Witajcie. Bardzo chciałbym zakupić moją pierwszą Mazdę 6. Spodobał mi się egzemplarz z tego ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-m ... CFXnB.html
To czego najbardziej się obawiam to słynna rdza, która dotyka chyba każdego modelu z tamtego okresu. Zleciłem oględziny samochodu przed zakupem profesjonalnej firmie, która zajmuje się takimi rzeczami. Właśnie otrzymałem raport. Do wnętrza i nadwozia w zasadzie nie można się przyczepić, jedynie podwozie jest dosyć mocno skorodowane. W raporcie jest to opisane w sposób następujący: "Od spodu nie widać uszkodzeń pokolizyjnych ale jest sporo korozji, zarówno na podwoziu jak i na elementach zawieszenia i układzie wydechowym (patrz zdjęcia). Tylna osłona termiczna jest oberwana."
Poniżej zamieszczam kilka zdjęć podwozia. Jako, że się na tym za bardzo nie znam bardzo proszę o opinię czy jest bardzo kiepsko czy ten stan skorodowań według zdjęć jest raczej standardowy i Mazda jeszcze trochę posłuży i nacieszy nowego właściciela?
Będę ogromnie wdzięczny za wszelkie opinie
Mazda6 1.8 Pb/LPG, 2007, (otomoto: 6068297467), 13.800 zł, Poznań.
Strona 1 z 1
M6 akurat dużo nie widziałem ale inne skorodowane podwozia w mazdach tak.Z tego co na zdjęciach widać nie jest zle, elementy zawieszenia standard, osłony wymienisz jedynie tam na podluznicach przy ogledzinach pokusił bym się o mocniejsze stukniecie żeby się nie okazało że zgnite. Wygląda że ktoś ją konserwowal i wypadało by tylko poprawić a jeszcze trochę pojeździć.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Jeśli nie wyjdą jakieś powikłania w trakcie zakupu, to tak jak Beny napisał, dobry duży śrubokręt i kontrolnie w kilku miejscach korozji na podłużnicach zdecydowanymi ruchami posprawdzać postępy korozji.
Jeśli jest powierzchowna, to po zakupie dobrze te miejsca wyczyścić, pomalować antykorozyjnie i zabezpieczyć.
Skup się również na legalności zakupu, żeby w papierach się wszystko zgadzało, a sprzedający nie zaniżał na umowie ceny a dodatkowo, zapytałbym o rodzaj oleju i ilość/wielkość dolewek między wymianami oleju.
Czy dobrze widzę, uszkodzone prawe lusterko (obudowa)?
Jeśli jest powierzchowna, to po zakupie dobrze te miejsca wyczyścić, pomalować antykorozyjnie i zabezpieczyć.
Skup się również na legalności zakupu, żeby w papierach się wszystko zgadzało, a sprzedający nie zaniżał na umowie ceny a dodatkowo, zapytałbym o rodzaj oleju i ilość/wielkość dolewek między wymianami oleju.
Czy dobrze widzę, uszkodzone prawe lusterko (obudowa)?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
zadra napisał(a):Czy dobrze widzę, uszkodzone prawe lusterko (obudowa)?
Tak, obudowa lusterka jest uszkodzona – gratuluję wprawnego oka
Dzięki za odpowiedzi. Czy w Poznaniu lub okolicach są jakieś polecane przez forumowiczów warsztaty zajmujące się konserwacją podwozia i zabezpieczeniem antykorozyjnym?
Nie podałeś rocznika, ale zgadzam się z kolegami – spód z tego stanu, jeszcze kilka lat pojeździsz, ale zobacz progi i nadkola mierząc jaką masz odległość do blachy (jeżeli jeszcze tam jest).
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości