
Mazda 323F BA KL 97r. 11R "deja vu"
czarek1991 napisał(a):Jak braknie KLów to się przetrze szlaki w swapowaniu na coś innegoDaro ten długi zakręt w Poznaniu był w lewo czy prawo?
dohamowanie za 160 do 80 km/ h i ostro w prawo długi łuk
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
To u mnie było odwrotnie, łuk w lewo i mniejsze prędkości i poczułem swąd czegoś palonego. Więc wygląda na to, że obojętne w którą stronę się skręci to olej ucieka spod smoka 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Dzięki ale już przywiozłem sobie silnik 


- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Z forda będzie lepszy 
Oby hehe
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
szybko działasz napisz jakie sa róznice między silnikami
jakies drobiazgi typu wtyczka , łapa , itd o niespodzianka jake wyszły przy montażu i przezbrajaniu słupka
jakies drobiazgi typu wtyczka , łapa , itd o niespodzianka jake wyszły przy montażu i przezbrajaniu słupka
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
jest dokladnie to samo
Roznica jedynie w pokrywach zaworow. Ta z Forda ma napis Ford a ta z Mazdy – Mazda

- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
To ten pewniak o którym wcześniej pisałeś? 
u mnie powoli do przodu, stary KL już rozebrany



u mnie powoli do przodu, stary KL już rozebrany



- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
ale czyścioch 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Weekend spędziłem na zmniejszaniu kompresji, to znaczy usuwaniu nagaru z tłoków 

Turlaniu silnika

Powoli mi to idzie ale myślę, że jeszcze ze 2 soboty i zielona wróci na drogi.


Turlaniu silnika

Powoli mi to idzie ale myślę, że jeszcze ze 2 soboty i zielona wróci na drogi.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Auto poskładałem, pojeździłem 1 dzień i zatarł się wałek rozrządu. Głowica poszła do regeneracji, wałek nowy i powtórka z rozrywki tym razem po 2 dniach. Straciłem cierpliwość. Auto idzie na części. Ktoś coś chce?
sporo rzeczy już zaklepane albo sprzedane
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
a jaka był przyczyna zatarcia się wałka za pierwszym razem? ktoś to sprawdził?
Tak ja sprawdziłem. Wiór po panewce siedział w głowicy.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Stan aktualny
Ktoś coś jeszcze potrzebuje?



aż spuściłem na to zasłonę milczenia




aż spuściłem na to zasłonę milczenia

- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości