , natomiast poprosiłem o wymianę filtra powietrza czego Panowie nie zrobili twierdząc że jest czysty , muszę to sprawdzić ale zanim to zrobię kupię nowy na wszelki wypadek,chociaż patrząc na przebieg na ostatnim przeglądzie 25 574 niewiele km przybyło (6 837) więc to możliwe. Dodam że nawet filtr kabinowy był w miarę (wzrokowo) czysty , może dlatego że w KRK jest całkowity zakaz palenia w piecach i kominkach? Informacyjnie donoszę że nr tel. do Mazda Assistance się zmienił dostałem nową naklejkę na szybę – +48 600 300 200.
ASO stwierdziło że autko jest w stanie bardzo dobrym. , jeśli chodzi o ubezpieczenie to informowałem w odpowiednim wątku:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 3&start=60
Nowe modyfikacje jak zwykle wywołały komentarz (pozytywny) , szczególnie kierunkowskazy w lusterkach opisywane też w odpowiednim wątku:
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... &start=500
W przyszłym roku koniec gwarancji więc trzeba się zastanowić czy warto robić przeglądy czy tylko wymianę oleju z filtrem dla pieczątki i oględziny karoserii by podtrzymać gwarancję na perforację ? , ale czy warto?
Oczywiście z umycia autka zrezygnowałem jak zwykle a tym bardziej że deszcz się zapowiadał .Przegląd w aplikacji My Mazda pojawił się następnego dnia
PS
Filtr powietrza już kupiony ...
Pozdrawiam
Dopisano 19 maja 2020, o 14:03:
Nowy filtr odebrałem (mam blisko ) i dla porównania zrobiłem fotki, zdjęcia tego tak nie oddają ale stary filtr rzeczywiście wygląda tylko jak trochę zakurzony.Uznaję że serwis miał rację można na nim jeszcze śmigać ale jako że mam nowy i tańszy niż z ASO to wymieniam.Przy okazji bardziej dla sprawdzenia bo nie węglowy ale kupiłem kabinowy , piszą że cząstek stałych cokolwiek to oznacza? (w tej cenie to co miesiąc można wymieniać). Na zdjęciach widać oznaczenia jak by ktoś chciał?
https://motostacja.com/p/NIPPARTS-N1343024/
Pozdrawiam
fajny masz przebieg, drogo później sprzedasz autko
a jeszcze takie serwisowane, dopieszczone i tuningowane fajnymi bajerami
widzę ze płyn hamulcowy całkiem tani jest w ASO, bo jesienią mam 2-gi przegląd i tez się zastanawiam czy kupić swój czy w ASO
u mnie filtr powietrza tez po zimie i 8000 tys był czysty ale i tak wymieniłem, 30 zł nie ta kwota zęby oszczędzać na silniku
a jeszcze takie serwisowane, dopieszczone i tuningowane fajnymi bajerami
widzę ze płyn hamulcowy całkiem tani jest w ASO, bo jesienią mam 2-gi przegląd i tez się zastanawiam czy kupić swój czy w ASO
u mnie filtr powietrza tez po zimie i 8000 tys był czysty ale i tak wymieniłem, 30 zł nie ta kwota zęby oszczędzać na silniku
A ja właśnie zapisałem się na pierwszy przegląd okresowy w ASO, jednak mam duży niesmak z tego powodu.
Mazdę CX5 kupiłem dwa miesiące temu. Używana, niecała-roczna, z przebiegiem 18k. Kupiona od autoryzowanego dealera. Wyskoczyła mi informacja o przeglądzie okresowym i wymianie oleju. Zadzwoniłem i dowiedziałem się, że muszę zrobić przegląd okresowy za kolejne 1200 ileś tam złotych
Trochę niesmak, bo zdążyłem przejechać raptem 2tys km, i już muszę płacić za przegląd i wymianę. Czyli co, kupując auto od dealera nie było ono sprawdzone przed sprzedażą? Sprzedali mi auto ze zużytymi filtrami, bez przeglądu nadwozia, układu hamulcowego, kierowniczego i zawieszenia i innych i teraz po 2 miesiącach mam jechać na obowiązkowy przegląd i płacić za to co powinno wg mnie być sprawdzone zanim kupiłem auto? Rozumiem zakup od osobny prywatnej, ale od autoryzowanego dealera? Za kolejne 20 bym pojechał bez mrugnięcia okiem, ale po pierwszych 2tys to uważam to trochę za przesadę.
Też tak może ktoś z Was miał? Czy to wyjątek czy regułą?
Mazdę CX5 kupiłem dwa miesiące temu. Używana, niecała-roczna, z przebiegiem 18k. Kupiona od autoryzowanego dealera. Wyskoczyła mi informacja o przeglądzie okresowym i wymianie oleju. Zadzwoniłem i dowiedziałem się, że muszę zrobić przegląd okresowy za kolejne 1200 ileś tam złotych
Trochę niesmak, bo zdążyłem przejechać raptem 2tys km, i już muszę płacić za przegląd i wymianę. Czyli co, kupując auto od dealera nie było ono sprawdzone przed sprzedażą? Sprzedali mi auto ze zużytymi filtrami, bez przeglądu nadwozia, układu hamulcowego, kierowniczego i zawieszenia i innych i teraz po 2 miesiącach mam jechać na obowiązkowy przegląd i płacić za to co powinno wg mnie być sprawdzone zanim kupiłem auto? Rozumiem zakup od osobny prywatnej, ale od autoryzowanego dealera? Za kolejne 20 bym pojechał bez mrugnięcia okiem, ale po pierwszych 2tys to uważam to trochę za przesadę.
Też tak może ktoś z Was miał? Czy to wyjątek czy regułą?
johny_o napisał(a):i teraz po 2 miesiącach mam jechać na obowiązkowy przegląd i płacić za to co powinno wg mnie być sprawdzone zanim kupiłem auto?
Nie słyszałem o takim zwyczajach aby robić 2 miesiące wcześniej przegląd autoryzowany żeby przyszłemu kupującemu było lżej....
johny_o napisał(a):od dealera nie było ono sprawdzone przed sprzedażą?
Po pierwsze sprawdzenie to nie przegląd, a skoro do przeglądu zostały 2 miesiące to:
johny_o napisał(a):ze zużytymi filtrami
dlaczego uważasz, że momencie zakupu miało zużyte filtry?
johny_o napisał(a):bez przeglądu nadwozia, układu hamulcowego, kierowniczego i zawieszenia
Naciągasz fakty. Coś faktycznie Cię niepokoi czy tylko kwota jaką trzeba będzie wydać na przegląd?
johny_o napisał(a):A ja właśnie zapisałem się na pierwszy przegląd okresowy w ASO
Napisz które to ASO , przecież to nie tajemnica – bo nie uwierzę , tyle razy proszę o dokładny opis , niech się wstydzą lub niech się cieszą z pochwał Zawsze jest zasada że jak się od kogoś autko kupuje to się płyny i filtry wymienia , gdybyś zapytał to by Ci powiedzieli poza tym w ustawieniach było można sprawdzić. Ja to zawsze we wszystkim grzebię jak kupię oczywiście z instrukcją
Zadaj to samo pytanie tu:
https://www.facebook.com/MazdaPoland/?e ... yQxobKwJ47
Polecam własne "graty " na przegląd kupić , będzie taniej
Ostatnio edytowano 21 maja 2020, 15:32 przez andrep, łącznie edytowano 1 raz
johny_o napisał(a):A ja właśnie zapisałem się na pierwszy przegląd okresowy w ASO, jednak mam duży niesmak z tego powodu.
Mazdę CX5 kupiłem dwa miesiące temu. Używana, niecała-roczna, z przebiegiem 18k. Kupiona od autoryzowanego dealera. Wyskoczyła mi informacja o przeglądzie okresowym i wymianie oleju. Zadzwoniłem i dowiedziałem się, że muszę zrobić przegląd okresowy za kolejne 1200 ileś tam złotych
Trochę niesmak, bo zdążyłem przejechać raptem 2tys km, i już muszę płacić za przegląd i wymianę. Czyli co, kupując auto od dealera nie było ono sprawdzone przed sprzedażą? Sprzedali mi auto ze zużytymi filtrami, bez przeglądu nadwozia, układu hamulcowego, kierowniczego i zawieszenia i innych i teraz po 2 miesiącach mam jechać na obowiązkowy przegląd i płacić za to co powinno wg mnie być sprawdzone zanim kupiłem auto? Rozumiem zakup od osobny prywatnej, ale od autoryzowanego dealera? Za kolejne 20 bym pojechał bez mrugnięcia okiem, ale po pierwszych 2tys to uważam to trochę za przesadę.
Też tak może ktoś z Was miał? Czy to wyjątek czy regułą?
to jest normalne
ja w ogolę po zakupie każdego z swoich poprzednich aut, oprócz nowej Mazdy z przebiegiem 8km, od razu wymieniałem filtry/płyny
kto się zna na samochodach to by przewidział taka sytuacje, i wywalczył w ASO przegląd przed zakupem, kolega który zajmuje się sprowadzeniem świeżych aut z niemieć często tak robi, generalnie tam w salonach się nikt nie targuje, ale jeżeli za kilka tys.km jest przegląd, lub są zużyte klocki/tarcze, to jak o negocjacje można wywalczyć przegląd lub ich wymianę
a tutaj jest tylko twoje przegapienie
ale to jest nauka na przyszłość
Nie wiem z jakiej to okazji? ale chyba na 100 Lecie Mazdy dostałem coś takiego-przysłali kurierem ,tak zaraz po przeglądzie ... , ale jak pewnie większość nie będę wietrzył spisku że to jakaś "wazelina" pod koniec roku przysyłają też kalendarz pewnie do czasu serwisowania .Tak czy siak gest miły
Dzięki za wskazówki. Miałem przekonanie że kupując auto u autoryzowanego deleara który potocznie mówiąc sprzedaje "auta pewne, sprawdzone i z pełną gwarancją" sprawa przeglądu okresowego mogłaby być jakoś inaczej potraktowana. Przykładowo, gdyby auto miało 19,7tyś przebiegu, to ledwo bym wyjechał z salonu i już musiał wracać żeby wymieniać wszystko to co jest napisane w ramach przeglądu serwisowego. Jak widać nie mam aż tyle doświadczenia jak osoby zawodowo zajmujące się samochodami. Jest to ewidentnie wiedza na przyszłość i przy następnym aucie będę mieć to na uwadze
Dzięki!
Dzięki!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy CX-3 / CX-30 / CX-5 / CX-7 / CX-9