Irytujące rzeczy/usterki w BP
W bp istop dziala na akumulatorze mhibrid wiec glownego nie narusza, jest tez altrnator z funkcja rozrusznika wiec ten ostatni tez nie dostaje po pupie, a istop glownie powstal z mysla o normach emisji spalin a nie o oszczedzaniu paliwa.
child napisał(a):Jeszcze dodam, że ostatni raz byłem w ASO na przeglądzie po 100 tys. km i byli zdziwieni, że akumulator się dobrze trzyma – pewnie można łączyć to z wyłączonym i-stop. Teraz mam 144 tys. km i dalej hula bez problemu – pewnie warto byłoby porównać z kimś, kto używa i-stop cały czas i ma podobny przebieg.
Ja wprawdzie mam mniejszy przebieg (46.000), ale nigdy nie wyłączam i-stopu, a auto ma szósty rok i cały czas ten sam akumulator, działający póki co bez zarzutu...
corky1 napisał(a): Jesli tak jest, to znaczy, ze czegos nie dopracowali w 3, ale z
Mi w CX-30 wibruje poniżej 1500RPM oraz na dwóch cylindrach poniżej 1900RPM.
Generalnie jak się ma ponad 2000RPM to nic nie jest straszne, a jak się jedzie na dwóch cylindrach to delikatnie zmienia się dźwięk silnika i tyle.
- Od: 19 paź 2019, 22:55
- Posty: 4
- Auto: CX-30 2019
Posiadam wersję BP od 3 miesięcy i zwróciłem uwagę na poniższe mankamenty:
– czasami przy przyspieszaniu (nie dotykając sprzęgła) czuć delikatne szarpnięcie – pokrywa się to z przełączaniem z dwóch cylindrów na cztery, zazwyczaj dzieje się to na obrotach między 2k-3k
– kilka razy zdarzyło mi się, że po dłuższej trasie (po 60-90 minutach) automatyczne światła drogowe przestają działać, w tym momencie lampka automatycznych świateł mijania (po lewej stronie) gaśnie i pozostaje tylko znaczek świateł pozycyjnych (po prawej), aby automat wznowił pracę to trzeba zgasić silnik i zapalić ponownie...
– ekran wygląda jakby miał wadę, taka poświata jest widoczna tylko przy wyświetlaniu godziny, też tak macie?
– czasami przy przyspieszaniu (nie dotykając sprzęgła) czuć delikatne szarpnięcie – pokrywa się to z przełączaniem z dwóch cylindrów na cztery, zazwyczaj dzieje się to na obrotach między 2k-3k
– kilka razy zdarzyło mi się, że po dłuższej trasie (po 60-90 minutach) automatyczne światła drogowe przestają działać, w tym momencie lampka automatycznych świateł mijania (po lewej stronie) gaśnie i pozostaje tylko znaczek świateł pozycyjnych (po prawej), aby automat wznowił pracę to trzeba zgasić silnik i zapalić ponownie...
– ekran wygląda jakby miał wadę, taka poświata jest widoczna tylko przy wyświetlaniu godziny, też tak macie?
Faktyczne czuć moment przełączenia z dwóch na cztery, z tym że muszę "chcieć to wyczuć" lub obserwować wyświetlacz. Napewno nie mam mowy o żadnym szarpnięciu, tak jak to opisujesz.
Ze światłami nie mam takiego problemu, działają bardzo pewnie.
Co to wyświetlacza nie odpowiem na 100% ponieważ mam ustawiony zegar analogowy, jednak takiego jasnego cienia nie mam. Może masz za dużą jasność wyświetlacza?
Ze światłami nie mam takiego problemu, działają bardzo pewnie.
Co to wyświetlacza nie odpowiem na 100% ponieważ mam ustawiony zegar analogowy, jednak takiego jasnego cienia nie mam. Może masz za dużą jasność wyświetlacza?
Też mam taką poświatę u siebie przy wyświetlaniu godziny (nad i pod godziną). Też się nad tym zastanawiałem, ale wydaje mi się że to celowe działanie. Ma to niby robić taki cień..., w głównym menu działa to w podobnym stylu (nie aż tak wyraźnie, ale podobnie).
- Od: 30 lip 2017, 14:38
- Posty: 13
BTW, ktoś z was ma też problem z wyginającymi się/odstającymi klapkami wlewu paliwa po kilku tysiącach kilometrów? Generalnie chodzi o to, że nowe samochody w salonie mają zwykle klapki idealnie zgrane z karoserią, a w używanych autach zaczynają minimalnie (kilka milimetrów) odstawać.
Problem zauważyłem u siebie i następnie znalazłem opisany na jednym z francuskich forów.
Problem zauważyłem u siebie i następnie znalazłem opisany na jednym z francuskich forów.
Chyba i u siebie zauważyłem ostatnio to zjawisko. Aż próbowałem docisnąć, bo myślałem, że nie domknąłem. Podlega to jakiejś naprawie/wymianie? Ale jeśli tak, to materiał będzie i tak się wyginał po wymianie
Komuś we Francji wymienili na gwarancji ale pewnie dopiero za jakiś czas będzie wiadomo czy to już pozmianowa część czy stanie się to samo.
Może ktoś będzie wkrótce ASO i mógłby spytać czy mieli jakiś biuletyn serwisowy z centrali?
Może ktoś będzie wkrótce ASO i mógłby spytać czy mieli jakiś biuletyn serwisowy z centrali?
Ja byłem dzisiaj ale nie pamiętałem o tym detalu, to i nie zapytałem. Ale będę jeszcze, bo auto zostało na nockę, może dwie z powodu akcji serwisowej I-Stop. Coś nie bangla po aktualizacji software.
Dopisano 27 sty 2020, 19:48:
Z innej beczki.
Brakuje mi jakiegoś podświetlenia lewej dźwigienki, tej od świateł tak jak to jest z prawą od wycieraczek przy pozycji AUTO (wersja Hikari).
Światła zmieniają się automatycznie z mijania na drogowe i odwrotnie. Dzieje się tak gdy z naprzeciwka nadjeżdża inne auto. Normalka. Ale w przypadku pieszego, nawet w kamizelce i z latarką, system nie wykrywa takiego użytkownika i tym samym go oślepiamy. Można przekręcić pokrętło na dźwigience ale trzeba zrobić to "z pamięci", bo w kabinie jest za ciemno żeby zobaczyć oznaczenia na tej dźwigni. Niechcący możemy wyłączyć sobie na chwilę światła. Chyba. Nie próbowałem.
Niby szczegół ale system nie rozpoznaje za bardzo pieszego a i nie wiem czy też z rowerzystą sobie radzi.
Jakie są Wasze spostrzeżenia?
Dopisano 27 sty 2020, 19:48:
Z innej beczki.
Brakuje mi jakiegoś podświetlenia lewej dźwigienki, tej od świateł tak jak to jest z prawą od wycieraczek przy pozycji AUTO (wersja Hikari).
Światła zmieniają się automatycznie z mijania na drogowe i odwrotnie. Dzieje się tak gdy z naprzeciwka nadjeżdża inne auto. Normalka. Ale w przypadku pieszego, nawet w kamizelce i z latarką, system nie wykrywa takiego użytkownika i tym samym go oślepiamy. Można przekręcić pokrętło na dźwigience ale trzeba zrobić to "z pamięci", bo w kabinie jest za ciemno żeby zobaczyć oznaczenia na tej dźwigni. Niechcący możemy wyłączyć sobie na chwilę światła. Chyba. Nie próbowałem.
Niby szczegół ale system nie rozpoznaje za bardzo pieszego a i nie wiem czy też z rowerzystą sobie radzi.
Jakie są Wasze spostrzeżenia?
jezyk69 rzeczywiście nie ma zmiany jeżeli z przeciwka idzie pieszy, natomiast nie wiem również, czy nie można zmienić samemu, czyli normalna zmiana poprzez przód/tył dźwigienką (nie sprawdziłem tego). Może producent przewidział taka ewentualność.
"Pocieszyłeś" mnie z tym I-stopem . Jutro rano jadę do serwisu, i w razie czego nie uśmiecha mi się ponowna wizyta jeżeli coś pójdzie nie tak. Dwie godziny w jedną stronę.
"Pocieszyłeś" mnie z tym I-stopem . Jutro rano jadę do serwisu, i w razie czego nie uśmiecha mi się ponowna wizyta jeżeli coś pójdzie nie tak. Dwie godziny w jedną stronę.
Ja dostałem na tą okoliczność samochód zastępczy. Mam czekać jakieś 2 dni aż ASO znajdzie rozwiązanie. Nie podali mi szczegółów. Mam nadzieję, że to tylko jakaś drobnostka taka niestandardowa, nieopisana w ich biuletynie.
Może to tylko mój egzemplarz taki oporny na tą akcję serwisową
Może to tylko mój egzemplarz taki oporny na tą akcję serwisową
Raczej nie. Mowa w ASO była o I-Stopie. Za parę dni wrzucę jakieś szczegóły jak się dowiem.
Dopisano 27 sty 2020, 21:47:
Ale to chyba w moim egzemplarzu coś akurat nie zagrało. Ktoś już tutaj na forum robił tą akcję i wszystko miał ok.
Dopisano 27 sty 2020, 21:47:
Ale to chyba w moim egzemplarzu coś akurat nie zagrało. Ktoś już tutaj na forum robił tą akcję i wszystko miał ok.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: czik3n, Palmer i 0 gości