Zakup nowego auta: Mazda3 BP (2019-nadal)
Powiem Wam tak:
– mam wiele zarzutów do nowej 3-jki, łącznie w wyglądem zewnętrznym.
Ale... jeśli chodzi o środek jest rewelacyjny jeśli chodzi o klasę kompaktów, każdy detal jest dopieszczony w sposób bezapelacyjny. Jedyne auto do którego można porównać poziom wykończenia to Golf aktualny oraz Audi.
– mam wiele zarzutów do nowej 3-jki, łącznie w wyglądem zewnętrznym.
Ale... jeśli chodzi o środek jest rewelacyjny jeśli chodzi o klasę kompaktów, każdy detal jest dopieszczony w sposób bezapelacyjny. Jedyne auto do którego można porównać poziom wykończenia to Golf aktualny oraz Audi.
KrzysiekWPR napisał(a):Powiem Wam tak:
– mam wiele zarzutów do nowej 3-jki, łącznie w wyglądem zewnętrznym.
Ale... jeśli chodzi o środek jest rewelacyjny jeśli chodzi o klasę kompaktów, każdy detal jest dopieszczony w sposób bezapelacyjny. Jedyne auto do którego można porównać poziom wykończenia to Golf aktualny oraz Audi.
w poprzedniej firmie gdzie pracowałem, przez 5 lat, która produkuje elektronikę do VAG, już zaczęli seryjna produkcje dla Golfa 8 gen
myślę ze na jesień już będzie prezentacja nowego Golfa, wtedy zobaczymy.
Kritik napisał(a):KrzysiekWPR napisał(a):Powiem Wam tak:
– mam wiele zarzutów do nowej 3-jki, łącznie w wyglądem zewnętrznym.
Ale... jeśli chodzi o środek jest rewelacyjny jeśli chodzi o klasę kompaktów, każdy detal jest dopieszczony w sposób bezapelacyjny. Jedyne auto do którego można porównać poziom wykończenia to Golf aktualny oraz Audi.
w poprzedniej firmie gdzie pracowałem, przez 5 lat, która produkuje elektronikę do VAG, już zaczęli seryjna produkcje dla Golfa 8 gen
myślę ze na jesień już będzie prezentacja nowego Golfa, wtedy zobaczymy.
8gen już jeździ bez maskowania przecież – we wrześniu premiera
A więc dzisiaj odebrałem swoją 3, Hikari, sedan, MT.
Na razie za wcześnie na chłodne wrażenia, ale mogę napisać o dwóch rzeczach, których się niepotrzebnie obawiałem:
1. Nie wiem jak to zrobili, ale komfort na 18’’ jest dla mnie wystarczający, nie będę zmieniać na 16’’’. Mam nawet wrażenie, że jest nieznacznie b. komfortowo niż w HB, którego testowałem, ale tu może sugeruję się australijskim testem, którego wcześniej opisywałem.
2. W mojej 2 mam 115 KM i do 100 niby 8,7 s, ale jednak mam wrażenie, że tu lepiej się zbiera od niskich obrotów. Nie testowałem jeszcze na autostradzie, tam może być inaczej, bo powyżej 4000 obrotów jest zblokowany.
Na razie za wcześnie na chłodne wrażenia, ale mogę napisać o dwóch rzeczach, których się niepotrzebnie obawiałem:
1. Nie wiem jak to zrobili, ale komfort na 18’’ jest dla mnie wystarczający, nie będę zmieniać na 16’’’. Mam nawet wrażenie, że jest nieznacznie b. komfortowo niż w HB, którego testowałem, ale tu może sugeruję się australijskim testem, którego wcześniej opisywałem.
2. W mojej 2 mam 115 KM i do 100 niby 8,7 s, ale jednak mam wrażenie, że tu lepiej się zbiera od niskich obrotów. Nie testowałem jeszcze na autostradzie, tam może być inaczej, bo powyżej 4000 obrotów jest zblokowany.
corky1 napisał(a):A więc dzisiaj odebrałem swoją 3, Hikari, sedan, MT.
Na razie za wcześnie na chłodne wrażenia, ale mogę napisać o dwóch rzeczach, których się niepotrzebnie obawiałem:
1. Nie wiem jak to zrobili, ale komfort na 18’’ jest dla mnie wystarczający, nie będę zmieniać na 16’’’. Mam nawet wrażenie, że jest nieznacznie b. komfortowo niż w HB, którego testowałem, ale tu może sugeruję się australijskim testem, którego wcześniej opisywałem.
2. W mojej 2 mam 115 KM i do 100 niby 8,7 s, ale jednak mam wrażenie, że tu lepiej się zbiera od niskich obrotów. Nie testowałem jeszcze na autostradzie, tam może być inaczej, bo powyżej 4000 obrotów jest zblokowany.
Gratulacje
child napisał(a):Nie wiem, czy ten wątek czytają ludzie z uprawnieniami do tworzenia nowych podforów, ale forum BP by się już zdecydowanie przydało.
Pisałemno tym dwukrotnie i zgadnij ile razy mnie olano
fux napisał(a):Mazda byłaby ook., gdyby nie dwie rzeczy. Przypadkowy sposób łączenia się telefonu z autem i poziom hałasu przy +120.
Porażka. Dotyczy BM.
Nie wiem, jak tam w BP czy 6.
Kolega z salonu mówił, że w BP ciszej.
W BP duuuuużo ciszej ! Przy 160 można spokojnie do siebie szeptać tak naprawdę szumy zaczyna być słychać przy 180+
W weekend zrobiłem prawie 1kkm po Polsce, sumarycznie mam 2,5kkm więc kilka spostrzeżeń.
– fotele nie męczą nawet przy długich trasach (tapicerka materiałowa)
– średnie spalanie 8,2 – miasta, autostrady (cały czas 150-200), góry i doliny, sporo również po krajówkach
– aktywny tempomat momentami jest nadwrażliwy
– kamery 360 ratują przed atakami niskich doniczek i przy mijankach na wąskich drogach
– BOSE gra naprawdę świetnie
– na górskich serpentynach bardzo ładnie klei się do nawierzchni
– jazda po prostu relaksuje, uwielbiam to auto
W temacie zawieszenia/opon
Przez najbliższy czas mam okazję codziennie jeździć do pracy, robiąc tym samy ok 120 km dziennie. Około 30 km z całości to typowa droga lokalna, może trochę z większymi "kocimi łbami". Muszę przyznać, że niestety poruszanie się po takiej drodze z prędkością powyżej 80 km/h nie należy do przyjemności. Felga 18" plus stosunkowo twarde zawieszenie dają o sobie znać. Plusem jest oczywiście niskie spalanie, ale jednak nie o to w tym chodzi.
Generalnie według mnie trójka jest za twarda na takie drogi, wjeżdżając na normalną drogę to przeskakiwanie ze skrajności w skrajność.
Przez najbliższy czas mam okazję codziennie jeździć do pracy, robiąc tym samy ok 120 km dziennie. Około 30 km z całości to typowa droga lokalna, może trochę z większymi "kocimi łbami". Muszę przyznać, że niestety poruszanie się po takiej drodze z prędkością powyżej 80 km/h nie należy do przyjemności. Felga 18" plus stosunkowo twarde zawieszenie dają o sobie znać. Plusem jest oczywiście niskie spalanie, ale jednak nie o to w tym chodzi.
Generalnie według mnie trójka jest za twarda na takie drogi, wjeżdżając na normalną drogę to przeskakiwanie ze skrajności w skrajność.
lelo28 napisał(a):W temacie zawieszenia/opon
Przez najbliższy czas mam okazję codziennie jeździć do pracy, robiąc tym samy ok 120 km dziennie. Około 30 km z całości to typowa droga lokalna, może trochę z większymi "kocimi łbami". Muszę przyznać, że niestety poruszanie się po takiej drodze z prędkością powyżej 80 km/h nie należy do przyjemności. Felga 18" plus stosunkowo twarde zawieszenie dają o sobie znać. Plusem jest oczywiście niskie spalanie, ale jednak nie o to w tym chodzi.
Generalnie według mnie trójka jest za twarda na takie drogi, wjeżdżając na normalną drogę to przeskakiwanie ze skrajności w skrajność.
O tym pisałem już dużo wcześniej chodź ja mam tylko 1km złej drogi i "16" więc bardzo się cieszę że nie mam "18" bardzo denerwuje mnie jeszcze wjazd z drogi na posesje za każdym razem czuję się jak bym zaliczył dużą dziurę ale im dużej jeżdżę to mam wrażenie że trochę zawieszenie się "ułożyło " Ps 120 km dziennie to nie myślałeś o diselku?? Wiem że nowea 3 nie ma disela u nas w ofercie ale ja bym rozważał inne auto
kamil_franiu napisał(a):Ps 120 km dziennie to nie myślałeś o diselku?? Wiem że nowea 3 nie ma disela u nas w ofercie ale ja bym rozważał inne auto
Akurat te dojazdy to są chwilowe, co najwyżej do końca przyszłego tygodnia i wracam do normy, czyli "rekreacyjne" wyjazdy.
Natomiast gdyby nawet była u nas dostępna trójka w dieslu to i tak wziąłbym benzynę ( takie zboczenie lub uprzedzenie).
Inne auto – nie było takiej mowy.
Dokładnie, brak dpf, turbin, dwumas itp
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Jeśli mówimy o tym paździerzu jakim jest 1.8D to się zgadzam w 100%. Niestety ostatni sensowny diesel Mazdy nie jest już dostępny w BP. 2.2D był do tej pory w BM/BN na "normalnych" rynkach europejskich. Dla mnie jest (albo był) jedyny słuszny wybór. I nie chodzi mi tu o spalanie, tylko o elastyczność i osiągi. Skyactiv-X miał być jego spadkobiercą, niestety wygląda na to że nie będzie.
We wrześniu stuknie mojemu Dieslowi z twin turbo, dwumasą i dpf 5 lat, odpukać nic nie ruszałem przy silniku i jego osprzęcie. Jedyna bolączka to hamulce – za słabe do takich osiągów.
We wrześniu stuknie mojemu Dieslowi z twin turbo, dwumasą i dpf 5 lat, odpukać nic nie ruszałem przy silniku i jego osprzęcie. Jedyna bolączka to hamulce – za słabe do takich osiągów.
- Od: 14 cze 2006, 00:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości