gryzonn napisał(a):Chyba zamówię i napiszę jakie efekty
Poczytaj sobie tutaj https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=596&t=210670 zanim wdepniesz w "Premium" Mazdy.
www.mazdaspeed.pl
gryzonn napisał(a):Chyba zamówię i napiszę jakie efekty
darrecki napisał(a):gryzonn napisał(a):Chyba zamówię i napiszę jakie efekty
Poczytaj sobie tutaj https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=596&t=210670 zanim wdepniesz w "Premium" Mazdy.
darrecki napisał(a):Nie zauważyłem, że auto już zamówił (czy też już ma).
A piję do mniej lub bardziej upierdliwych problemów związanych z BP, które nie powinny występować.
piotear napisał(a):Powiem szczerze, że wibracje po wyłączeniu 2 cylindrów to nie jest mała pierdoła. Mnie to irytowało do tego stopnia, że w automacie musiałem przełączać na półautomat i zbijać z 6 do 4 żeby nie telepać się i nie słuchać wzmożonych trzeszczeń plastików na centralnej konsoli, które trzeszczą i tak bez wibracji...
piotear napisał(a):Powiem szczerze, że wibracje po wyłączeniu 2 cylindrów to nie jest mała pierdoła. Mnie to irytowało do tego stopnia, że w automacie musiałem przełączać na półautomat i zbijać z 6 do 4 żeby nie telepać się i nie słuchać wzmożonych trzeszczeń plastików na centralnej konsoli, które trzeszczą i tak bez wibracji...
darrecki napisał(a):Takich akcji będzie coraz więcej, wszystko przez chore przepisy EU...
darrecki napisał(a):Chęć zejścia z poziomem emisji jak najniżej się da. Problem pojawił się jak wprowadzili dezaktywację 2 cylindrów.
darrecki napisał(a):Problem pojawił się jak wprowadzili dezaktywację 2 cylindrów.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości