Cześć wszystkim
Mam nadzieję, że nie powtarzam tego tematu choć w sumie nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedzi na mój problem.
Mianowicie kupiłam swoją mazdę we wrześniu około miesiąc później pojawiła się pierwsza usterka. Sytuacja jest o tyle głupia, że po umyciu mazdy na myjni przestały działać wycieraczki przednie na 1 i 2 "biegu". W pierwszej kolejności wymienił mi kolega pająka i było bez zmian. Później wymienił silniczek również bez zmian. W końcu zajęliśmy podszybie i wymieniliśmy ten mechanizm wycieraczek ale i to nic nie dało. Ostatnio jeszcze raz wymienił pająka przerobionego na regulację czasową i niestety nadal bez zmian. Również gdy psiknie się płynem po szybie one nie reagują, a jak mam włączone na tym 3 biegu gdy chce wyłączyć trzeba trafić na moment gdy będą na dole bo zatrzymują się gdzie chcą. Model Mazdy to 323f ba z 1996r 1.5 silnik.
Wycieraczki
Strona 1 z 1
Podbijam post
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
Przekaźnik interwałowy prawdopodobnie uszkodzony. Proszę zakupić pewny włącznik, który na 100% działa.
tzn jaki przekaźnik? gdzie on jest?
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
Ten przekaźnik to chyba w przełączniku jest zintegrowany.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Tak. Jest właśnie w przełączniku.
podmienione 2 pająki i nic, zrobiłem dziewczynie i regulację czasową, wymieniając płytkę i nic
Problem leży gdzie indziej
Problem leży gdzie indziej
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
W takim razie trzeba sprawdzić okablowanie.
Może być że za słaba masa?
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
A kto to ma wiedzieć? My Ci tylko podsuwamy co można sprawdzić/wymienić. Jeśli posiadasz miernik to bez żadnego problemu znajdziesz przyczynę. Byłaby słaba masa to wycieraczki na żadnym biegu by nie ruszyły. Albo włącznik do wymiany albo wiązki elektryczne uszkodzone.
Jeśli masz jakieś mierzydełko i trochę czaisz elektrykę to ściągnij sobie schemat (linki w przyklejonym wątku) i szukaj przyczyny.
Niestety – ciężko niektóre rseczy zdiagnozować na odległość
Ale moim zdaniem temat „słabej masy” odpuść sobie bo w ogóle nie uruchomiłbyś wycieraczek
Niestety – ciężko niektóre rseczy zdiagnozować na odległość
Ale moim zdaniem temat „słabej masy” odpuść sobie bo w ogóle nie uruchomiłbyś wycieraczek
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Mierzyłem u siebie przewody co idą do silniczka i u Dziewczyny, różnią się wartością 2 przewody w silniczku odpowiadające za sygnał. Bo jest ich 4. 1 to plus, 2 to minus a dwa pozostałe to sygnałowe. Różnią się wartościami
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
A co mierzyłeś?
napisałem że 2 sygnałowe przewody, jest napisane wyżej
- Od: 9 gru 2018, 17:27
- Posty: 27
- Auto: Efini 323F BA/Lantis 2.5 V6 A-Spec.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości