http://www.theboombopshop.com/Cosworth- ... kk3240.htm
I całe szczęście że rynek nie znosi próżni, bo chińczycy go skopiowali, i sprzedają 10 razy taniej, za okolice 130-140$
Duży plus jest taki, że kolektory mają zostawione spore zapasy, i można uskrobać kanały do danego setupu i założeń. Jakbym miał BL DISI to bym się nawet nie zastanawiał.
Dlaczego wykresy kończą się tak szybko? Przecież LF nie widzi żadnego problemu w 7k rpm. Nawet jeśli moc zaczyna tam delikatnie spadać, to i tak stawiam że @7000 nie spadła by poniżej 160km.



Mam nadzieję że przy kolejnym już pójdzie wyżej 







Silniczek benzynowy o pojemności 1.5 litra w wersji 75KM z pojedynczym VVT. Montowany w 2-jeczce, takiej wersji jeszcze nie było, do tej pory trafiały się same wersje mocniejsze z podwójnym VVT. Jak widać słabszy wcale nie znaczy gorszy