Zakup nowego auta: Mazda3 BP (2019-nadal)
corky1 napisał(a):Czy ktoś z nowych posiadaczy dostał pakiet powitalny? U mnie ani widu, ani słychu. Co tym razem oferują?
U mnie też tak było ale napisałem maila i zadzwonił do mnie Pan z mazdy czy "wyrażam zgodę na wysłanie pakietu " I za dwa dni dotarł
kamil_franiu napisał(a):corky1 napisał(a):Czy ktoś z nowych posiadaczy dostał pakiet powitalny? U mnie ani widu, ani słychu. Co tym razem oferują?
U mnie też tak było ale napisałem maila i zadzwonił do mnie Pan z mazdy czy "wyrażam zgodę na wysłanie pakietu " I za dwa dni dotarł
No to chyba będę musiał skorzystać z tej opcji. Dzięki za wskazówkę!
Mazda 3 skyactive-x https://www.youtube.com/watch?v=f1cASvquXNY
- Od: 4 wrz 2012, 11:57
- Posty: 2
- Auto: Mazda 323F BA 98'
Klez napisał(a):Mazda 3 skyactive-x https://www.youtube.com/watch?v=f1cASvquXNY
Ciekawe podsumowanie: "It doesn't feel revolutionary on the road"
Czyli w kwestii osiągów nie ma przełomu, ciekawe jak będzie ze spalaniem w realnych warunkach w porównaniu z G.
corky1 napisał(a):kamil_franiu napisał(a):corky1 napisał(a):Czy ktoś z nowych posiadaczy dostał pakiet powitalny? U mnie ani widu, ani słychu. Co tym razem oferują?
U mnie też tak było ale napisałem maila i zadzwonił do mnie Pan z mazdy czy "wyrażam zgodę na wysłanie pakietu " I za dwa dni dotarł
No to chyba będę musiał skorzystać z tej opcji. Dzięki za wskazówkę!
U mnie parę dni po odebraniu samochodu zadzwonił Pan by potwierdzić dane i pakiet został wysłany
Czy wie ktoś jak właczyć na wyświetlaczu obraz "Energy flow monitor" by było widać czy aktualnie wyłącza 2 cylindry?
- Od: 14 cze 2019, 10:54
- Posty: 14
Sebb751 napisał(a):Czy wie ktoś jak właczyć na wyświetlaczu obraz "Energy flow monitor" by było widać czy aktualnie wyłącza 2 cylindry?
Informacje =>Historia zużycia paliwa. Wciśnij MENU i będzie MONITOR PRZEPŁYWU ENERGI ( piszę z pamięci wiec nazewnictwo może się różnić).
corky1 napisał(a):Klez napisał(a):Mazda 3 skyactive-x https://www.youtube.com/watch?v=f1cASvquXNY
Ciekawe podsumowanie: "It doesn't feel revolutionary on the road"
Czyli w kwestii osiągów nie ma przełomu, ciekawe jak będzie ze spalaniem w realnych warunkach w porównaniu z G.
Kwestia osiągów była już przecież podana więc raczej zero zaskoczenia
Patrząc na zdjęcia, to ten silnik jest ogromny – większy i bardziej skomplikowany niż 2.2D, a osiągi lekko mówiąc rozczarowują. Coś mi się wydaje, że furory to on nie zrobi...
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3018 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
darrecki napisał(a):Patrząc na zdjęcia, to ten silnik jest ogromny – większy i bardziej skomplikowany niż 2.2D, a osiągi lekko mówiąc rozczarowują. Coś mi się wydaje, że furory to on nie zrobi...
Pod jakim względem bardziej skomplikowany od 2.2 ? Rozwiń myśl
Tak dwa. Jeden do chłodzenia silnika drugi do chłodzenia powietrza doładowanego. Większość lepszych silników doładowanych ma intercoolery wodne s nie powietrzne bo woda odbiera ciepło 30 razy lepiej niż powietrze. Było o tym już wcześniej. I faktycznie to komplikuje cały uklad., Zabiera miejsce i dodaje wagi ale za to jest bezpieczniejsze dla silnika gdy działa.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Nie wiem jak wygląda serwisowanie w tym silniku ale podejrzewam że żeby coś zrobić pod deklem to trzeba rozebrać cały przód łącznie z kompresorem.
piwo napisał(a):Tak dwa. Jeden do chłodzenia silnika drugi do chłodzenia powietrza doładowanego.
Tylko ten obieg chłodzenia powietrza doładowanego wygląda jakby był gdzieś schowany pomiędzy kolektorem a blokiem silnika. Ja rozumiem, że woda lepiej odprowadza ciepło, ale jak on jest tak wciśnięty to jak ta woda ma się ochłodzić? Jak oni pod spodem upchali jeszcze jakiś wodny intercooler to już normalnie szacun dla nich. Ale niestety dostać się do czegokolwiek to będzie sztuka sama w sobie. W przyszłości będzie to najbardziej znienawidzona jednostka przez mechaników – będzie można o tym przeczytać zarówno w onecie jak i na wp
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3018 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Myślę że masz rację. Już widać że żeby nawet swiece wymienić będzie trzeba trochę się naodkrecac. A już pasek wieloklinowy?
Ostatnio edytowano 16 lip 2019, 22:41 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Ciaśniutko tam jest ale w obecnych silnikach przy podstawowym serwisie trzeba rozkręcać skoro, ja w Scenicu muszę podszybie zdejmować żeby filtr powietrza wymienić a do wymiany filtra paliwa trzeba nadkole zdejmować.
Tyle, że do tej pory mam same pozytywne doświadczenia jeśli chodzi o serwisowanie i naprawę Mazd. Największy problem miałem z ukręcającymi się śrubami. Każda Mazda, będąca oryginalną konstrukcją z japońskim silnikiem to łatwe w rozłożeniu auto. A tutaj to chyba sztuka dla sztuki – może skończyć jak Wankel.
I dalej gdybiąc – te ich plany silników R6. Gdzieś oni to zmieszczą jak 4 cylindrowiec ledwo się mieści. Do 6 pewnie nie wejdzie, będą musieli jeszcze większą limuzynę zrobić.
I dalej gdybiąc – te ich plany silników R6. Gdzieś oni to zmieszczą jak 4 cylindrowiec ledwo się mieści. Do 6 pewnie nie wejdzie, będą musieli jeszcze większą limuzynę zrobić.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3018 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
corky1 napisał(a):Klez napisał(a):Mazda 3 skyactive-x https://www.youtube.com/watch?v=f1cASvquXNY
Ciekawe podsumowanie: "It doesn't feel revolutionary on the road"
Czyli w kwestii osiągów nie ma przełomu, ciekawe jak będzie ze spalaniem w realnych warunkach w porównaniu z G.
Hmmm obejrzałem filmik i strasznie imo spłaszczyłeś opinię o skyactive-X oraz wyrwałeś ją z kontekstu.
Ogólnie mój odbiór oceny w tej recenzji jest pozytywny.
"X" ma zapewniać podobną dynamikę jak 2,5 G przy zużyciu paliwa podobnym lub niższym jak w 2.0 G (plus znacznie cichsza praca silnika).
Przełom i rewolucja w osiągach w 3 to będzie (o ile będzie) 2,5 T
Przełom będzie jak disi tune odblokuje ten silnik.
Btw.
W najnowszym auto świecie test nowej 3 z benzynowcem 122 konnym w porównaniu z fordem focusem 1,0 turbo 125 loni, skoda scala 1,0 turbo 115 kobi, VW golfem 1,0 turbo 115 koni. I mazda do 130km/h najszybsza. Spalanie 5,8 skoda, VW 6,2 , ford 6,6 i mazda 7,2 czyli realne patrząc na to ile pali mi a nie jakieś brednie coniektorych że pali 4 litry ( śmiechu warte). No i dostała najwięcej punktów za jakość wykończenia i najmniej za ilość miejsca z tyłu. Dodatkowo odziwo (dla mnie) najwięcej za układ kierowniczy i prowadzenie. Ogólnie zajęła ostatnie miejsce choć do pierwszego na prawdę niewiele straciła, gliwnie przez mało miejsca z tyłu .
Patrząc jeszcze na opony w teście mazda miała najlepsze dużo lepsze od konkurencji dzięki temu miała najkrótsza drogę hamowania i najlepszy start do 50. Pewnie dzięki temu też wygrała w zachowaniu na drodze. Nie wiem czy w Polsce też montują pilot sport 4 choć nie sądzę.
Btw.
W najnowszym auto świecie test nowej 3 z benzynowcem 122 konnym w porównaniu z fordem focusem 1,0 turbo 125 loni, skoda scala 1,0 turbo 115 kobi, VW golfem 1,0 turbo 115 koni. I mazda do 130km/h najszybsza. Spalanie 5,8 skoda, VW 6,2 , ford 6,6 i mazda 7,2 czyli realne patrząc na to ile pali mi a nie jakieś brednie coniektorych że pali 4 litry ( śmiechu warte). No i dostała najwięcej punktów za jakość wykończenia i najmniej za ilość miejsca z tyłu. Dodatkowo odziwo (dla mnie) najwięcej za układ kierowniczy i prowadzenie. Ogólnie zajęła ostatnie miejsce choć do pierwszego na prawdę niewiele straciła, gliwnie przez mało miejsca z tyłu .
Patrząc jeszcze na opony w teście mazda miała najlepsze dużo lepsze od konkurencji dzięki temu miała najkrótsza drogę hamowania i najlepszy start do 50. Pewnie dzięki temu też wygrała w zachowaniu na drodze. Nie wiem czy w Polsce też montują pilot sport 4 choć nie sądzę.
Ostatnio edytowano 18 lip 2019, 22:54 przez piwo, łącznie edytowano 3 razy
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 10 gości