Mazda6 GG LF by KryTer
1, 2
Witam wszystkich forumowiczów!
Od lipca 2018 jestem posiadaczem Mazdy 6 GG z silnikiem benzynowym 2.0 o mocy 141HP.
Wersja wyposażenia Exclusive z dodatkami:
-6 poduszek powietrznych
-4x eletryczne szyby
-Elektryczne i podgrzewane lusterka
-Wielofunkcyjna kierownica
-2x podłokietnik
-Tempomat
-ABS
-DSC
-Wspomaganie kierownicy
-Immobiliser
-Centralny zamek
-Komputer pokładowy
-Skórzana kierownica i rączka hamulca ręcznego
-Skórzane fotele i kanapa
-Podgrzewane przednie fotele
Historia (w moim posiadaniu):
– wymiana oleju na Mazda Dexelia 5W30 Ultra (09.2018)
– wymiana filtru oleju na Mahle-Knecht (09.2018)
– wymiana filtru powietrza na Mann C3233 (09.2018)
– wymiana filtru kabinowego na Mahle-Knecht LA158 (09.2018)
– wymiana tulei wahaczy (09.2018)
– wymiana sanek (09.2018)
– dołożenie oryginalnej końcówki wydechu G22B-V4-250 (09.2018)
– kompleksowa konserwacja podwozia oraz nadkoli (10.2018)
– wymiana klocków osi tylnej Delphi (11.2018)
– wymiana linek hamulca ręcznego (11.2018)
– wymiana inflatorów poduszek powietrznych – akcja serwisowa Mazdy (02.2019)
– wymiana łączników stabilizatorów (02.2019)
– wymiana sprężyn na obniżające Eibach Pro Kit (02.2019)
– wymiana kompletnego sprzęgła LuK (02.2019)
– nowe felgi od GH 17' + opony Bridgestone Potenza (04.2019)
– nowe sprężyny Eibach Pro Kit (04.2019)
– zmiana na środek poliftowy (04.2019)
– usunięte emblematy z klapy (04.2019)
– dołożona zmieniarka Yatour (04.2019)
– przyciemnienie szyb z tyłu na 5% (04.2019)
– wymiana oleju Mazda Dexelia Ultra 5W30 (05.2019)
– wymiana filtra oleju MANN HU 711X (05.2019)
– wymiana filtra powietrza MANN C 3233 (05.2019)
– wymiana filtra kabinowego KNECHT LA158 (05.2019)
– wymieniony zderzak tylny + przygotowanie wycięć pod podwójny wydech (05.2019)
– nowy tłumik środkowy (05.2019)
– nowe dwa tłumiki końcowe (05.2019)
– końcówki wydechu WM Sport (05.2019)
– czujniki parkowania tył (05.2019)
– demontaż haka (05.2019)
– kompleksowy przegląd i serwis klimatyzacji (06.2019)
– przyciemnianie tylnych lamp (07.2019)
– wymiana łożyska w skrzyni biegów (07.2019)
– uszczelnienie skrzyni biegów (07.2019)
– wymiana wysprzęglika (07.2019)
– reflektory przód polift (07.2019)
– oklejony grill folią carbon (07.2019)
– wymiana oleju Mazda Dexelia Ultra 5W30 (10.2019)
– wymiana filtra oleju MANN HU 711X (10.2019)
– wymiana filtra powietrza MANN C 3233 (10.2019)
– wymiana filtra kabinowego KNECHT LA158 (10.2019)
– wymiana tarcz przednich ATE (12.2019)
– wymiana tarcz tylnych ATE (12.2019)
– wymiana klocków przednich ATE (12.2019)
– wymiana klocków tylnych ATE (12.2019)
– podłokietnik z wersji MPS (01.2020)
Od lipca 2018 jestem posiadaczem Mazdy 6 GG z silnikiem benzynowym 2.0 o mocy 141HP.
Wersja wyposażenia Exclusive z dodatkami:
-6 poduszek powietrznych
-4x eletryczne szyby
-Elektryczne i podgrzewane lusterka
-Wielofunkcyjna kierownica
-2x podłokietnik
-Tempomat
-ABS
-DSC
-Wspomaganie kierownicy
-Immobiliser
-Centralny zamek
-Komputer pokładowy
-Skórzana kierownica i rączka hamulca ręcznego
-Skórzane fotele i kanapa
-Podgrzewane przednie fotele
Historia (w moim posiadaniu):
– wymiana oleju na Mazda Dexelia 5W30 Ultra (09.2018)
– wymiana filtru oleju na Mahle-Knecht (09.2018)
– wymiana filtru powietrza na Mann C3233 (09.2018)
– wymiana filtru kabinowego na Mahle-Knecht LA158 (09.2018)
– wymiana tulei wahaczy (09.2018)
– wymiana sanek (09.2018)
– dołożenie oryginalnej końcówki wydechu G22B-V4-250 (09.2018)
– kompleksowa konserwacja podwozia oraz nadkoli (10.2018)
– wymiana klocków osi tylnej Delphi (11.2018)
– wymiana linek hamulca ręcznego (11.2018)
– wymiana inflatorów poduszek powietrznych – akcja serwisowa Mazdy (02.2019)
– wymiana łączników stabilizatorów (02.2019)
– wymiana sprężyn na obniżające Eibach Pro Kit (02.2019)
– wymiana kompletnego sprzęgła LuK (02.2019)
– nowe felgi od GH 17' + opony Bridgestone Potenza (04.2019)
– nowe sprężyny Eibach Pro Kit (04.2019)
– zmiana na środek poliftowy (04.2019)
– usunięte emblematy z klapy (04.2019)
– dołożona zmieniarka Yatour (04.2019)
– przyciemnienie szyb z tyłu na 5% (04.2019)
– wymiana oleju Mazda Dexelia Ultra 5W30 (05.2019)
– wymiana filtra oleju MANN HU 711X (05.2019)
– wymiana filtra powietrza MANN C 3233 (05.2019)
– wymiana filtra kabinowego KNECHT LA158 (05.2019)
– wymieniony zderzak tylny + przygotowanie wycięć pod podwójny wydech (05.2019)
– nowy tłumik środkowy (05.2019)
– nowe dwa tłumiki końcowe (05.2019)
– końcówki wydechu WM Sport (05.2019)
– czujniki parkowania tył (05.2019)
– demontaż haka (05.2019)
– kompleksowy przegląd i serwis klimatyzacji (06.2019)
– przyciemnianie tylnych lamp (07.2019)
– wymiana łożyska w skrzyni biegów (07.2019)
– uszczelnienie skrzyni biegów (07.2019)
– wymiana wysprzęglika (07.2019)
– reflektory przód polift (07.2019)
– oklejony grill folią carbon (07.2019)
– wymiana oleju Mazda Dexelia Ultra 5W30 (10.2019)
– wymiana filtra oleju MANN HU 711X (10.2019)
– wymiana filtra powietrza MANN C 3233 (10.2019)
– wymiana filtra kabinowego KNECHT LA158 (10.2019)
– wymiana tarcz przednich ATE (12.2019)
– wymiana tarcz tylnych ATE (12.2019)
– wymiana klocków przednich ATE (12.2019)
– wymiana klocków tylnych ATE (12.2019)
– podłokietnik z wersji MPS (01.2020)
Ostatnio edytowano 4 sty 2020, 10:25 przez KryTer, łącznie edytowano 13 razy
- Od: 2 lut 2019, 03:51
- Posty: 36
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 6 GG, 2003, 2.0 LF
Tak ,więcej zdjęć w świetle dziennym . Troszkę prac z Madzią ogarnięte teraz tylko jeździć i cieszyć się świetnym zawieszeniem i bezawaryjnością japońskiej technologii
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Korzystając z słonecznej niedzieli wrzucam parę zdjęć
Co nowego:
– Felgi od GH 17' + opony Bridgestone Potenza
– Sprężyny Eibach Pro Kit (od GY, aby tył za mocno nie siadł)
– Środek poliftowy, trochę zabawy z lutownicą, ale ostatecznie wszystko śmiga
– Usunięte emblematy z klapy
– Dołożona zmieniarka Yatour
– Przyciemnienie szyb z tyłu na 5%
Co niedługo:
– Zbliża się kolejna wymiana oleju i filtrów bo już najechane 9400km, znowu wpadnie Dexelia 5W30, (dolewki było około 300ml przez ten okres, co wydaje się być dobrym wynikiem czytając o innych przypadkach)
– Tarcze + klocki Rotinger GT (czekam na paczkę)
– Nowe progi (lewa strona po zimie daje swoje znaki, co widać na zdjęciach)
– Ramki forumowe (już doszły, na tygodniu wlecą na auto)
– Wymiana tylnego zderzaka (mój lekko pęknięty przez moją nieuwagę podczas parkowania) @dejenks zmieniaj już to na te Aero i czekam na pakę
– Lampy od polift z przodu (lub odważę się na kreta) + tył MPS
– Pomalowanie felg na kolor złoty/brązowy
– Zdemontowanie haka (to przy wymianie zderzaka)
Chciałbym też zmienić lampy na xenon, aczkolwiek po przestudiowaniu forum chyba odpuszczę bo jest sporo roboty, aby zamienić zwykłe soczewki.
Co nowego:
– Felgi od GH 17' + opony Bridgestone Potenza
– Sprężyny Eibach Pro Kit (od GY, aby tył za mocno nie siadł)
– Środek poliftowy, trochę zabawy z lutownicą, ale ostatecznie wszystko śmiga
– Usunięte emblematy z klapy
– Dołożona zmieniarka Yatour
– Przyciemnienie szyb z tyłu na 5%
Co niedługo:
– Zbliża się kolejna wymiana oleju i filtrów bo już najechane 9400km, znowu wpadnie Dexelia 5W30, (dolewki było około 300ml przez ten okres, co wydaje się być dobrym wynikiem czytając o innych przypadkach)
– Tarcze + klocki Rotinger GT (czekam na paczkę)
– Nowe progi (lewa strona po zimie daje swoje znaki, co widać na zdjęciach)
– Ramki forumowe (już doszły, na tygodniu wlecą na auto)
– Wymiana tylnego zderzaka (mój lekko pęknięty przez moją nieuwagę podczas parkowania) @dejenks zmieniaj już to na te Aero i czekam na pakę
– Lampy od polift z przodu (lub odważę się na kreta) + tył MPS
– Pomalowanie felg na kolor złoty/brązowy
– Zdemontowanie haka (to przy wymianie zderzaka)
Chciałbym też zmienić lampy na xenon, aczkolwiek po przestudiowaniu forum chyba odpuszczę bo jest sporo roboty, aby zamienić zwykłe soczewki.
- Od: 2 lut 2019, 03:51
- Posty: 36
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 6 GG, 2003, 2.0 LF
Najlepszy kolor
Powodzenia w modzeniu Lampy w czerń i zdjęcie chromu obowiązkowo !
Powodzenia w modzeniu Lampy w czerń i zdjęcie chromu obowiązkowo !
- Od: 4 mar 2015, 15:39
- Posty: 319 (9/15)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG
Wieczorna kąpiel
Zamówione są już także filtry powietrza (Mann) + kabinowy + oleju (Knetch) oraz olej Dexelia.
Na dniach będzie wymiana bo już 9900 km, tym bardziej, że za tydzień trasa 1200km
Wpadły także rameczki forumowe
Jak widać trochę zderzak szpeci bo zachciało się ciemnych szyb i parkowania tyłem przy latarni , ale za 2 tygodnie będzie podmiana
Zamówione są już także filtry powietrza (Mann) + kabinowy + oleju (Knetch) oraz olej Dexelia.
Na dniach będzie wymiana bo już 9900 km, tym bardziej, że za tydzień trasa 1200km
Wpadły także rameczki forumowe
Jak widać trochę zderzak szpeci bo zachciało się ciemnych szyb i parkowania tyłem przy latarni , ale za 2 tygodnie będzie podmiana
- Od: 2 lut 2019, 03:51
- Posty: 36
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 6 GG, 2003, 2.0 LF
Większy update. W końcu Madzia daje swoje głosy z podwójnego wydechu
Zmiany:
– Olej Mazda Dexelia Ultra 5W30
– Filtr oleju MANN HU 711X
– Filtr powietrza MANN C 3233
– Filtr kabinowy KNECHT LA158
– Zderzak tylny + przygotowanie wycięć pod podwójny wydech
– Tłumik środkowy
– Tłumiki końcowe x2
– Końcówki wydechu WM Sport
– Czujniki parkowania tył
– Demontaż haka
Zmiany:
– Olej Mazda Dexelia Ultra 5W30
– Filtr oleju MANN HU 711X
– Filtr powietrza MANN C 3233
– Filtr kabinowy KNECHT LA158
– Zderzak tylny + przygotowanie wycięć pod podwójny wydech
– Tłumik środkowy
– Tłumiki końcowe x2
– Końcówki wydechu WM Sport
– Czujniki parkowania tył
– Demontaż haka
- Od: 2 lut 2019, 03:51
- Posty: 36
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 6 GG, 2003, 2.0 LF
Weekendowe SPA dla autka ;–)
Przeglądając tematy M6 z tego działu, zwróciłem uwagę na wosk firmy ADBL, który stosował @Victor_1989.
Długo się nie zastanawiając kupiłem na test.
Bardzo prosto się go rozprowadza, pierwsze wrażenie po nałożeniu także w porządku.
Zobaczymy jak sobie poradzi w trudnych warunkach.
Dodatkowo przyszedł czas na kolejną impregnację skór, tym razem wpadł Daniel Washington Leather Protect, skóry odzyskały swoją czerń i zrobiły się przyjemniejsze w dotyku.
Ogólne sprzątanie wnętrza, impregnacja i jest miodzio
Na oponki wleciał dressing Good Stuff Black Mamba Shine, efekt zadowalający. Cena też przystępna.
Do środka polecany przez sklep z kosmetykami zapach firmy California Scents.
Na koniec mała sesyjka i zbieramy fundusze na dalsze zachcianki:
– Lampy tył MPS
– Reflektory przód polift
Przeglądając tematy M6 z tego działu, zwróciłem uwagę na wosk firmy ADBL, który stosował @Victor_1989.
Długo się nie zastanawiając kupiłem na test.
Bardzo prosto się go rozprowadza, pierwsze wrażenie po nałożeniu także w porządku.
Zobaczymy jak sobie poradzi w trudnych warunkach.
Dodatkowo przyszedł czas na kolejną impregnację skór, tym razem wpadł Daniel Washington Leather Protect, skóry odzyskały swoją czerń i zrobiły się przyjemniejsze w dotyku.
Ogólne sprzątanie wnętrza, impregnacja i jest miodzio
Na oponki wleciał dressing Good Stuff Black Mamba Shine, efekt zadowalający. Cena też przystępna.
Do środka polecany przez sklep z kosmetykami zapach firmy California Scents.
Na koniec mała sesyjka i zbieramy fundusze na dalsze zachcianki:
– Lampy tył MPS
– Reflektory przód polift
- Od: 2 lut 2019, 03:51
- Posty: 36
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 6 GG, 2003, 2.0 LF
Wczoraj wleciał serwis i przegląd klimatyzacji.
Zabrałem też swoją Madzie na hamownie, sprawdzić czy trzyma swoje seryjne 141 koni.
Pogoda nie dopieszczała bo było blisko 35 stopni co nie sprzyja pomiarowi.
Prawdopodobnie w chłodniejszych warunkach byłoby około 4-8 koni więcej.
Mimo wszystko pomiar wyszedł zadowalająco.
138,7 HP / 175,1 Nm przy serii 141 HP / 181 Nm.
Z racji upału mam zniżkę na kolejny pomiar, więc sprawdzę po wakacjach jak się trochę ochłodzi i porównam czy będzie więcej, może wpadnie też jakiś nowy dolot i stożek to kilka koni powinno przybyć.
Zabrałem też swoją Madzie na hamownie, sprawdzić czy trzyma swoje seryjne 141 koni.
Pogoda nie dopieszczała bo było blisko 35 stopni co nie sprzyja pomiarowi.
Prawdopodobnie w chłodniejszych warunkach byłoby około 4-8 koni więcej.
Mimo wszystko pomiar wyszedł zadowalająco.
138,7 HP / 175,1 Nm przy serii 141 HP / 181 Nm.
Z racji upału mam zniżkę na kolejny pomiar, więc sprawdzę po wakacjach jak się trochę ochłodzi i porównam czy będzie więcej, może wpadnie też jakiś nowy dolot i stożek to kilka koni powinno przybyć.
- Od: 2 lut 2019, 03:51
- Posty: 36
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 6 GG, 2003, 2.0 LF
Dobra zmiana
- Od: 4 mar 2015, 15:39
- Posty: 319 (9/15)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GJ
Mazda 6 GG
Dobrze wygląda z ciemnymi lampami;)
MPSowe to koszt około 400-500zł
MPSowe to koszt około 400-500zł
- Od: 26 kwi 2019, 08:49
- Posty: 46 (0/2)
- Skąd: łódzkie
- Auto: Mazda 6 GG 2006r 147KM LPG liftback
@dejneks, ano odgapił, ciągle coś od Ciebie podbieram
Lotka też wleci, ale póki co mam większy wydatek.
Prawdopodobnie łożysko w skrzyni do wymiany bo coś powoli zaczyna hałasować na biegu jałowym, a po wciśnięciu sprzęgła ustaje. Gorzej ze znalezieniem tej części w hurtowniach, więc czeka mnie poszukiwanie.
Lotka też wleci, ale póki co mam większy wydatek.
Prawdopodobnie łożysko w skrzyni do wymiany bo coś powoli zaczyna hałasować na biegu jałowym, a po wciśnięciu sprzęgła ustaje. Gorzej ze znalezieniem tej części w hurtowniach, więc czeka mnie poszukiwanie.
- Od: 2 lut 2019, 03:51
- Posty: 36
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 6 GG, 2003, 2.0 LF
Skrzynia naprawiona.
Do wymiany było łożysko, dodatkowo skrzynia została uszczelniona.
Przy okazji wymieniony wysprzęglik bo był już na wykończeniu – teraz pedał sprzęgła chodzi bardzo leciutko w porównaniu do stanu wcześniejszego. Oby na tyle w tym roku bo nie starczy funduszy na mody
Do wymiany było łożysko, dodatkowo skrzynia została uszczelniona.
Przy okazji wymieniony wysprzęglik bo był już na wykończeniu – teraz pedał sprzęgła chodzi bardzo leciutko w porównaniu do stanu wcześniejszego. Oby na tyle w tym roku bo nie starczy funduszy na mody
- Od: 2 lut 2019, 03:51
- Posty: 36
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 6 GG, 2003, 2.0 LF
dobre zmiany
- Od: 26 kwi 2019, 08:49
- Posty: 46 (0/2)
- Skąd: łódzkie
- Auto: Mazda 6 GG 2006r 147KM LPG liftback
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości