Poważna usterka systemu – awaryjne hamowanie

Dział przeznaczony do rozwiązywania problemów z systemami elektronicznymi nadwozia

Postprzez andrep » 15 sty 2020, 14:48

Może to kolegów zainteresuje ? (tych co na tą str, nie trafili) , co prawda modeli EU nie ma ale zawsze to dodatkowe informacje :)
https://my.hidrive.com/share/hsodpqja.l ... ALL%20INFO
https://my.hidrive.com/share/hsodpqja.l ... 202019%20~
Mazda CX3 AWD Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2016, 16:58
Posty: 2517 (79/176)
Skąd: Kraków
Auto: Była/jest...
Mazda CX3 2016,Soul Red, AWD 2.0 154 KM AT,Sky Passion+Pakiet Saffety
Jest
BMW i3 "elektrowóz"2018 (XII) 170KM

Postprzez corky1 » 16 sty 2020, 11:55

lelo28 napisał(a):Jeżeli tak to czekam na list.

U mnie w aplikacji pojawily sie dwie akcje serwisowe – Gasniecie silinika przy iStop i Smart Brake Support
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 16:42
Posty: 592 (13/30)
Skąd: WN
Auto: Mazda 3 BP Hikari MT 2019

Postprzez paweł_TBU » 16 sty 2020, 12:04

corky1 napisał(a):
lelo28 napisał(a):Jeżeli tak to czekam na list.

U mnie w aplikacji pojawily sie dwie akcje serwisowe – Gasniecie silinika przy iStop i Smart Brake Support


u mnie też, jestem umówiony na wymianę oleju 23 i już przy rezerwacji powiedziano mi że mam dodatkowo akcje na czujniki parkowania i działanie ogrzewania więc te dwie mi dojdą dodatkowo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2019, 13:05
Posty: 704 (18/36)
Skąd: TBU
Auto: Mazda 3 BP sedan Hikari AT /Alfa Romeo Mito TB MA.

Postprzez lelo28 » 16 sty 2020, 12:06

I tu jest właśnie problem, ponieważ nigdy w MY MAZDA nie miałem żadnych informacji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2018, 08:21
Posty: 460 (28/27)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Mazda 3 BP 2019, Hikari, 2.0, 122 KM, 213 Nm,
Polymetal Gray

Postprzez corky1 » 16 sty 2020, 13:38

paweł_TBU napisał(a):
corky1 napisał(a):
lelo28 napisał(a):Jeżeli tak to czekam na list.

U mnie w aplikacji pojawily sie dwie akcje serwisowe – Gasniecie silinika przy iStop i Smart Brake Support


u mnie też, jestem umówiony na wymianę oleju 23 i już przy rezerwacji powiedziano mi że mam dodatkowo akcje na czujniki parkowania i działanie ogrzewania więc te dwie mi dojdą dodatkowo


To sa oficjalne akcje serwisowe na czujniki i klimatyzacje? Co do klimy to poprosilem o wgranie nowego softu, ale o czujnikach nic nie slyszalem….
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 16:42
Posty: 592 (13/30)
Skąd: WN
Auto: Mazda 3 BP Hikari MT 2019

Postprzez dzonn » 16 sty 2020, 14:34

Już miałem pytać, gdzie w aplikacji się pojawia informacja o tych akcjach serwisowych, bo po wejściu nic nie było, ale po chwili pojawiła się jedna – dotycząca Smart Brake Support (SBS). Nie mam natomiast akcji w sprawie działania i-Stop, a raz mi się zdarzyło, że silnik nie uruchomił się ponownie po zatrzymaniu. Trudno więc stwierdzić, jaka jest logika w tych powiadomieniach. Listu dotychczas żadnego nie dostałem i gdyby nie to, że wszedłem w appkę, to nawet bym nie wiedział o tej jednej akcji przywoławczej.
dzonn
 

Postprzez paweł_TBU » 16 sty 2020, 14:59

wszystkie akcje są pod konkretny zakres vin, dzwoniłem zeby się umówić na zmiane oleju i mówię że mam kilka usterek, podałem vin i mówię że ogrzewanie i czujniki a gośćtak tak, mamy akcje na Pański vin na te usterki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2019, 13:05
Posty: 704 (18/36)
Skąd: TBU
Auto: Mazda 3 BP sedan Hikari AT /Alfa Romeo Mito TB MA.

Postprzez corky1 » 16 sty 2020, 15:02

paweł_TBU napisał(a):wszystkie akcje są pod konkretny zakres vin, dzwoniłem zeby się umówić na zmiane oleju i mówię że mam kilka usterek, podałem vin i mówię że ogrzewanie i czujniki a gośćtak tak, mamy akcje na Pański vin na te usterki

Ok, ale w aplikacji tego nie bylo? Dziwna sprawa, ze trzeba samemu sie dowiadywac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 16:42
Posty: 592 (13/30)
Skąd: WN
Auto: Mazda 3 BP Hikari MT 2019

Postprzez lelo28 » 16 sty 2020, 15:14

Wysłałem zapytanie co jest powodem braku informacji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2018, 08:21
Posty: 460 (28/27)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Mazda 3 BP 2019, Hikari, 2.0, 122 KM, 213 Nm,
Polymetal Gray

Postprzez paweł_TBU » 16 sty 2020, 15:24

corky1 napisał(a):
paweł_TBU napisał(a):wszystkie akcje są pod konkretny zakres vin, dzwoniłem zeby się umówić na zmiane oleju i mówię że mam kilka usterek, podałem vin i mówię że ogrzewanie i czujniki a gośćtak tak, mamy akcje na Pański vin na te usterki

Ok, ale w aplikacji tego nie bylo? Dziwna sprawa, ze trzeba samemu sie dowiadywac.


Nie w apce nie było, dziś mi w apce pokazało pierwszy raz akcje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2019, 13:05
Posty: 704 (18/36)
Skąd: TBU
Auto: Mazda 3 BP sedan Hikari AT /Alfa Romeo Mito TB MA.

Postprzez dzonn » 16 sty 2020, 15:51

paweł_TBU napisał(a):wszystkie akcje są pod konkretny zakres vin, dzwoniłem zeby się umówić na zmiane oleju i mówię że mam kilka usterek, podałem vin i mówię że ogrzewanie i czujniki a gośćtak tak, mamy akcje na Pański vin na te usterki


No widzisz, a ja tuż przed świętami oddawałem auto do serwisu w związku ze zgłoszonymi problemami, w tym właśnie problemem z ogrzewaniem, i na przyjęciu auta do serwisu pan sprawdził przy mnie, czy są jakieś akcje serwisowe dla mojego auta i stwierdził, że nic nie ma. A zdaje się, że na tym etapie była już akcja serwisowa dla ogrzewania. I niby mi tę aktualizację zrobili (chociaż wielkiej różnicy nie widzę), ale ani słowa nie było o tym, żeby to było efektem akcji serwisowej – zrobili to dlatego, że zgłosiłem to jako problem.
dzonn
 

Postprzez lelo28 » 16 sty 2020, 18:04

Małe sprostowanie; logując się na komputerze nie mam informacji, logując się z apki mam dwie akcje: gaśnięcie silnika, SBS.
Dzisiaj umówiłem się na wizytę w ASO. Przywołania odnośnie tych dwóch błędów zaczęły pojawiać się maksymalnie trzy dni temu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lis 2018, 08:21
Posty: 460 (28/27)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Mazda 3 BP 2019, Hikari, 2.0, 122 KM, 213 Nm,
Polymetal Gray

Postprzez Brzozek » 17 sty 2020, 21:48

Witam, u mnie również w aplikacji dwie akcje:
– gaśnięcie podczas iSTOP (zdarzyło się dwa razy na światłach)
– hamowanie awaryjne
Auto kupione w listopadzie 2019
Początkujący
 
Od: 17 sty 2020, 21:40
Posty: 9 (1/0)
Auto: Mazda 3 BP 2.0 122 KM 2019

Postprzez Rabus » 20 sty 2020, 17:34

Wleciała mi dzisiaj akcja przywoławcza SBS – wreszcie :)
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2019, 11:19
Posty: 133 (13/7)

Postprzez Sebb751 » 28 sty 2020, 08:57

Byłem w ASO z dwiema akcjami(gaśniecie silnika oraz usterka systemu awaryjnego hamowania) – niestety, usunęli tylko pierwszą, a na drugą powiedzieli, że narazie się jeszcze "uczą" nowego typu samochodu i mniej więcej za miesiąc ją będą mogli usunąć <cisza>
Początkujący
 
Od: 14 cze 2019, 09:54
Posty: 14

Postprzez Arek_4k » 28 sty 2020, 09:09

Rabus napisał(a):Wleciała mi dzisiaj akcja przywoławcza SBS – wreszcie :)


Słyszałem, że po aktualizacji softu od SBS istnieje szansa na unieruchomienie samochodu.
Mi na szczęście się udało wykonać update bez komplikacji, ale warto mieć to na uwadze przed wizytą w ASO.
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2016, 12:44
Posty: 222 (14/7)

Postprzez Rabus » 29 sty 2020, 00:36

Arek_4k napisał(a):
Rabus napisał(a):Wleciała mi dzisiaj akcja przywoławcza SBS – wreszcie :)


Słyszałem, że po aktualizacji softu od SBS istnieje szansa na unieruchomienie samochodu.
Mi na szczęście się udało wykonać update bez komplikacji, ale warto mieć to na uwadze przed wizytą w ASO.


Juz przy wypadaniu zapłonu padły wszystkie systemy bezpieczeństwa i musiałem czekać + godzinę...
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2019, 11:19
Posty: 133 (13/7)

Postprzez bestplay9 » 6 lut 2020, 18:42

Potwierdzam, otrzymałem dzisiaj list w tej sprawie namawiający do pilnego kontaktu z ASO :)
Początkujący
 
Od: 5 lut 2020, 21:16
Posty: 2
Auto: Mazda 3 BP (2019), Skyactiv-X, automat, napęd na przód

Postprzez jezyk69 » 6 lut 2020, 19:34

Zapomniałem dowiedzieć się co było przyczyną zatrzymania samochodu na cztery dni w ASO. Przypomnę, że byłem na akcjach serwisowych SBS i I-Stop.
Finalnie wymieniono mi system antykradzieżowy/antywłamaniowy na Omegę. Być może ten poprzedni partolił sprawę z uruchamianiem silnika. Niemniej jednak nie pamiętam za bardzo takiej sytuacji ale system wymieniono.
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2019, 17:52
Posty: 82 (2/2)
Skąd: KRK
Auto: M3 BP Sedan,
2.0 MT 122KM, Hikari
2019

Postprzez toruńczyk » 9 kwi 2020, 20:27

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2015, 20:02
Posty: 501 (16/40)
Auto: Mazda CX-3 – 2016r. , 2.0Pb – 120KM , AT , Sky Passion , Soul Red .

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323